quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Een actie word altijd gevolgd door een reactie. WD begon met het woord kanker.
Keur het beide af.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker als versterker gebruiken is wat anders dan iemand kanker toewensen. Zover kan je zelf ook nog wel komen lijkt me en zo niet, dan is er iets mis met je.
Ik zeg toch ook niet dat het hetzelfde is?quote:
Ja, jammer dan, dan wens je iemand nog zoiets niet toe.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het hetzelfde is?
Maar het is wel een beetje uitlokken, klaar.
Ik heb dat van Wd niet gezien. Maar idd, het is niet netjes.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Een actie word altijd gevolgd door een reactie. WD begon met het woord kanker.
Keur het beide af.
Dat zeg ik toch al een paar keerquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, jammer dan, dan wens je iemand nog zoiets niet toe.
Dat is ook niet de moeite waard, maar als je het terug zou lezen zou je het complete beeld zien. Het leek behoorlijk alsof wd wat liep te trollen daaro. Maar laten we er over op houden, mkay?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat van Wd niet gezien. Maar idd, het is niet netjes.
Ik zeg weleens kut. Zou wat zijn als iedereen me dan ineens kut ging lopen noemen.
Kwaad met kwaad vergelden werkt niet, ZELFS niet op internet (ok, soms is het wel leuk)
Ik zie alleen niet zo goed waarom ik terug zou moeten lezen? Geen zin in en niet de moeite waard
Ja joh, ik geef je het laatste woord welquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat is ook niet de moeite waard, maar als je het terug zou lezen zou je het complete beeld zien. Het leek behoorlijk alsof wd wat liep te trollen daaro. Maar laten we er over op houden, mkay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik wil niks goedlullen of zo want ik heb niks gelezen verder, maar het "Ja maar zij begon" tijdperk zijn jullie toch hopelijk al lang voorbij, anders zijn jullie niet veel beter of volwassener, maar dat is met z'n 10 op 1 springen sowieso al niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het hetzelfde is?
Maar het is wel een beetje uitlokken, klaar.
Dat zou je wel verwachten he, gezien de gem. leeftijd daar. Maar ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil niks goedlullen of zo want ik heb niks gelezen verder, maar het "Ja maar zij begon" tijdperk zijn jullie toch hopelijk al lang voorbij, anders zijn jullie niet veel beter of volwassener, maar dat is met z'n 10 op 1 springen sowieso al niet.
Ik kom daar ook vandaan hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Modus het volgende:
Gewoon daar niet meer posten wolvendinges. Daar zitten toch alleen maar extreem labiele en wanhopige wijven (pleonasme I know) die al denken dat de nieuwslezer ze aan het versieren is omdat ie ze de hele tijd aankijkt.
.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Modus het volgende:
Gewoon daar niet meer posten wolvendinges. Daar zitten toch alleen maar extreem labiele en wanhopige wijven (pleonasme I know) die al denken dat de nieuwslezer ze aan het versieren is omdat ie ze de hele tijd aankijkt.
.
Ja, dat zegt ie toch.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom daar ook vandaan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ach ja, in plaats van op een volwassen manier er iets van te zeggen gaan ze zich gewoon verlagen tot zo'n niveau. Dat vind ik werkelijk bedenkelijker dan wanneer iemand dat doet juist omdat het nog een puber is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zou je wel verwachten he, gezien de gem. leeftijd daar. Maar ja..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik snap niet waarom Remlof mijn tranen niet droogt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Snap ook niet dat er daar nog geen mod bij is komen kijken
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Remlof mijn tranen niet droogt.
Ah joh, het is nu weer stil. De eerste beste die me aanvalt krijgt nu een snauw.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Lamon. het volgende:
Ik begin dat gezemel tegen WD echt een beetje zat te worden. Die lui kunnen het nog goed krijgen als ze jonge meisjes zo blijven behandelen.
Het heeft iets te maken met denken dat je iets weet en dan toch tien stappen achterlopen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:43 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Want?
Ben hier nieuw. Samenvatting?
Just the two of us. You and I.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh bah.Ik vind dat zo vies he.
Die tranen drogen vanzelf wel. Ik ga ook mijn auto niet droogmaken als die nat is geregend.quote:
Pics in mijn inbox.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Just the two of us. You and I.
Maar...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die tranen drogen vanzelf wel. Ik ga ook mijn auto niet droogmaken als die nat is geregend.
Hoezo? Het is pas vies voor de man. Die voelt de dongle van de ander constant.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat tussen 2 WD posts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dus. Niets vies aan voor een vrouwquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Het is pas vies voor de man. Die voelt de dongle van de ander constant.
Wookay, vooruit dan.quote:
DUDE.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het standje een stuk denigrerender voor de vrouw dan voor de man, op welke manier je het ook bekijktquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met uitgaan wel eens gezien. Bah bah bah.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zat tussen 2 WD posts.
Maar youtube FTW:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |