Balkenende hoeveel is dit ook alweer, ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon een kneuzenkermis. Maar goed, dat was het al bij Balkenende 1.
Dus je bent toch een vent?quote:
4?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Balkenende hoeveel is dit ook alweer, ik ben het vergeten.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff opgezocht. Idd al de 4e. Ze zijn tot nu toe toch altijd nog gevallen of niet?
Zijn ze geschoren?quote:
Geen idee. Ze leren er alleen niks van, want ze gaan gewoon vrolijk verder waar ze gebleven zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Balkenende hoeveel is dit ook alweer, ik ben het vergeten.
Dus ik heb constant zitten fappen op geile posts van een kerel?quote:
Als er een Balkenende 5 komt omdat ze weer zouden vallen na donderdag, ga ik nooit meer ophouden met lachen als iemand zijn naam noemt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Bragi het volgende:
Balkenende geilt op z'n machtspositie.
Mensen vertellen dat ze hun stoepje moeten vegen en het dan zelf niet doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Bragi het volgende:
Balkenende geilt op z'n machtspositie.
Die VOC mentaliteit en laten we blij zijn met elkaar. Ik was het weer bijna vergeten!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die VOC mentaliteit en laten we blij zijn met elkaar. Ik was het weer bijna vergeten!
Hoi.quote:
Omdat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er eigenlijk weinig van mee gekregen.Maar ik hoop zo dat het kabinet valt.
Ik weet eigenlijk niet wat er nu weer is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er eigenlijk weinig van mee gekregen.Maar ik hoop zo dat het kabinet valt.
Daphne.quote:
Want? Ze gaan toch gewoon weer verder waar ze gebleven waren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Nog steeds over Irak en Davids en nu ook Afghanistan. http://www.nu.nl/politiek(...)-in-afghanistan.htmlquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat er nu weer is.
Maar wel laatst met dat rapport van die commissie. Echt, Balkenende
Alsof ze nu nog een meerderheid krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Want? Ze gaan toch gewoon weer verder waar ze gebleven waren.
Nu gaat het weer over Afghanistan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat er nu weer is.
Maar wel laatst met dat rapport van die commissie. Echt, Balkenende
Komt het weer door die kankerkneus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nog steeds over Irak en Davids en nu ook Afghanistan. http://www.nu.nl/politiek(...)-in-afghanistan.html
Truttig christelijk kabinet.quote:
Godverdimme!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Gaat niet gebeuren, D66 en VVD zijn ondanks het succes van D66 nog nergens, en de PVV is alles behalve liberaal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Truttig christelijk kabinet.Tijd voor liberale partijen om de macht over te nemen.
Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alsof ze nu nog een meerderheid krijgen.
CDA heeft een redelijk trouwe achterban van mensen die gewoon al automatisch CDA aankruisen op dat papiertje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alsof ze nu nog een meerderheid krijgen.
Hoelang zou het nog duren voordat christenen langzaam verdwijnen, vraag ik me wel eens af..quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
CDA heeft een redelijk trouwe achterban van mensen die gewoon al automatisch CDA aankruisen op dat papiertje.
wd had al tieten bij d'r geboorte.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.Mijn moeder, in het plakboek. Van toen ik klein was.
Juistem, hier met die imams!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Truttig christelijk kabinet.Tijd voor liberale partijen om de macht over te nemen.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus ik heb constant zitten fappen op geile posts van een kerel?
...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, lekker harige mannenballen zijn het.
Die lapo.quote:
Seksmod.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
Wie de fuck is Tally nou weer voor modje?
Okee, dan ga ik nu voor een trein springen. De groeten.quote:
Wel ff zwaaien naar de machinist he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik nu voor een trein springen. De groeten.
Neem dan gewoon een overdosis, val je er tenminste niemand mee lastig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik nu voor een trein springen. De groeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |