Geen zin in. Hier vind ik het nl WEL leuk nogquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik kom speciaal hier! Een uit/thuis-wedstrijd!
Lekker geintje als ik 1 ding zeg en de hele Singles SC stort bovenop me. Zelfs een moderator, nee dankjewel, dan is het voor mij gedaan hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hmm nee dat denk ik niet, en dat hoef je ook niet en dat zou ik zelf ook niet doen..
Maar tegen een geintje moet je kunnen en ik zou noujuist denken dat als je van KLB komt je wel een stootje kan hebben.
Kweet niet hoor, maar WAT ik heb gelezen vond ik ook niet erg grappigquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hmm nee dat denk ik niet, en dat hoef je ook niet en dat zou ik zelf ook niet doen..
Maar tegen een geintje moet je kunnen en ik zou noujuist denken dat als je van KLB komt je wel een stootje kan hebben.
In KLB zijn we heel beleefd tegen elkaar hoor. We hebben hier, met name in de SC, een hoog kusjekroel gehalte.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen zin in. Hier vind ik het nl WEL leuk nog
Duurt niet lang meer hoor, JB.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In KLB zijn we heel beleefd tegen elkaar hoor. We hebben hier, met name in de SC, een hoog kusjekroel gehalte.
Heb het even teruggelezen. Eerste topic van de singles waarin ze poste, pagina 6 (of 12 indien /25).quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kweet niet hoor, maar WAT ik heb gelezen vond ik ook niet erg grappig
Je bedoelt alleen in de SC? Ik kom hier eerlijk gezegd nooit in de SC, maar in de topics an sich is het niet bepaald beleefd te noemenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In KLB zijn we heel beleefd tegen elkaar hoor. We hebben hier, met name in de SC, een hoog kusjekroel gehalte.
De SC is wel wat anders dan de topics hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen in de SC? Ik kom hier eerlijk gezegd nooit in de SC, maar in de topics an sich is het niet bepaald beleefd te noemen
Ik voelde me anders aardig aangevallen nadat Tally er bovenop dook en toen ging de rest ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Heb het even teruggelezen. Eerste topic van de singles waarin ze poste, pagina 6 (of 12 indien /25).
Ging nergens over en was een flauwe grap van Rival. Om dan meteen zo verder te gaan. Naarmate er meer gepost werd, werd het erger ja. Maar op het begin was er nergens sprake van uitspugen.
Daar heb ik het toch niet overquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Heb het even teruggelezen. Eerste topic van de singles waarin ze poste, pagina 6 (of 12 indien /25).
Ging nergens over en was een flauwe grap van Rival. Om dan meteen zo verder te gaan. Naarmate er meer gepost werd, werd het erger ja. Maar op het begin was er nergens sprake van uitspugen.
Misschien dat ik dan wel mee ga posten. De meeste topics die zijn.. tsjah, van een behoorlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
De SC is wel wat anders dan de topics hoor.
Begrijpelijk.... Naja, je hebt het geprobeerd zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik voelde me anders aardig aangevallen nadat Tally er bovenop dook en toen ging de rest ook.
Goed idee.quote:
Jij hebt het over de 'krijg - kanker - posts'. Om die te begrijpen moet je de voorgaande 2 topics ook helemaal doorlezen, en dat lijkt me niet je bedoelingquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over
Dan interpreteer je "Krijg toch de grafkanker" of "Zodekanker een eind op" denk ik verkeerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen in de SC? Ik kom hier eerlijk gezegd nooit in de SC, maar in de topics an sich is het niet bepaald beleefd te noemen
Zelfs als je dat hebt gelezen is het nog niet normaal om me 4 keer op rij kanker uitzaaiingen, een doodskist etc. toe te wensen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Jij hebt het over de 'krijg - kanker - posts'. Om die te begrijpen moet je de voorgaande 2 topics ook helemaal doorlezen, en dat lijkt me niet je bedoeling
En overigens ben ik het daar niet mee eens hoor met die posts. Dat zeg je niet, klaar.
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Jij hebt het over de 'krijg - kanker - posts'. Om die te begrijpen moet je de voorgaande 2 topics ook helemaal doorlezen, en dat lijkt me niet je bedoeling
En overigens ben ik het daar niet mee eens hoor met die posts. Dat zeg je niet, klaar.
Een actie word altijd gevolgd door een reactie. WD begon met het woord kanker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb het er idd over dat ik dat te ver vind gaan.
Daarvoor hoef ik niets terug te lezen, dat vind ik gewoon te ver gaan. In welke context ze dan ook geplaatst zijn.
Net als dat ik E_Ms opmerking over dat niemand me zou willen alleen de hond van de buren te ver vind gaan.
Eens, slaat nergens op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zelfs als je dat hebt gelezen is het nog niet normaal om me 4 keer op rij kanker uitzaaiingen, een doodskist etc. toe te wensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |