Of uit z'n LUL-map.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Ze is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In volgorde.![]()
"een vent" "gewoon een kankerlelijk wijf "
een "getrouwde oude vrouw"
Tussenstand:
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
![]()
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....![]()
Dat dacht ik ook heel evenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef Devvie het volgende:
hET IS YVONNE![]()
Maar het is duidelijk een vent!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hi y'all.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik heb altijd het idee dat er veel meer mannen zijn die zich als vrouw willen verkleden. Eigenlijk heb ik nog nooit gehoord van een vrouw die zich als man gaat verkleden.![]()
Fas. Je hebt een topic onderwerp over tieten gemist.quote:
S_a heeft dikke jopen ja?0 topics op naam. 14.gif![]()
Kelly.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er veel meer mannen zijn die zich als vrouw willen verkleden. Eigenlijk heb ik nog nooit gehoord van een vrouw die zich als man gaat verkleden.0 topics op naam. 14.gif![]()
He, damnit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fas. Je hebt een topic onderwerp over tieten gemist.
S_a heeft dikke jopen ja?![]()
Uhu, ze heeft wel een behoorlijke stapel hout voor de deur, al zegt ze zelf van niet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Bedoel je travestie of transseksualiteit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er veel meer mannen zijn die zich als vrouw willen verkleden. Eigenlijk heb ik nog nooit gehoord van een vrouw die zich als man gaat verkleden.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Een stapel hout.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
He, damnit.![]()
Uhu, ze heeft wel een behoorlijke stapel hout voor de deur, al zegt ze zelf van niet.Haha, al zuks lang niet meer gehoord.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Vanaf welke maat heb je een stapel?
Ik heb een heel mooie BH aan nu
Ado gaat koken![]()
compact en kleverig.![]()
Ik denk het eerste.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bedoel je travestie of transseksualiteit?
Anders is het geen vrouw in mannenkleren, maar een man in mannenkleren
Ik vond Mary Cherry op Twitter.![]()
The Olympics are so inspiring. All of the hard work, determination, skill - ok who am I kidding? I am totally watching "Tool Academy". USA!
Post #18 @18:18quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het eerste.
Anders is het geen vrouw in mannenkleren, maar een man in mannenklerenBecause I am so handsome and I am so bored
Hoe heet ze eigenlijk in het echt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef Fascination het volgende:
Ik vond Mary Cherry op Twitter.![]()
The Olympics are so inspiring. All of the hard work, determination, skill - ok who am I kidding? I am totally watching "Tool Academy". USA!compact en kleverig.![]()
Pics.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanaf welke maat heb je een stapel?
Ik heb een heel mooie BH aan nu
Ado gaat koken![]()
Van die jopen in BH he, voor je als grapje Ado al kokend post.
Ligt eraan (of je via de opties) de OP meetelt als post of niet.quote:
In het topic was het #19 ja, maar in MyAT was het #18.
Ja, en ik denk door je UI dat je een heel lief meisje bent.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
Centroal.
En Bragi, door deze UI denk ik telkens dat je Mstr. uit PUB bent.Because I am so handsome and I am so bored
@JB: picca!![]()
Nou ja, ik bedoelde of de man/vrouw in kwestie het fijn vindt zich eens te kleden als de andere sekse of dat ze ook daadwerkelijk die sekse willen worden.
Want van vrouwen die het leuk vinden om zich af en toe als man te kleden heb ik inderdaad niet gehoord. Vrouwen die man willen worden heb ik weleens gezien.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Sowieso, PUB!![]()
![]()
![]()
³
Zoiets heet een pot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er veel meer mannen zijn die zich als vrouw willen verkleden. Eigenlijk heb ik nog nooit gehoord van een vrouw die zich als man gaat verkleden.Because I am so handsome and I am so bored
Leslie Grossmanquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe heet ze eigenlijk in het echt?
Travestie. Dus alleen het af en toe verkleden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Fascination het volgende:
@JB: picca!![]()
Nou ja, ik bedoelde of de man/vrouw in kwestie het fijn vindt zich eens te kleden als de andere sekse of dat ze ook daadwerkelijk die sekse willen worden.
Want van vrouwen die het leuk vinden om zich af en toe als man te kleden heb ik inderdaad niet gehoord. Vrouwen die man willen worden heb ik weleens gezien.
![]()
Nee sorryquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pics.
Van die jopen in BH he, voor je als grapje Ado al kokend post.
Tis iig een balconettecompact en kleverig.![]()
Doet me denken aan Rachel Miner, die chick uit Californication.quote:Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, en ik denk door je UI dat je een heel lief meisje bent.
BEN IK OOK!!!!!!!![]()
Ha-ha, heel grappig.quote:
En niet zoveel uitroeptekens gebruiken, daar kan ik niet tegen.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rachel Miner, die chick uit Californication.
Travo.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Nee.quote:Because I am so handsome and I am so bored
'quote:
Je bent een kutwijf.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Drag queen, same shit, different name.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Maar vrouwen hebben toch vaker mannelijke kleding aan dan andersom?
Dan spreek je alleen niet van travestie..compact en kleverig.![]()
![]()
vs.
Wtf, Bt, heb je tarrels in je ogen of zo?
Of 't is gewoon een vrouw.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Drag queen, same shit, different name.Because I am so handsome and I am so bored
Wat voor cupmaat heb jij eigenlijk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee sorry
Tis iig een balconette
Met drag queen wenkbrauwen en make-up.quote:
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Wat bedoel je met mannelijk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar vrouwen hebben toch vaker mannelijke kleding aan dan andersom?
Dan spreek je alleen niet van travestie..
Wat jij bedoelt is denk ik meer vrouwen die mannenkleding (of gewoon lossere) fijner vinden. Maar vrouwen die bijv. een pak aantrekken voor een avondje omdat ze dat leuk vinden zijn er niet echt toch?![]()
En jij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb jij eigenlijk? [ afbeelding ]![]()
Ja, jong, kan zij er wat aan doen dat ze niet moeders mooiste is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met drag queen wenkbrauwen en make-up.Because I am so handsome and I am so bored
EN JULLIE?!
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, jong, kan zij er wat aan doen dat ze niet moeders mooiste is.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Cquote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
![]()
Grote B, kleine C, zoietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb jij eigenlijk? [ afbeelding ]Nja, je zou dat ook travestie kunnen noemen, ze trekken mannelijke kleding aan omdat ze dat fijn vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bedoel je met mannelijk?
Wat jij bedoelt is denk ik meer vrouwen die mannenkleding (of gewoon lossere) fijner vinden. Maar vrouwen die bijv. een pak aantrekken voor een avondje omdat ze dat leuk vinden zijn er niet echt toch?
En er zijn wel vrouwen die van mannelijke kleding als in pakken enzo houden. ik vind het ook erg mooi staan.
Vroeger was iets als dit
echt niet vrouwelijk. het is gewoon een vervrouwelijkte versie, maar eigenlijk was dit gewoon voor mannen en niet voor vrouwen.
Wat ik bedoel is dus dat het voor vrouwen veel meer geaccepteerd is om "mannen(lijke)kleding" te dragen dan andresom, dus hoef je niet van travestie te spreken als een vrouw zich mannelijk kleedt. Voor een man is een rok helemaal niet ingeburgerd, dus dat is eerder vreemd dan.compact en kleverig.![]()
Met lengte bedoelde ik zeg maar het voor aan zicht van de opening en daar de lengte van.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde in dit geval?
![]()
![]()
En met diepte inwendig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Met lengte bedoelde ik zeg maar het voor aan zicht van de opening en daar de lengte van.
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Met lengte bedoelde ik zeg maar het voor aan zicht van de opening en daar de lengte van.Misschien beide.quote:![]()
"Schat, kan jij mijn kruik even opwarmen?"0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik las net een topic dat mannen kinderachtig ondergoed (met Snoopy, hello Kitty oid)niet leuk vinden bij hun vriendin (55%, dus niet heel erg overtuigend)
Wat vinden jullie?compact en kleverig.![]()
Geen problemen mee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las net een topic dat mannen kinderachtig ondergoed (met Snoopy, hello Kitty oid)niet leuk vinden bij hun vriendin (55%, dus niet heel erg overtuigend)
Wat vinden jullie?0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik vind het ook niet wat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie?
IK HEB ZE NIET. De pics.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, jouw tieten, jouw pics.
Boven de 30 is het wel echt 'quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie?
'. Ik vind het verder ook niet zo geweldig.
![]()
Het kabinet zit weer eens in een krisis, hebben die mensen nou echt niets beters te doen, dan het constant met elkaar oneens zijn?![]()
![]()
Iemand anders wel?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat is hun werkquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
Het kabinet zit weer eens in een krisis, hebben die mensen nou echt niets beters te doen, dan het constant met elkaar oneens zijn?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik hoop niet dat ze vallen anders duurt het weer heel lang voor ik eindelijk mag stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
Het kabinet zit weer eens in een krisis, hebben die mensen nou echt niets beters te doen, dan het constant met elkaar oneens zijn?
![]()
Als die vriendin < 8jaar is jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie?![]()
anders moet je gewoon die shit verbranden
NET ALS BOXERS VOOR VROUWEN![]()
![]()
Dat denken ze ja, in werkelijkheid was het idee ooit dat ze het land bestuurden, maar dat gedeelte is geloof ik geschrapt bij de taakomschrijving.quote:![]()
![]()
Ehm nee?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat denken ze ja, in werkelijkheid was het idee ooit dat ze het land bestuurden, maar dat gedeelte is geloof ik geschrapt bij de taakomschrijving.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ze zijn allemaal aan het minnen in de peilingen op de CU na geloof ik, dus ik denk niet dat ze daar zin in hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze vallen anders duurt het weer heel lang voor ik eindelijk mag stemmen.
![]()
![]()
De CU denkt dat je moet bidden om van AIDS af te komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan het minnen in de peilingen op de CU na geloof ik, dus ik denk niet dat ze daar zin in hebben.![]()
![]()
Wat ga je stemmen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze vallen anders duurt het weer heel lang voor ik eindelijk mag stemmen.
Hoe kom je daar nou weer bij, CDA is juist afgelopen week weer gestegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan het minnen in de peilingen op de CU na geloof ik, dus ik denk niet dat ze daar zin in hebben.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En vindt het nog steeds jammer dat abortus en euthanasie bestaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
De CU denkt dat je moet bidden om van AIDS af te komen
[ afbeelding ]
En toch zitten ze in de regering.![]()
![]()
Ja.quote:Mijn moeder, in het plakboek. Van toen ik klein was.
In verhouding met hoe ze stonden toen ze begonnen, als ze nu vallen, weet zelfs het CDA niet of ze in een nieuwe coalitie kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, CDA is juist afgelopen week weer gestegen
![]()
Goeie OP.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Het is gewoon een kneuzenkermis. Maar goed, dat was het al bij Balkenende 1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
Het kabinet zit weer eens in een krisis, hebben die mensen nou echt niets beters te doen, dan het constant met elkaar oneens zijn?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Mijn hart is ontploft, want ik zie haar te graag, iedere dag van de week
zing ik van: "I love you, I need you, I want you, I never let you in de steek".Because I am so handsome and I am so bored
Balkenende hoeveel is dit ook alweer, ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon een kneuzenkermis. Maar goed, dat was het al bij Balkenende 1.
![]()
![]()
Dus je bent toch een vent?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
4?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Balkenende hoeveel is dit ook alweer, ik ben het vergeten.
![]()
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff opgezocht. Idd al de 4e. Ze zijn tot nu toe toch altijd nog gevallen of niet?
![]()
![]()
Zijn ze geschoren?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Geen idee. Ze leren er alleen niks van, want ze gaan gewoon vrolijk verder waar ze gebleven zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Balkenende hoeveel is dit ook alweer, ik ben het vergeten.
Oh, 4 dus.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Balkenende geilt op z'n machtspositie.
Dus ik heb constant zitten fappen op geile posts van een kerel?quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Mensen die niet weten hoeveelste kabinet Balkenende dit is.
Als er een Balkenende 5 komt omdat ze weer zouden vallen na donderdag, ga ik nooit meer ophouden met lachen als iemand zijn naam noemt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Bragi het volgende:
Balkenende geilt op z'n machtspositie.
![]()
![]()
Mensen vertellen dat ze hun stoepje moeten vegen en het dan zelf niet doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Bragi het volgende:
Balkenende geilt op z'n machtspositie.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Die VOC mentaliteit en laten we blij zijn met elkaar. Ik was het weer bijna vergeten!quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die VOC mentaliteit en laten we blij zijn met elkaar. Ik was het weer bijna vergeten!
Ik heb er eigenlijk weinig van mee gekregen.Maar ik hoop zo dat het kabinet valt.
Hoi.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Omdat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er eigenlijk weinig van mee gekregen.Maar ik hoop zo dat het kabinet valt.
![]()
![]()
Ik weet eigenlijk niet wat er nu weer is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Maar wel laatst met dat rapport van die commissie. Echt, Balkenende![]()
![]()
Daphne.quote:
Balkenende.
RTL Boulevard.
Balkie bij RTL =²
Want? Ze gaan toch gewoon weer verder waar ze gebleven waren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Nog steeds over Irak en Davids en nu ook Afghanistan. http://www.nu.nl/politiek(...)-in-afghanistan.htmlquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat er nu weer is.
Maar wel laatst met dat rapport van die commissie. Echt, BalkenendeBecause I am so handsome and I am so bored
Alsof ze nu nog een meerderheid krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Want? Ze gaan toch gewoon weer verder waar ze gebleven waren.Because I am so handsome and I am so bored
Nu gaat het weer over Afghanistan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat er nu weer is.
Maar wel laatst met dat rapport van die commissie. Echt, Balkenende
Het zou misschien handiger zijn om even te praten over het feit dat Nederland nog steeds in een diepe krisis zit.![]()
![]()
Komt het weer door die kankerkneus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nog steeds over Irak en Davids en nu ook Afghanistan. http://www.nu.nl/politiek(...)-in-afghanistan.html
![]()
Truttig christelijk kabinet.quote:Tijd voor liberale partijen om de macht over te nemen.
Godverdimme!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Gaat niet gebeuren, D66 en VVD zijn ondanks het succes van D66 nog nergens, en de PVV is alles behalve liberaal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Truttig christelijk kabinet.Tijd voor liberale partijen om de macht over te nemen.
![]()
![]()
Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alsof ze nu nog een meerderheid krijgen.
CDA heeft een redelijk trouwe achterban van mensen die gewoon al automatisch CDA aankruisen op dat papiertje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alsof ze nu nog een meerderheid krijgen.
![]()
Hoelang zou het nog duren voordat christenen langzaam verdwijnen, vraag ik me wel eens af..quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
CDA heeft een redelijk trouwe achterban van mensen die gewoon al automatisch CDA aankruisen op dat papiertje.
![]()
![]()
wd had al tieten bij d'r geboorte.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.Mijn moeder, in het plakboek. Van toen ik klein was.
Juistem, hier met die imams!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Truttig christelijk kabinet.Tijd voor liberale partijen om de macht over te nemen.
"Voorheen zaten met z'n allen voor de laptop. Met slecht geluid."
Man, wat een ubernicht is dat zeg.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus ik heb constant zitten fappen op geile posts van een kerel?![]()
...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, lekker harige mannenballen zijn het.!!
Die lapo.quote:Ik schrok.
Seksmod.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
Wie de fuck is Tally nou weer voor modje?
![]()
Okee, dan ga ik nu voor een trein springen. De groeten.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wel ff zwaaien naar de machinist he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik nu voor een trein springen. De groeten.
![]()
![]()
Neem dan gewoon een overdosis, val je er tenminste niemand mee lastig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik nu voor een trein springen. De groeten.![]()
Dat doe je altijd. Alleen bij een trein zijn het wel veel mensen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een overdosis, val je er tenminste niemand mee lastig.
![]()
Mmm, uiteindelijk zul je toch gevonden worden door iemand.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een overdosis, val je er tenminste niemand mee lastig.Ik typ straat.
Ik ben daar wel voor, afhankelijk van de reden tot zelfmoord.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je altijd. Alleen bij een trein zijn het wel veel mensen.
Mocht je dood willen omdat je mensen haat, zou ik er zoveel mogelijk mee willen lastigvallen.![]()
![]()
Ja maar dat is dan waarschijnlijk iemand die je kent. Zo'n onbekende machinist hoeft er geen slachtoffer van te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, uiteindelijk zul je toch gevonden worden door iemand.![]()
Dan val ik liever onbekende mensen lastig, die ken ik toch niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan waarschijnlijk iemand die je kent. Zo'n onbekende machinist hoeft er geen slachtoffer van te zijn.Ik typ straat.
Dat maak ik verdomme zelf wel uit, kutwijf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een overdosis, val je er tenminste niemand mee lastig.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Da's lullig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan val ik liever onbekende mensen lastig, die ken ik toch niet.![]()
Meer zielen -> meer vreugd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je altijd. Alleen bij een trein zijn het wel veel mensen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De wereld is lullig, wen er maar aan.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik zou ze ook doorslikken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
Is 2 eieren koken en in je mond stoppen een goede avondmaaltijd?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
Is 2 eieren koken en in je mond stoppen een goede avondmaaltijd?
Eerst kauwen lijkt me verstandiger.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Als entertainer misschien?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Lamon. het volgende:
Is het fotoboek van RickoKun als CV opsturen een goede carriere move?
Dat is nou al de tweede keer dat je dat vraagt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Lamon. het volgende:
Is het fotoboek van RickoKun als CV opsturen een goede carriere move?![]()
Nee, dit was de eerste keer dat ik het uit meligheid ook gedaan heb.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is nou al de tweede keer dat je dat vraagt.
![]()
![]()
Lady Gaga.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is nou al de tweede keer dat je dat vraagt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Daar zou ik ook wel 3 etmalen de liefde mee willen bedrijven. Vermommen kan ik deze keer aan haar over laten.quote:
Smart_ass apprecieert haar quote in mijn signature niet. Dan maar niet.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dit was de eerste keer dat ik het uit meligheid ook gedaan heb._!
Ik denk het niet.
"Oh my God! What a fabulous room! Are all these your guitars?
[Film in background: "I'm sorry sir, I didn't mean to startle you!]
"This place is bigger than our apartment!
[Film: "Let me know when you're entering a room"
"Yes sir!"]
"erm, Can I get a drink of water?
[Film: "I was wondering about ..."]
"You want some, huh?"
[Film: "Yes"]
"Oh wow, look at this tub? Do you wanna take baaaath?"
[Film: "I'll have to find out from Mrs. Bancroft what time she wants to meet us, for her main ..."]
"What are watching?"
[Film: "If you'll just let me know as soon as you can ... Mrs Bancroft" "Mrs Bancroft ..."]
"Hello?"
[Film: "I don't understand ..."]
"Are you feeling okay?..."
Wie?![]()
NIET GOOGELEN!
Britney Spears.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oh. Tokyo Hotel. Ik had het kunnen weten.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
Oh. Tokyo Hotel. Ik had het kunnen weten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou, ik ken niet al hun liedjes hoor, dus niet meteen zo. Juicyhil had het wel geweten.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nekschot voor je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou nou, ik ken niet al hun liedjes hoor, dus niet meteen zo. Juicyhil had het wel geweten.
Is ook goed. Hoef ik niet naar buiten om voor de trein te springen!quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Van sex met Ado, waarom?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
Wie de fuck is Tally nou weer voor modje?compact en kleverig.![]()
Heeft die ook al sex met ado?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij doet geheel vrouwelijk fok! het met Ado.
Ook met mij.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat is een mooie clip inderdaad, en nummer ook. Beter dan die baggerherrie die ze tegenwoordig de ether in slingert.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
JB, hoeft niet. Ik ben al weg daar, stelletje kleuters. Thanks anyway.
Ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij doet geheel vrouwelijk fok! het met Ado.
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2010 20:49:28 ]![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
JB, hoeft niet. Ik ben al weg daar, stelletje kleuters. Thanks anyway.
Ik kom daar vandaan
O en Ado doet niet heel vrouwelijk fok
Ja, kom maar bij ons, waar we ons altijd zo volwassen gedragen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
JB, hoeft niet. Ik ben al weg daar, stelletje kleuters. Thanks anyway.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik denk nou ik zeg even Hoi daar en ik werd bij mijn leeftijd uitgespuugd en iedereen dook boven op me en begon te rellen tegen me. Maar dat mag ik niet zeggen want volgens hun zeggen alleen pubers dat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mod van SEX-subforum
En dat wisten jullie best
Wat deed jij in singles Wd?Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en Ado doet niet heel vrouwelijk fokquote:0 topics op naam. 14.gif![]()
Rampseizoen voor hooikoortspatiënten
Nou...ik ga mijn graf maar alvast graven denk ik.Met 1 pol in de lucht schiet dat achterlijke lijf van me al volkomen in de stress.
Ik vond hen meer overkomen als een stel pubersquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk nou ik zeg even Hoi daar en ik werd bij mijn leeftijd uitgespuugd en iedereen dook boven op me en begon te rellen tegen me. Maar dat mag ik niet zeggen want volgens hun zeggen alleen pubers dat.
Maar goed, A_M is sowieso wel heel erg altijd![]()
Nee hoor. Tenminste, dat zei je niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mod van SEX-subforum
En dat wisten jullie bestDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, ik heb dan ook een TR geplaatst en Remlof daarna alle doodverwensingen gePMt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond hen meer overkomen als een stel pubers
Maar goed, A_M is sowieso wel heel erg altijd
Het is volgens hen. Hun is een bezittelijk voornaamwoord!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk nou ik zeg even Hoi daar en ik werd bij mijn leeftijd uitgespuugd en iedereen dook boven op me en begon te rellen tegen me. Maar dat mag ik niet zeggen want volgens hun zeggen alleen pubers dat.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk nou ik zeg even Hoi daar en ik werd bij mijn leeftijd uitgespuugd en iedereen dook boven op me en begon te rellen tegen me. Maar dat mag ik niet zeggen want volgens hun zeggen alleen pubers dat.Ongelooflijk dat er nog mensen rondlopen die nog steeds denken dat ze op het kleuterschoolplein zijn.
van SEX, met Ado.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenminste, dat zei je niet.
Ik was de komma vergeten en als je de vraag zag, klopte het gewoon
Ik bedoelde E_M
Ik heb wel Ado van singles
Ga terug naar je hok alsjeblieft, ik ben klaar met jullie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is volgens hen. Hun is een bezittelijk voornaamwoord!Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
hoi. Kom je hier nu moeilijk doen ja?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is volgens hen. Hun is een bezittelijk voornaamwoord!
Ik was speciaal naar singles gekomen
Ja, en de hoofdletters. Anders had ik het ook wel begrepen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van SEX, met Ado.
Ik was de komma vergeten en als je de vraag zag, klopte het gewoon
Maar ik plaag je maar hoor JB.
Hoi, ik ben 12 en single, ben je nu boos?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is volgens hen. Hun is een bezittelijk voornaamwoord!0 topics op naam. 14.gif![]()
Ach, als ze hier komen rellen hebben ze geen schijn van kans. Er is immers ook geen ONZer meer te bekennen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga terug naar je hok alsjeblieft, ik ben klaar met jullie.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
weet ik, soms is het wel leuk om daar op in te gaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en de hoofdletters. Anders had ik het ook wel begrepen.
Maar ik plaag je maar hoor JB.
Je had het er ook wel een beetje zelf naar gemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk nou ik zeg even Hoi daar en ik werd bij mijn leeftijd uitgespuugd en iedereen dook boven op me en begon te rellen tegen me. Maar dat mag ik niet zeggen want volgens hun zeggen alleen pubers dat.
Je kreeg één verkeerde opmerking (van rival geloof ik) en toen bleef je zelf ook moeilijk doen.
Still welcome though.Blaze with the fire that is never extinguished![]()
En ik kom speciaal hier! Een uit/thuis-wedstrijd!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoi. Kom je hier nu moeilijk doen ja?
Ik was speciaal naar singles gekomen
KLBSC HOEH LIEH GUNSquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, als ze hier komen rellen hebben ze geen schijn van kans. Er is immers ook geen ONZer meer te bekennen.0 topics op naam. 14.gif![]()
Daarom heeft zo'n beetje iedereen die daarvoor hier zat een ban van 3 maanden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, als ze hier komen rellen hebben ze geen schijn van kans. Er is immers ook geen ONZer meer te bekennen.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
En jij denkt dat ik na 4 keer dood gewenst te worden nog terug wil komen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je had het er ook wel een beetje zelf naar gemaakt.
Je kreeg één verkeerde opmerking (van rival geloof ik) en toen bleef je zelf ook moeilijk doen.
Still welcome though.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom heeft zo'n beetje iedereen die daarvoor hier zat een ban van 3 maanden.!11!1!
Hmm nee dat denk ik niet, en dat hoef je ook niet en dat zou ik zelf ook niet doen..quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik na 4 keer dood gewenst te worden nog terug wil komen?
Maar tegen een geintje moet je kunnen en ik zou noujuist denken dat als je van KLB komt je wel een stootje kan hebben.Blaze with the fire that is never extinguished![]()
Het was ook een grapje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom heeft zo'n beetje iedereen die daarvoor hier zat een ban van 3 maanden.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Geen zin in. Hier vind ik het nl WEL leuk nogquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik kom speciaal hier! Een uit/thuis-wedstrijd!
Lekker geintje als ik 1 ding zeg en de hele Singles SC stort bovenop me. Zelfs een moderator, nee dankjewel, dan is het voor mij gedaan hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hmm nee dat denk ik niet, en dat hoef je ook niet en dat zou ik zelf ook niet doen..
Maar tegen een geintje moet je kunnen en ik zou noujuist denken dat als je van KLB komt je wel een stootje kan hebben.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Kweet niet hoor, maar WAT ik heb gelezen vond ik ook niet erg grappigquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hmm nee dat denk ik niet, en dat hoef je ook niet en dat zou ik zelf ook niet doen..
Maar tegen een geintje moet je kunnen en ik zou noujuist denken dat als je van KLB komt je wel een stootje kan hebben.
In KLB zijn we heel beleefd tegen elkaar hoor. We hebben hier, met name in de SC, een hoog kusjekroel gehalte.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Maar tegen een geintje moet je kunnen en ik zou noujuist denken dat als je van KLB komt je wel een stootje kan hebben.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen zin in. Hier vind ik het nl WEL leuk nog0 topics op naam. 14.gif![]()
Duurt niet lang meer hoor, JB.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In KLB zijn we heel beleefd tegen elkaar hoor. We hebben hier, met name in de SC, een hoog kusjekroel gehalte.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2010 21:05:51 ]![]()
Heb het even teruggelezen. Eerste topic van de singles waarin ze poste, pagina 6 (of 12 indien /25).quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kweet niet hoor, maar WAT ik heb gelezen vond ik ook niet erg grappig
Ging nergens over en was een flauwe grap van Rival. Om dan meteen zo verder te gaan. Naarmate er meer gepost werd, werd het erger ja. Maar op het begin was er nergens sprake van uitspugen.Blaze with the fire that is never extinguished![]()
Je bedoelt alleen in de SC? Ik kom hier eerlijk gezegd nooit in de SC, maar in de topics an sich is het niet bepaald beleefd te noemenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In KLB zijn we heel beleefd tegen elkaar hoor. We hebben hier, met name in de SC, een hoog kusjekroel gehalte.
Blaze with the fire that is never extinguished![]()
De SC is wel wat anders dan de topics hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen in de SC? Ik kom hier eerlijk gezegd nooit in de SC, maar in de topics an sich is het niet bepaald beleefd te noemen
![]()
Ik voelde me anders aardig aangevallen nadat Tally er bovenop dook en toen ging de rest ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Heb het even teruggelezen. Eerste topic van de singles waarin ze poste, pagina 6 (of 12 indien /25).
Ging nergens over en was een flauwe grap van Rival. Om dan meteen zo verder te gaan. Naarmate er meer gepost werd, werd het erger ja. Maar op het begin was er nergens sprake van uitspugen.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Nu heb ik zin in thee.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Daar heb ik het toch niet overquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Heb het even teruggelezen. Eerste topic van de singles waarin ze poste, pagina 6 (of 12 indien /25).
Ging nergens over en was een flauwe grap van Rival. Om dan meteen zo verder te gaan. Naarmate er meer gepost werd, werd het erger ja. Maar op het begin was er nergens sprake van uitspugen.
Misschien dat ik dan wel mee ga posten. De meeste topics die zijn.. tsjah, van een behoorlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
De SC is wel wat anders dan de topics hoor.
- kwaliteit.
Hier is het gezelliger?
Begrijpelijk.... Naja, je hebt het geprobeerd zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik voelde me anders aardig aangevallen nadat Tally er bovenop dook en toen ging de rest ook.
Goed idee.quote:
Ik ga ook ff thee pakken.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2010 21:09:06 ]![]()
Jij hebt het over de 'krijg - kanker - posts'. Om die te begrijpen moet je de voorgaande 2 topics ook helemaal doorlezen, en dat lijkt me niet je bedoelingquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over
En overigens ben ik het daar niet mee eens hoor met die posts. Dat zeg je niet, klaar.Blaze with the fire that is never extinguished![]()
Dan interpreteer je "Krijg toch de grafkanker" of "Zodekanker een eind op" denk ik verkeerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen in de SC? Ik kom hier eerlijk gezegd nooit in de SC, maar in de topics an sich is het niet bepaald beleefd te noemenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Zelfs als je dat hebt gelezen is het nog niet normaal om me 4 keer op rij kanker uitzaaiingen, een doodskist etc. toe te wensen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Jij hebt het over de 'krijg - kanker - posts'. Om die te begrijpen moet je de voorgaande 2 topics ook helemaal doorlezen, en dat lijkt me niet je bedoeling
En overigens ben ik het daar niet mee eens hoor met die posts. Dat zeg je niet, klaar.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Jij hebt het over de 'krijg - kanker - posts'. Om die te begrijpen moet je de voorgaande 2 topics ook helemaal doorlezen, en dat lijkt me niet je bedoeling
En overigens ben ik het daar niet mee eens hoor met die posts. Dat zeg je niet, klaar.
Ik heb het er idd over dat ik dat te ver vind gaan.
Daarvoor hoef ik niets terug te lezen, dat vind ik gewoon te ver gaan. In welke context ze dan ook geplaatst zijn.
Net als dat ik E_Ms opmerking over dat niemand me zou willen alleen de hond van de buren te ver vind gaan.compact en kleverig.![]()
Een actie word altijd gevolgd door een reactie. WD begon met het woord kanker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb het er idd over dat ik dat te ver vind gaan.
Daarvoor hoef ik niets terug te lezen, dat vind ik gewoon te ver gaan. In welke context ze dan ook geplaatst zijn.
Net als dat ik E_Ms opmerking over dat niemand me zou willen alleen de hond van de buren te ver vind gaan.
Keur het beide af.Blaze with the fire that is never extinguished![]()
Eens, slaat nergens op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zelfs als je dat hebt gelezen is het nog niet normaal om me 4 keer op rij kanker uitzaaiingen, een doodskist etc. toe te wensen.
We still okay?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Een actie word altijd gevolgd door een reactie. WD begon met het woord kanker.
Keur het beide af.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker als versterker gebruiken is wat anders dan iemand kanker toewensen. Zover kan je zelf ook nog wel komen lijkt me en zo niet, dan is er iets mis met je.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Zie ik dat er iets goedgepraat is in de SC?
Doe dat lekker ergens anders, dit is de SC der rariteiten.
Ik zeg toch ook niet dat het hetzelfde is?quote:
Maar het is wel een beetje uitlokken, klaar.Blaze with the fire that is never extinguished![]()
Ja, jammer dan, dan wens je iemand nog zoiets niet toe.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het hetzelfde is?
Maar het is wel een beetje uitlokken, klaar.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ik heb dat van Wd niet gezien. Maar idd, het is niet netjes.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Een actie word altijd gevolgd door een reactie. WD begon met het woord kanker.
Keur het beide af.
Ik zeg weleens kut. Zou wat zijn als iedereen me dan ineens kut ging lopen noemen.
Kwaad met kwaad vergelden werkt niet, ZELFS niet op internet (ok, soms is het wel leuk)
Ik zie alleen niet zo goed waarom ik terug zou moeten lezen? Geen zin in en niet de moeite waard
Dat zeg ik toch al een paar keerquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, jammer dan, dan wens je iemand nog zoiets niet toe.
. Dat wens je iemand niet toe, klaar
Dat is ook niet de moeite waard, maar als je het terug zou lezen zou je het complete beeld zien. Het leek behoorlijk alsof wd wat liep te trollen daaro. Maar laten we er over op houden, mkay?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat van Wd niet gezien. Maar idd, het is niet netjes.
Ik zeg weleens kut. Zou wat zijn als iedereen me dan ineens kut ging lopen noemen.
Kwaad met kwaad vergelden werkt niet, ZELFS niet op internet (ok, soms is het wel leuk)
Ik zie alleen niet zo goed waarom ik terug zou moeten lezen? Geen zin in en niet de moeite waard
Ja joh, ik geef je het laatste woord welquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat is ook niet de moeite waard, maar als je het terug zou lezen zou je het complete beeld zien. Het leek behoorlijk alsof wd wat liep te trollen daaro. Maar laten we er over op houden, mkay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.![]()
Ik wil niks goedlullen of zo want ik heb niks gelezen verder, maar het "Ja maar zij begon" tijdperk zijn jullie toch hopelijk al lang voorbij, anders zijn jullie niet veel beter of volwassener, maar dat is met z'n 10 op 1 springen sowieso al niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het hetzelfde is?
Maar het is wel een beetje uitlokken, klaar.
En met jullie bedoel ik de gene die het zeiden, dus voel je niet aangesproken als dat niet zo was.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gewoon daar niet meer posten wolvendinges. Daar zitten toch alleen maar extreem labiele en wanhopige wijven (pleonasme I know) die al denken dat de nieuwslezer ze aan het versieren is omdat ie ze de hele tijd aankijkt.
.
![]()
Nouja WD heeft misschien een entree gemaakt die niet zo op prijs wordt gesteld.
Wel een beetje jammer dat er de hele tijd wordt gezeurd en geklaagd over 'de rel' die door iedereen in stand wordt gehouden.Niet WD alleen, want dat kan niet.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2010 21:26:39 ]![]()
Dat zou je wel verwachten he, gezien de gem. leeftijd daar. Maar ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil niks goedlullen of zo want ik heb niks gelezen verder, maar het "Ja maar zij begon" tijdperk zijn jullie toch hopelijk al lang voorbij, anders zijn jullie niet veel beter of volwassener, maar dat is met z'n 10 op 1 springen sowieso al niet..
![]()
Ik kom daar ook vandaan hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Modus het volgende:
Gewoon daar niet meer posten wolvendinges. Daar zitten toch alleen maar extreem labiele en wanhopige wijven (pleonasme I know) die al denken dat de nieuwslezer ze aan het versieren is omdat ie ze de hele tijd aankijkt.
.
Maar goed. Er zitten overal wel types tussen hoor
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Modus het volgende:
.
![]()
![]()
Verder is het op dit moment helemaal niet meer wd die het daar doet inderdaad, maar noujuist 'de anderen'.Blaze with the fire that is never extinguished![]()
Ja, dat zegt ie toch.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom daar ook vandaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ach ja, in plaats van op een volwassen manier er iets van te zeggen gaan ze zich gewoon verlagen tot zo'n niveau. Dat vind ik werkelijk bedenkelijker dan wanneer iemand dat doet juist omdat het nog een puber is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zou je wel verwachten he, gezien de gem. leeftijd daar. Maar ja..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ook niet dat er daar nog geen mod bij is komen kijken
Ik snap niet waarom Remlof mijn tranen niet droogt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Snap ook niet dat er daar nog geen mod bij is komen kijkenBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin dat gezemel tegen WD echt een beetje zat te worden. Die lui kunnen het nog goed krijgen als ze jonge meisjes zo blijven behandelen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Remlof mijn tranen niet droogt.
Ah joh, het is nu weer stil. De eerste beste die me aanvalt krijgt nu een snauw.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Lamon. het volgende:
Ik begin dat gezemel tegen WD echt een beetje zat te worden. Die lui kunnen het nog goed krijgen als ze jonge meisjes zo blijven behandelen.
Het heeft iets te maken met denken dat je iets weet en dan toch tien stappen achterlopen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:43 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Want?
Ben hier nieuw. Samenvatting?
![]()
![]()
Just the two of us. You and I.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh bah.Ik vind dat zo vies he.
Die tranen drogen vanzelf wel. Ik ga ook mijn auto niet droogmaken als die nat is geregend.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Pics in mijn inbox.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Just the two of us. You and I.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Maar...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die tranen drogen vanzelf wel. Ik ga ook mijn auto niet droogmaken als die nat is geregend.
Hoezo? Het is pas vies voor de man. Die voelt de dongle van de ander constant.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat tussen 2 WD posts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar youtube FTW:
![]()
Dat dus. Niets vies aan voor een vrouwquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Het is pas vies voor de man. Die voelt de dongle van de ander constant.
Wookay, vooruit dan.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
DUDE.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Het is pas vies voor de man. Die voelt de dongle van de ander constant.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik vind het standje een stuk denigrerender voor de vrouw dan voor de man, op welke manier je het ook bekijktquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Het is pas vies voor de man. Die voelt de dongle van de ander constant.
Met uitgaan wel eens gezien. Bah bah bah.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zat tussen 2 WD posts.
Maar youtube FTW:
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: