Zo dan:quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet echt duidelijke foto, maar op die foto lijkt zijn gezicht nogal raar.
Ik zou wel geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zo ziet hij er wel beter uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs ik zou hem geven. Ik meen het.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
Dames, zouden jullie hem geven?
[ afbeelding ]
Ik weet niet, ik vind iets niet kloppen bij hemquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfs ik zou hem geven. Ik meen het.
Ja, maar jij hebt sowieso al een rare smaak wat mannen betreft, hebben we gezien. Je geilt op MJ, verdomme!quote:
Misschien wel jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt sowieso al een rare smaak wat mannen betreft, hebben we gezien. Je geilt op MJ, verdomme!
Welke bekende man vind jij aantrekkelijk dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
5 ct kan ie krijgen van mijverder geef ik m niks
Dat vind ik dus ook hequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik vind hem echt alleen knap in LOTR![]()
.
Ik VOND Robbie Williams wel leuk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Welke bekende man vind jij aantrekkelijk dan?
Ik vind hem er in andere films ook véél ouder uit zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook hekomt door die baard en die lange haren. In andere films vind ik hem er maar raar uit zien
Liev Schreiber. Ik ken 'm uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik VOND Robbie Williams wel leuk.
Eigenlijk ben ik niet zo gauw onder de indruk van mannen. Ik zie best wel dat ze mooi/knap zijn, maar aantrekkingskracht is wat mij betreft iets totaal anders.
Zo vind ik hem wel aantrekkelijk, weet alleen niet eens hoe hij heet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Liev Schreiber. Ik ken 'm uitThe Ten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In volgorde.![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In volgorde.![]()
![]()
![]()
Ik dacht bij die eerste foto's "oké, leuk" en toen "PRRRRROOOOOOOOEST"quote:
Ik zag de ring eerst niet, maar toen zag ik die kop van die gozer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht bij die eerste foto's "oké, leuk" en toen "PRRRRROOOOOOOOEST"
![]()
![]()
Ja, maar dat lijkt me toch niet dé fail?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon een kankerlelijk wijf.Ik bedoel, hij ziet toch wel met wie hij zoent?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Hij staat zo dicht tegen dr aan dat ie wel iets gevoeld zal hebben dat ie niet verwachttequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me toch niet dé fail?Ik bedoel, hij ziet toch wel met wie hij zoent?
compact en kleverig.![]()
Ja, maar die benen vind ik wel eerder van een vrouw dan van een man.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij is het een man hoor
check die adamsappel
Hoe de make-up is gedaan vind ik wel weer travestieterig.![]()
Een getrouwde lelijke vent.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef Bragi het volgende:
Poll: Ze is:"een vent" "gewoon een kankerlelijk wijf "
een "getrouwde oude vrouw"
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee ik twijfel nog.![]()
Mwoah, kan in principe net een man zijn...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar die benen vind ik wel eerder van een vrouw dan van een man.Because I am so handsome and I am so bored
Hij wordt aangetikt door z'n maatje. Hij is dronken en zag dr aan voor knappe blondine.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij staat zo dicht tegen dr aan dat ie wel iets gevoeld zal hebben dat ie niet verwachtte
wd, hoe kom je aan de plaatjes? Link?Because I am so handsome and I am so bored
Hij wordt aangetikt door z'n maatje. Hem wordt ingefluisterd dat 'ie met een vent stond te zoenen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij wordt aangetikt door z'n maatje. Hij is dronken en zag dr aan voor knappe blondine.
Mm.. Ik denk nu toch weer man als je kijkt naar de voeten (breed) en de armen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mwoah, kan in principe net een man zijn...
![]()
Hij kijkt toch ook naar onder?
Overigens ziet het er best wel geacteerd uit...
Uit z'n privé-collectie?quote:Because I am so handsome and I am so bored
IS IT A BOY? IS IT A GIRL? NO IT'S AN AIRPLAAAAANE!Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
wd, je mag de lapo hebben.
Make it cruel just make me laugh
Forum Opties Forumhop: Hop naar: