abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78155335
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik vind het somehow wel prettig kwak. Dan kom ik weer even met beide beentjes op de grond .

Duvel zit al op de profiteroles te azen. Ik denk dat het 50/50 wordt .
als jullie m delen zit jij denk ik vandaag heel netjes qua calorieën, zonder dat je bang hoeft te zijn dat het teveel is.
Kwak
pi_78155357
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuke foto's Moblo! hmmm lekker patatjes met dingen..
Wel kleine porties, dat dan wel weer..

Wij zijn terug van lekker uit eten, heb maar 10 patatjes gehad, zonder saus, en broccoli, salade, veel lever en de spekjes heb ik eruit gevist en gegeven aan vriend.
ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaat
Kwak
pi_78155362
Ook even mn lijstje, ik ben zoooo volgevreten!

O: ongeveer 250 gram magere kwark (half 12 pas!)
T: 2 bastonge koekjes
L: bolletje haring, bolletje philadelpia/tomaat, bolletje halverine hagelslag, beker karnemelk
T: 3 grote glazen bier
D: 3 gamba spiezen, patat met mayo, sla, 2 grote glazen bier
T: koffie met 2 kersenbonbons

pi_78155470
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaat
ik heb die patatjes ook niet opgekregen vooral niet na de nacho's
Ja doei.
pi_78155514
Ohja ik vergeet nog nacho's met guacamole als voorgerecht!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:45:40 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78155850
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het liefst naar gril/griek en all you can eat dingen
Maar dat is niet zo vaak
Wat ik op het bord krijg eet ik ook op, daarom kan ik beter naar wat anders Moet er nu weer 2 weken extra voor sporten en met avondeten low carben... tis niet anders
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:47:35 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78155919
Van één keer uit eten? Dat lijkt me toch vrij stug...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78156005
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van één keer uit eten? Dat lijkt me toch vrij stug...
zeg hoe vaak zien we jou niet posten dat je na 1 keer uit eten even extra (hard) moet RPM-en?
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:52:00 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78156100
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zeg hoe vaak zien we jou niet posten dat je na 1 keer uit eten even extra (hard) moet RPM-en?
1x RPM versus '2 weken lang extra sporten en lowcarben bij het avondeten'? Kweetniet hoor.... Uniekje is haske slank, volgens mij wilde ze ook niet dunner meer worden, dus dan lijkt me het een beetje te drastisch voor 1 etentje!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:52:48 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78156138
Dat ik zelf af en toe debiel met eten omga, wil nog niet zeggen dat ik blind ben voor het gedrag van anderen .
pi_78156373
t gaat bij mij trouwens even helemaal niet zo lekker deze week. ik ben aan t snaaien. heb niks echt ernstigs in huis, maar ik snaai na het eten nog vlees en vleeswaar, en ik kom daardoor gisteren en vandaag rond de 2000 kcal uit. geen ramp, maar t is niet wat ik wil. ik baal er van. bah. hoop dat t gewoon hormonale honger is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou goed, elke dag een nieuwe kans he? maar weer eens wat actiever bezig gaan met mezelf afleiden enzo...
Kwak
pi_78156389
ik denk ook niet dat het geheeeeeel serieus was
Ja doei.
pi_78156454
Ik ben het met XM eens, Uniek zie ik ook wat krampachtig met eten omgaan af en toe! Dan post ze een lijst van bijna een A-viertje en dan denk je al snel dat het goed is, maar dan is het bij elkaar een kilo groenten van nog geen 200 kcals. Wat an sich natuurlijk heel gezond is, maar vaak krijg je daardoor niet genoeg kcals binnen. Je weegt nu toch zo tussen de 55 en 56? Ik vind het een beetje te weinig. Volgens mij is het mooier als je rond de 58 zit.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:59:57 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78156496
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

1x RPM versus '2 weken lang extra sporten en lowcarben bij het avondeten'? Kweetniet hoor.... Uniekje is haske slank, volgens mij wilde ze ook niet dunner meer worden, dus dan lijkt me het een beetje te drastisch voor 1 etentje!
Lief
Je kent mijn daglijstjes... die zijn nogal fors... dan maak ik ze even wat minder fors
Wil inderdaad niet meer afvallen, en toevallig was ik vanochtend weer 55.6.. precies even zwaar als 2 maand geleden dus dat gaat eigenlijk helemaal goed.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78156580
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
t gaat bij mij trouwens even helemaal niet zo lekker deze week. ik ben aan t snaaien. heb niks echt ernstigs in huis, maar ik snaai na het eten nog vlees en vleeswaar, en ik kom daardoor gisteren en vandaag rond de 2000 kcal uit. geen ramp, maar t is niet wat ik wil. ik baal er van. bah. hoop dat t gewoon hormonale honger is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou goed, elke dag een nieuwe kans he? maar weer eens wat actiever bezig gaan met mezelf afleiden enzo...
SPOILER
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:02:13 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78156607
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben het met XM eens, Uniek zie ik ook wat krampachtig met eten omgaan af en toe! Dan post ze een lijst van bijna een A-viertje en dan denk je al snel dat het goed is, maar dan is het bij elkaar een kilo groenten van nog geen 200 kcals. Wat an sich natuurlijk heel gezond is, maar vaak krijg je daardoor niet genoeg kcals binnen. Je weegt nu toch zo tussen de 55 en 56? Ik vind het een beetje te weinig. Volgens mij is het mooier als je rond de 58 zit.
Klopt
Maar die van jou zijn ook wel vrij mager, wel lekker!

En hoe lang doe je over een schilderij?
pi_78156751
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef conleche het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Kwak
pi_78156813
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
Fijn!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78157005
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Klopt
Maar die van jou zijn ook wel vrij mager, wel lekker!

En hoe lang doe je over een schilderij?
Nou niet mager genoeg want ik schommel nog steeds tussen de 59 en 60

Uurtje, max!!!

Maar om er serieus op in te gaan: als ik een portret in opdracht maak, dan moet het lijken en dan ben ik er best lang mee bezig. Zoek eerst foto's uit, of die maak ik, dan maak ik op de computer alvast een uitsnede en compositie wat echt handig is, want dan kan ik veel dingen proberen en de leukste/mooiste uitkiezen. Dan zet ik een schilderij op. Direct in verf, waarbij ik dus enorm op de gelijkenis moet letten en dat is soms echt kut, want dan kan je niet vrijuit schilderen en dan ligt het eraan. Als ik met acrylverf werk dan kan ik in principe bijna direct weer verder, droogt heel snel en dan kan ik een portret in een dag maken. Meestal doe ik er langer over, omdat ik het wegzet en dan een paar dagen later weer oppak, maar het zóu in theorie kunnen. Als ik met olieverf werk, is het een ander verhaal, dan duurt het dus maanden, want ik werk in lagen en met dikke klodders en dat droogt dus heel langzaam. Ik maak ook wel vrij werk, want niet per se op iets moet lijken en dan gaat het veel sneller. Ik heb laatst een groot doek gemaakt en daar was ik een uur mee bezig en toen was het bijna af. Ik mis nog iets en dat zal ik nog even moeten doen, maar in theorie hoeft dat niet langer te duren dan 5 minuten. Ik heb ook weleens een pauw gemaakt. Daar was ik ook vet lang mee bezig, want die veren, dat is net een soort kant. Dat was bijna meditatie. Dussssssss. Ja je vroeg er zelf om, dan zal je het krijgen ook!
pi_78157155
Maar Cootje, volgens mij ben jij niet veel korter dan ik (1.70). Dan is 59 kg toch hartstikke mooi? Is mijn mening, en als ik zo je foto's zie af en toe..
pi_78157229
Zin in chocola!

Heb hele toffe bruiloft-opdracht binnengehaald

Afblijven van chocola
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:17:23 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78157261
quote:
Kelly Osbourne heeft de geheimen rondom haar veelbesproken gewichtsverlies onthuld. De 25-jarige dochter van rocker Ozzy Osbourne pastte haar eetgewoontes radicaal aan om af te vallen.
De reality-ster zou meer dan twaalf kilo zijn afgevallen sinds haar deelname aan 'America's Dancing With The Stars'. "Ik heb de manier waarop ik eet compleet veranderd", vertelde ze tegen het Amerikaanse tijdschrift Life & Style. "Een truc die ik geleerd heb is iets kleins eten wat geen suikers of koolhydraten bevat, vlak voordat ik ga slapen. Dat houdt je stofwisseling op gang." Zo eet de voorheen mollige Osbourne nu een halve appel voordat ze naar bed gaat.
Faal.
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:18:16 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78157293
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Faal.
!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:19:58 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78157367
Ik ga mn kopje koffie maken en de computer uitdoen. Lekker met muziekje op in mn boek lezen

donderdag 18 februari 2010 @ 21:21:52 #225
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78157440
Stomme kip dat ik ben, mijn pas gekochte onderbroeken uit Budapest heb ik bij in de container bij het huisvuil gegooid, en nu is meneer de zwerver er mee weg... Hoe stom kun je zijn. + mijn lunch zat vanmiddag achter slot en grendel en dus maar een bruin broodje en wit bolletje gekocht, en mijn boterhammetjes bij het oud brood gelegd (voor broodpudding). Wel een inieminiechocoladebar gekocht in de Lidl, iets van Ferrero wat ze bij ons niet hebben, was best wel lekker maar mini dusja. En het diner was kipcurry op zijn Sjaap's met groetenrijst...
Ik bijt!
(Zachtjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')