Ja, en ik denk door je UI dat je een heel lief meisje bent.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
Centroal.
En Bragi, door deze UI denk ik telkens dat je Mstr. uit PUB bent.
Zoiets heet een pot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er veel meer mannen zijn die zich als vrouw willen verkleden. Eigenlijk heb ik nog nooit gehoord van een vrouw die zich als man gaat verkleden.
Leslie Grossmanquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe heet ze eigenlijk in het echt?
Travestie. Dus alleen het af en toe verkleden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Fascination het volgende:
@JB: picca!![]()
Nou ja, ik bedoelde of de man/vrouw in kwestie het fijn vindt zich eens te kleden als de andere sekse of dat ze ook daadwerkelijk die sekse willen worden.
Want van vrouwen die het leuk vinden om zich af en toe als man te kleden heb ik inderdaad niet gehoord. Vrouwen die man willen worden heb ik weleens gezien.
Nee sorryquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pics.
Van die jopen in BH he, voor je als grapje Ado al kokend post.
Doet me denken aan Rachel Miner, die chick uit Californication.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, en ik denk door je UI dat je een heel lief meisje bent.
Ha-ha, heel grappig.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rachel Miner, die chick uit Californication.
Nee.quote:
'quote:
Drag queen, same shit, different name.quote:
Of 't is gewoon een vrouw.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Drag queen, same shit, different name.
Wat voor cupmaat heb jij eigenlijk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee sorry
Tis iig een balconette
Met drag queen wenkbrauwen en make-up.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |