IK HEB ZE NIET. De pics.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, jouw tieten, jouw pics.
Boven de 30 is het wel echt 'quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las net een topic dat mannen kinderachtig ondergoed (met Snoopy, hello Kitty oid)niet leuk vinden bij hun vriendin (55%, dus niet heel erg overtuigend)
Wat vinden jullie?
Iemand anders wel?quote:
Dat is hun werkquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
Het kabinet zit weer eens in een krisis, hebben die mensen nou echt niets beters te doen, dan het constant met elkaar oneens zijn?
Ik hoop niet dat ze vallen anders duurt het weer heel lang voor ik eindelijk mag stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
Het kabinet zit weer eens in een krisis, hebben die mensen nou echt niets beters te doen, dan het constant met elkaar oneens zijn?
Als die vriendin < 8jaar is jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las net een topic dat mannen kinderachtig ondergoed (met Snoopy, hello Kitty oid)niet leuk vinden bij hun vriendin (55%, dus niet heel erg overtuigend)
Wat vinden jullie?
Dat denken ze ja, in werkelijkheid was het idee ooit dat ze het land bestuurden, maar dat gedeelte is geloof ik geschrapt bij de taakomschrijving.quote:
Ehm nee?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat denken ze ja, in werkelijkheid was het idee ooit dat ze het land bestuurden, maar dat gedeelte is geloof ik geschrapt bij de taakomschrijving.
Ze zijn allemaal aan het minnen in de peilingen op de CU na geloof ik, dus ik denk niet dat ze daar zin in hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze vallen anders duurt het weer heel lang voor ik eindelijk mag stemmen.
De CU denkt dat je moet bidden om van AIDS af te komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan het minnen in de peilingen op de CU na geloof ik, dus ik denk niet dat ze daar zin in hebben.
Wat ga je stemmen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze vallen anders duurt het weer heel lang voor ik eindelijk mag stemmen.
Hoe kom je daar nou weer bij, CDA is juist afgelopen week weer gestegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan het minnen in de peilingen op de CU na geloof ik, dus ik denk niet dat ze daar zin in hebben.
En vindt het nog steeds jammer dat abortus en euthanasie bestaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
De CU denkt dat je moet bidden om van AIDS af te komen
[ afbeelding ]
Ja.quote:
In verhouding met hoe ze stonden toen ze begonnen, als ze nu vallen, weet zelfs het CDA niet of ze in een nieuwe coalitie kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, CDA is juist afgelopen week weer gestegen
Het is gewoon een kneuzenkermis. Maar goed, dat was het al bij Balkenende 1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |