abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78157605
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar Cootje, volgens mij ben jij niet veel korter dan ik (1.70). Dan is 59 kg toch hartstikke mooi? Is mijn mening, en als ik zo je foto's zie af en toe..
Het is ook nog niet dramatisch hoor! Maar 57 of 58 is net iets beter. Het rare is, die laatste paar kilo's maken veel meer uit dan in het begin!! Die 3 kilo is echt bijna 2 jeansmaten! Ik pas echt niet meer zonder uitpuilende randjes in mijn maat 26 jeans en die van 27 zit ook behoorlijk strak, dus heb ik nu die van 28 aan. Toch vreemd! Ik ben iets kleiner dan jij: 1m68
pi_78158010
ik ben mezelf helemaal zat voor vandaag. ik ga zo gewoon naar bed!

morgen beter enzo.

xx
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:43:00 #228
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78158488
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]

Eens hoor, maar het kwam gewoon even niet uit allemaal.
And the Sarabi-award goes to..........

Zie het niet als een aanval, maar laat mij maar de zoveelste zijn die zegt dat je eens wat beter moet leren plannen! Hoe gaan we je dat nou eens wij maken, en dat je het dan ook echt doet en niet alleen zegt dat het klopt en er vervolgens niks mee gedaan wordt...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_78158582
Ik zie dat ik net op tijd weer mee lurk
Wolve hebben jij en MoBlo het nu echt zo vaak over mij?
Of zit ik tegenwoordig alleen nog maar in jouw hoofd.
pi_78158672
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben mezelf helemaal zat voor vandaag. ik ga zo gewoon naar bed!

morgen beter enzo.

xx
En waar ik echt hiervoor kwam:

Slaap lekker en morgen is zeker beter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:47:29 #231
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78158756
Als je het over de duivel hebt....

Ja, je bent gespreksonderwerp nummer één, onze relatie is op jou gebaseerd, de hele wereld draait om jou heen!
Ik las XM's commentaar en dacht "dat excuus heb ik eerder gezien". Mo heeft er verder niks mee te maken, weet niet waarom je denkt dat we het er over hebben. Dit had ik zelf verzonnen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_78158758
Hoi!
Was pas om 8 uur thuis, door treinvertraging. En het regende, dus ik loop weer mooi NIET in de pas met Evy.
En vandaag beloofd dat ik iets zou bakken voor morgen, laatste co-dag bij derma.
Nu is het aangebrand! Wat nu :-(
pi_78158898
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is ook nog niet dramatisch hoor! Maar 57 of 58 is net iets beter. Het rare is, die laatste paar kilo's maken veel meer uit dan in het begin!! Die 3 kilo is echt bijna 2 jeansmaten! Ik pas echt niet meer zonder uitpuilende randjes in mijn maat 26 jeans en die van 27 zit ook behoorlijk strak, dus heb ik nu die van 28 aan. Toch vreemd! Ik ben iets kleiner dan jij: 1m68
Ah oke, ik begrijp ook wel dat als je jeansmaat 26 hebt gehad je ook weer terug wil

En met broeken heb ik dat ook al snel! vandaar dat ik steeds maar een of twee broeken heb en de rest rokje of jurkje. Panty's gaan namelijk altijd wel. En ik vind het gewoon niet leuk te merken als ik aan ben gekomen en een broek niet meer pas.
pi_78159208
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78159246
dat spoeddebat is echt hilarisch om te volgen

ik ga er een mandarijntje op nemen
Ja doei.
pi_78159273
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef Wolve000 het volgende:
Als je het over de duivel hebt....

Ja, je bent gespreksonderwerp nummer één, onze relatie is op jou gebaseerd, de hele wereld draait om jou heen!
Ik las XM's commentaar en dacht "dat excuus heb ik eerder gezien". Mo heeft er verder niks mee te maken, weet niet waarom je denkt dat we het er over hebben. Dit had ik zelf verzonnen.
Ik zou trouwens wel willen dat ik net zo slank was als XM
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:55:31 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78159306
Ohaiiii!

Liefde voor Zumba Het ging weer tof! Geen buikpijntjes en lekker gebounced!

Leuke foto's Mo en MeneerdeWolf! En Wolf is echt afgevallen Lookin' good mister! En je wederhelft ook, maar daar waren we al van op de hoogte, niewoar? Ik zou denken dat Mo nie eens veel meer hoeft af te vallen, if anything, want je gezicht is toch precies goed zo! Moet niet magerder enzo! Dus. Veren in jullie retekes, en jaloezie voor jullie reis
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78159330
Hooi. Ik heb kramp in mijn voet, voor de tweede keer al vanavond
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78159348
@sarabi: het was de eerste keer dat je naam hier viel in lange tijd... laten we er alsjeblieft niet weer een heel drama van gaan maken *streng kijkt naar alle kleuters in de ballenbak*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:56:28 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78159364
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Was pas om 8 uur thuis, door treinvertraging. En het regende, dus ik loop weer mooi NIET in de pas met Evy.
En vandaag beloofd dat ik iets zou bakken voor morgen, laatste co-dag bij derma.
Nu is het aangebrand! Wat nu :-(
Verbrande randjes eraf snijden? Iets nieuws bakken?
pi_78159473
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:53 schreef Ewelina het volgende:
?
pi_78159505
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Verbrande randjes eraf snijden? Iets nieuws bakken?
ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:59:08 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78159541
En een niet-ideaal-maar-niet-rampzalig-lijstje!

O: twee sneetjes met ham
T: minneola (die dit keer tegenviel! ) en een automatenchoco
L: twee sneetjes met choco
T: twee eierkoeken
D: lekkerbekje met bietjes
S: Zumba
T: stevige bak Griekse yoghurt met jam
pi_78159786
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!
Chocolade kun je ook smelten in de magnetron! Veel makkelijker!

In blokjes breken, in een kommetje doen en dan 10-20 sec op vol vermogen. Daarna even doorroeren (er zitten na het magnetronnen nog wel blokjes in maar als je gaat roeren worden ze helemaal zacht). Veel makkelijker en minder afwas... en minder aangekoekte chocola in een pannetje want daar heb ik een bloedhekel aan.
pi_78159931
Halp. Zeg even met zijn allen dat ik geen berichtje moet sturen naar de dude-met-vriendin I has it moeilijk. Een lekkere vent langssturen die wel vrij is is ook goed! of meebidden dat het uit gaat.... BAD SYRENA!

Gatverdamme, ik lijk wel obsessed Zucht.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78159953
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het was heel de bovenkant.
Maar heb iets gevonden van de dingen die ik nog in huis heb: perenchocoladevlaai, klinkt super!
Nu nog zorgen dat ik van de rest verbrande kaneelkoek blijf
pi_78160016
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Chocolade kun je ook smelten in de magnetron! Veel makkelijker!

In blokjes breken, in een kommetje doen en dan 10-20 sec op vol vermogen. Daarna even doorroeren (er zitten na het magnetronnen nog wel blokjes in maar als je gaat roeren worden ze helemaal zacht). Veel makkelijker en minder afwas... en minder aangekoekte chocola in een pannetje want daar heb ik een bloedhekel aan.
Bij mij wordt dat altijd heel goor en brokkelig, maar ik heb ontdekt dat je er dan wat water doorheen moet roeren. Of ik deed slagroom.... weet 't niet meer Alleen nog dat ik daarna een beetje misselijk was, dus het zal dan wel slagroom zijn geweest....
pi_78160022
Ik heb een klein stukje chocola op. En nu wil ik meer.
pi_78160055
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bij mij wordt dat altijd heel goor en brokkelig, maar ik heb ontdekt dat je er dan wat water doorheen moet roeren. Of ik deed slagroom.... weet 't niet meer Alleen nog dat ik daarna een beetje misselijk was, dus het zal dan wel slagroom zijn geweest....
Huh, bij mij is het echt perfect! Misschien heb je een te sterke magnetron...

Anyway, ik kreeg die brokjes dus altijd als ik chocolade ging smelten in een pannetje.
pi_78160136
Syrena, je wilt toch geen kerel die tijdens een relatie het niet kan laten om aan te pappen met andere dames? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')