Balkenende hoeveel is dit ook alweer, ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon een kneuzenkermis. Maar goed, dat was het al bij Balkenende 1.
Dus je bent toch een vent?quote:
4?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Balkenende hoeveel is dit ook alweer, ik ben het vergeten.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff opgezocht. Idd al de 4e. Ze zijn tot nu toe toch altijd nog gevallen of niet?
Zijn ze geschoren?quote:
Geen idee. Ze leren er alleen niks van, want ze gaan gewoon vrolijk verder waar ze gebleven zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Balkenende hoeveel is dit ook alweer, ik ben het vergeten.
Dus ik heb constant zitten fappen op geile posts van een kerel?quote:
Als er een Balkenende 5 komt omdat ze weer zouden vallen na donderdag, ga ik nooit meer ophouden met lachen als iemand zijn naam noemt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Bragi het volgende:
Balkenende geilt op z'n machtspositie.
Mensen vertellen dat ze hun stoepje moeten vegen en het dan zelf niet doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Bragi het volgende:
Balkenende geilt op z'n machtspositie.
Die VOC mentaliteit en laten we blij zijn met elkaar. Ik was het weer bijna vergeten!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die VOC mentaliteit en laten we blij zijn met elkaar. Ik was het weer bijna vergeten!
Hoi.quote:
Omdat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er eigenlijk weinig van mee gekregen.Maar ik hoop zo dat het kabinet valt.
Ik weet eigenlijk niet wat er nu weer is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er eigenlijk weinig van mee gekregen.Maar ik hoop zo dat het kabinet valt.
Daphne.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |