Dat doe je altijd. Alleen bij een trein zijn het wel veel mensen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een overdosis, val je er tenminste niemand mee lastig.
Mmm, uiteindelijk zul je toch gevonden worden door iemand.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben daar wel voor, afhankelijk van de reden tot zelfmoord.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je altijd. Alleen bij een trein zijn het wel veel mensen.
Ja maar dat is dan waarschijnlijk iemand die je kent. Zo'n onbekende machinist hoeft er geen slachtoffer van te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, uiteindelijk zul je toch gevonden worden door iemand.
Dan val ik liever onbekende mensen lastig, die ken ik toch niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan waarschijnlijk iemand die je kent. Zo'n onbekende machinist hoeft er geen slachtoffer van te zijn.
Dat maak ik verdomme zelf wel uit, kutwijf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's lullig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan val ik liever onbekende mensen lastig, die ken ik toch niet.
Meer zielen -> meer vreugd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je altijd. Alleen bij een trein zijn het wel veel mensen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De wereld is lullig, wen er maar aan.
Ik zou ze ook doorslikken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
Is 2 eieren koken en in je mond stoppen een goede avondmaaltijd?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
Is 2 eieren koken en in je mond stoppen een goede avondmaaltijd?
Eerst kauwen lijkt me verstandiger.quote:
Als entertainer misschien?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Lamon. het volgende:
Is het fotoboek van RickoKun als CV opsturen een goede carriere move?
Dat is nou al de tweede keer dat je dat vraagt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Lamon. het volgende:
Is het fotoboek van RickoKun als CV opsturen een goede carriere move?
Nee, dit was de eerste keer dat ik het uit meligheid ook gedaan heb.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is nou al de tweede keer dat je dat vraagt.
Lady Gaga.quote:
Dat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is nou al de tweede keer dat je dat vraagt.
Daar zou ik ook wel 3 etmalen de liefde mee willen bedrijven. Vermommen kan ik deze keer aan haar over laten.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dit was de eerste keer dat ik het uit meligheid ook gedaan heb.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
Oh. Tokyo Hotel. Ik had het kunnen weten.
Nou nou, ik ken niet al hun liedjes hoor, dus niet meteen zo. Juicyhil had het wel geweten.quote:
Nekschot voor je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou nou, ik ken niet al hun liedjes hoor, dus niet meteen zo. Juicyhil had het wel geweten.
Is ook goed. Hoef ik niet naar buiten om voor de trein te springen!quote:
Van sex met Ado, waarom?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
Wie de fuck is Tally nou weer voor modje?
Heeft die ook al sex met ado?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij doet geheel vrouwelijk fok! het met Ado.
Dat is een mooie clip inderdaad, en nummer ook. Beter dan die baggerherrie die ze tegenwoordig de ether in slingert.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij doet geheel vrouwelijk fok! het met Ado.
Ik weet hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
JB, hoeft niet. Ik ben al weg daar, stelletje kleuters. Thanks anyway.
Ja, kom maar bij ons, waar we ons altijd zo volwassen gedragen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
JB, hoeft niet. Ik ben al weg daar, stelletje kleuters. Thanks anyway.
Ik denk nou ik zeg even Hoi daar en ik werd bij mijn leeftijd uitgespuugd en iedereen dook boven op me en begon te rellen tegen me. Maar dat mag ik niet zeggen want volgens hun zeggen alleen pubers dat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mod van SEX-subforum
En dat wisten jullie best
Wat deed jij in singles Wd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |