quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Manlief heeft een nieuwe baan en kan maandag al beginnen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW wat fijn...gefeliciteerd, wat voor functie zo ongeveer..
Co, hoe lang doe je zo over een schilderij
Klachtafhandeling bij een groot bedrijf.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW wat fijn...gefeliciteerd, wat voor functie zo ongeveer..
Oeh, dat lijkt me echt vreselijk werkquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank voor de feli's!![]()
[..]
Klachtafhandeling bij een groot bedrijf.
Per brief en email, dat schijnt nog wel vermakelijk te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, dat lijkt me echt vreselijk werkAls die zeurende, boze mensen
Heb ik ook gedaan. Telefonisch wil je dat inderdaad niet, maar per brief is het prima te doen, mits je een beetje vrij wordt gelaten in wat je kunt aanbieden/vergoeden/weetikveelwat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Per brief en email, dat schijnt nog wel vermakelijk te zijn.![]()
ID laten zien?
Bij hem in ieder geval nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef AKnynke het volgende:
m'n god: wilders: ik wil graag de minister-president vragen of er sprake was van verstand...
Slecht he? Het is wel genieten hier op de bank met een sloot thee. En nu ik wil Ferry Mingelen worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef AKnynke het volgende:
m'n god: wilders: ik wil graag de minister-president vragen of er sprake was van verstand...
Ja! Ik heb een abonnement op de digitale editie van het NRC en dan zie je de krant precies in de layout van de echte krant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
is er geen online subscription die de hele krant weergeeft op pdf ofzo? Dus alle artikelen die ook in de krant staan? OF staat alles al online?
Ik doe andere dingen tijdens het ontbijtquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een abonnement op de digitale editie van het NRC en dan zie je de krant precies in de layout van de echte krant.Dat leest toch een stuk fijner dan dat de artikelen allemaal wel ergens online staan maar dat je ze zelf bij elkaar moet zoeken.
Ik heb ook heel lang de NRC Next gehad maar zoals PF ook zei, als hij niet echt bij je deur wordt bezorgd kom je er niet aan toe. Tegen de tijd dat ik hem uit de bus had gehaald was het eind van de middag en dan had ik geen puf meer en had ik alles overdag al online gelezen. Het ontbijt is een veel beter moment om de krant te lezen.![]()
Fijn!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Manlief heeft een nieuwe baan en kan maandag al beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |