Wat bedoel je met mannelijk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar vrouwen hebben toch vaker mannelijke kleding aan dan andersom?
Dan spreek je alleen niet van travestie..
En jij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb jij eigenlijk? [ afbeelding ]
Ja, jong, kan zij er wat aan doen dat ze niet moeders mooiste is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met drag queen wenkbrauwen en make-up.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, jong, kan zij er wat aan doen dat ze niet moeders mooiste is.
Cquote:
Grote B, kleine C, zoietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb jij eigenlijk? [ afbeelding ]
Nja, je zou dat ook travestie kunnen noemen, ze trekken mannelijke kleding aan omdat ze dat fijn vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bedoel je met mannelijk?
Wat jij bedoelt is denk ik meer vrouwen die mannenkleding (of gewoon lossere) fijner vinden. Maar vrouwen die bijv. een pak aantrekken voor een avondje omdat ze dat leuk vinden zijn er niet echt toch?
Met lengte bedoelde ik zeg maar het voor aan zicht van de opening en daar de lengte van.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde in dit geval?
En met diepte inwendig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Met lengte bedoelde ik zeg maar het voor aan zicht van de opening en daar de lengte van.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Met lengte bedoelde ik zeg maar het voor aan zicht van de opening en daar de lengte van.
Misschien beide.quote:
Geen problemen mee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las net een topic dat mannen kinderachtig ondergoed (met Snoopy, hello Kitty oid)niet leuk vinden bij hun vriendin (55%, dus niet heel erg overtuigend)
Wat vinden jullie?
Ik vind het ook niet wat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las net een topic dat mannen kinderachtig ondergoed (met Snoopy, hello Kitty oid)niet leuk vinden bij hun vriendin (55%, dus niet heel erg overtuigend)
Wat vinden jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |