Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, je wilt toch geen kerel die tijdens een relatie het niet kan laten om aan te pappen met andere dames?.
Idd Syrena, want wie zegt dat hij dat niet ook met jou zal doen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, je wilt toch geen kerel die tijdens een relatie het niet kan laten om aan te pappen met andere dames?.
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofdquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een klein stukje chocola op. En nu wil ik meer.
Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofd
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd Syrena, want wie zegt dat hij dat niet ook met jou zal doen?
ik had een lekkere, Mr.Mo zit nu nog te punniken om hem gepeld te krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.
Ik wil de hele week al fruit meenemen, maar niks is me naar de zin. De kiwi's waren ook te hard. Miss neem ik morgen wel even een meloen mee
.
Ik heb zijn nummer niet eens. Dus het zou al heel sneu via Hyves moeten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Je mag hem alleen een smsje sturen als hij heel erg verliefd op je is, het direct uitmaakt met zijn vriendin en voor jou gaat. Anders heel snel vergeten, hoe jammer het misschien ook is
Maar als ze gaan sms'en gaat het wel de verkeerde kant op. Ik zou niet willen dat mijn lief flirterige sms'jes naar een ander zou sturen. Dan klopt er iets niet in de relatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.
* Ewelina vangt deze en eet hem opquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofd
Hihi, jij hebt gewoon de lekkere uitgekozen hè? Doe ik ook altijd: zelf het bakje met de meeste chips, zelf de best gelukte kaasdinges... ik ben echt een rotkind, eigsquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had een lekkere, Mr.Mo zit nu nog te punniken om hem gepeld te krijgen!
boks ouwequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt gewoon de lekkere uitgekozen hè? Doe ik ook altijd: zelf het bakje met de meeste chips, zelf de best gelukte kaasdinges... ik ben echt een rotkind, eigs.
Heeft ie idd ook niet gedaan. We hebben alleen elkaar zitten aanstarenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.
Ik dacht eigenlijk eerst dat ik het me inbeeldde. Zijn vriendin was er immers gewoon bij, Hij kwam steeds ff kletsen, vragen waar ik werkte enzo, gewoon, aardig. En toen ging zij ineens om zijn nek hangen enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als ze gaan sms'en gaat het wel de verkeerde kant op. Ik zou niet willen dat mijn lief flirterige sms'jes naar een ander zou sturen. Dan klopt er iets niet in de relatie.
Daarom bak ik niks meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
De verbrande koek heeft mij verslagen. Helaas. Kon er niet van afblijven.
Conclusie: de smaak is wel goed.
Mn eerste echte zwakke dag van deze eerste maand dat ik weer begon met afvallen. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |