abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78472496
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's een lachertje, de overheid moet aan alle kanten externen inhuren omdat de politiek van alles wil maar tegelijkertijd minder ambtenaren in dienst wil hebben. De externen gaan alleen maar toenemen, en daarmee de kosten, als het aantal ambtenaren verminderd wordt.
Laat onverlet dat de inkomsten van gemeenten zullen verminderen en dit zal niet zonder meer terzijde zal worden geschoven.
In mijn stelligste overtuiging is het dan de overhead en externe advies dat er aan moet geloven.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_78472573
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

Linkse partij'en om zo zieltjes te winnen.
Simpele zieltjes die alleen al pvda stemmen omdat ze dan een uitkering krijgen en niet hoeven te werken of soliciteren of Nederlands te leren en ga maar door.
Stumperd

Uiteraard stemmen alleen uitekeringstrekkers links. Mag ik dan ook een cliche uit de kast halen: alleen simpele lopende band fabriekswerkers stemmen PVV.

Ooh ja, ik stem trouwens links en nee ik heb geen uitkering. Verre van zelfs.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78472602
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:10 schreef damian5700 het volgende:

Laat onverlet dat de inkomsten van gemeenten zullen verminderen en dit zal niet zonder meer terzijde zal worden geschoven.
In mijn stelligste overtuiging is het dan de overhead en externe advies dat er aan moet geloven.
Wat is dan volgens jou de 'overhead' van gemeentes?
pi_78472629
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteraard, maar gemeenten baseren hun beleid op de grote lijnen die zijn uitgezet door Den Haag.
Niet noodzakelijkerwijs: http://www.trouw.nl/krant(...)eren_uitzetting.html
pi_78472640
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geweldig. Veel rechtsmensen denken dat wanneer je maar hard genoeg roept dat links al 50 jaar de macht heeft, dat het dan plotseling ook zo is
Links heeft al 50 jaar de macht. Zo, nu staat het op het internet, dus is het waar.
pi_78472722
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat is dan volgens jou de 'overhead' van gemeentes?
Personeel met een ondersteunende taak.
pi_78472764
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

Linkse partij'en om zo zieltjes te winnen.
Simpele zieltjes die alleen al pvda stemmen omdat ze dan een uitkering krijgen en niet hoeven te werken of soliciteren of Nederlands te leren en ga maar door.
Wacht even, als ik op de PvdA stem krijg ik een uitkering? Dat is nog eens handig, leuke uitbreiding van mijn vakantiebudget!

Oh, en iets "Linkse partij'en" is natuurlijk een beetje sneu als je zit af te geven op mensen die zogenaamd geen Nederlands hoeven te leren .
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:17:26 #258
292081 PowerAdmin
Stop het communistische gevaar
pi_78472779
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stumperd

Uiteraard stemmen alleen uitekeringstrekkers links. Mag ik dan ook een cliche uit de kast halen: alleen simpele lopende band fabriekswerkers stemmen PVV.

Ooh ja, ik stem trouwens links en nee ik heb geen uitkering. Verre van zelfs.
net zoals 2 miljoen niet westerse allochtonen, die koste wat kost door links het land binnen gelaten moesten worden.
En ja nu snappen we allemaal wel waarom die zo pro immigratie waren. Niet voor werk te doen wat nederlanders niet willen doen, niet om onze aow te redden want we moeten ondnks massa immigratie tot 76 door werken en de banen die niemand zou willen doen worden toch gedaan en niet door niet westerse allochtonen.
Maar simpel om het feit dat niet westerse allochtonen Links stemmen.

Zonder deze stammen was rechts nu al lang aan de macht geweest en hadden we nog gewoon met 65 van onze aow kunnen genieten zonder bangte zijn beroofd in elkaar geramt of bespuugt te worden.
pi_78472794
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Niet noodzakelijkerwijs: http://www.trouw.nl/krant(...)eren_uitzetting.html
Ze mogen zich wel verzetten tegen beleid van de Rijksoverheid. Doorgaans hebben zij zich echter te houden aan wetten en regels vanuit Den Haag. Binnen de grote lijnen die de landelijke bestuurders uitzetten hebben gemeenten natuurlijk wel bepaalde speelruimte. Zo heft de ene gemeente wel en de andere geen toeristenbelasting. En middels apv's kunnen ook aanpassingen worden gedaan binnen de gemeentewet.

De kaders worden echter vastgesteld door de landelijke overheid.
pi_78472820
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef damian5700 het volgende:

Personeel met een ondersteunende taak.
Da's mij te vaag, sorry, wat ondersteunen ze dan en is die ondersteuning niet nodig, en waarom niet?
pi_78472836
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze mogen zich wel verzetten tegen beleid van de Rijksoverheid. Doorgaans hebben zij zich echter te houden aan wetten en regels vanuit Den Haag. Binnen de grote lijnen die de landelijke bestuurders uitzetten hebben gemeenten natuurlijk wel bepaalde speelruimte. Zo heft de ene gemeente wel en de andere geen toeristenbelasting. En middels apv's kunnen ook aanpassingen worden gedaan binnen de gemeentewet.

De kaders worden echter vastgesteld door de landelijke overheid.
Ergo niet noodzakelijkerwijs.
pi_78472881
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

net zoals 2 miljoen niet westerse allochtonen, die koste wat kost door links het land binnen gelaten moesten worden.
En ja nu snappen we allemaal wel waarom die zo pro immigratie waren. Niet voor werk te doen wat nederlanders niet willen doen, niet om onze aow te redden want we moeten ondnks massa immigratie tot 76 door werken en de banen die niemand zou willen doen worden toch gedaan en niet door niet westerse allochtonen.

Zonder deze stammen was rechts nu al lang aan de macht geweest en hadden we nog gewoon met 65 van onze aow kunnen genieten zonder bangte zijn beroofd in elkaar geramt of bespuugt te worden.
Ik heb weinig trek in het schrijven van een compleet betoog, maar je weet hopelijk dat een rechts kabinet is gestart met het binnenhalen van gastarbeiders.
pi_78472927
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:07 schreef Buzios het volgende:

[quote][..]

Is dat echt het enige argument dat links kan verzinnen tegen Wilders ?
Dat (de) "domme" mensen achter hem aanlopen en zich achter Wilders scharen, ongeacht wat hij zegt.
Dat werd niet gezegd, wel dat de moslimhaat/angst het andere overvleugeld. Gewoon lezen wat er staat.
quote:
Hier lijkt het wel op, en het is ook nog eens bijzonder arrogant.
Want zo zijn er genoeg linkse figuren die domweg achter hun "leiders" aanlopen en lopen te gillen dat Wilders niet deugt, puur omdat de linkse partijen dat ook roepen.
Dat is pas aangeleerde haat.
Dat is precies hetzelfde, dus dan moet je het niet bij de PVV gaan ontkennen en elders aanwijzen.
quote:
Zo te merken willen de linksen alleen maar stemrecht voor intellectuelen (geheel onterecht lopen de linksen altijd te paraderen met de illusie dat ze een intellectueel zijn omdat ze links stemmen).
Alsof de linkse achterban niet uit "gewone" mensen bestaat. Vuilnisdienst, medewerker administratie, magazijnchef etc... en dit zijn wel de mensen die links probeert belachelijk te maken.
Nee hoor, ze zouden wel graag willen dat je die rode lap mbt moslims even afgooit en een beetje redelijk doet.
Ik weet het ook niet
pi_78472950
quote:

[..]

Jouw leven begon 2 jaar geleden?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78473008
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:35 schreef Buzios het volgende:

[..]

Arrogant is dat zeker, en je bewijst mijn punt maar weer eens.
Kijk hoe belachelijk je jezelf maakt door mij te veroordelen tot een dom persoon. Probeer er inhoudelijk op in te gaan.
Maar goed, om van een oliedom iemand te moeten horen dat ik dom ben....ach....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is tot nog toe niet echt een goede strategie gebleken...
Ik weet het ook niet
pi_78473014
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

Ik heb weinig trek in het schrijven van een compleet betoog, maar je weet hopelijk dat een rechts kabinet is gestart met het binnenhalen van gastarbeiders.
Koos, laat maar, totaal zinloos om in discussie te gaan met dit soort minkukels, dat gelooft hij toch niet, alles is de schuld van links, je weet.
pi_78473015
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ergo niet noodzakelijkerwijs.
Komt het inderdaad op neer. Maar ik breng het graag wat duidelijker onder woorden
pi_78473034
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's mij te vaag, sorry, wat ondersteunen ze dan en is die ondersteuning niet nodig, en waarom niet?
Secretaressen, PA's en managers, bijvoorbeeld. Betere efficiency is een manier om te bezuinigen, bijvoorbeeld.
Dat het aantal ambtenaren en hun werkzaamheden tegen het licht wordt gehouden, in het kader van de bezuinigingen, is voor mij evident.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:24:40 #269
292081 PowerAdmin
pi_78473084
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tot in 73 de olie crisis uitbrak en er geen gastarbeiders meer zijn uitgenodogt.
De gastarbeiders waren geen slaven ofzoiets die zijn hier tijdelijk komen werken omdat de lonen erg hoog waren voor hun.
Na gewerkt te hebben werden deze geacht weer te vertrekken.
Na 73 is geen ene gastarbeider uitgenodigt. Na de oliecrisis van 73 werd elke poging om immigratie te stoppen door links medogenloos afgeslagen met hitler vergelijkingen.

dus van de 2 miljoen niet westerse allochtonen zijn er 50 000 echt uitgenodigt en aan het werk gegaan.
dan zijn er dus nog 1.950000 allochtonen die door links naar binnen zjin gelaten en elke poging om controle te houden over immigratie door links gestopt.

We mogen Links nooit vergeten of vergeven wat ze ons land hebben aangedaan.
Een links social-engineering expiriment net als het communisme die linkse leren ook nooit.
pi_78473151
quote:

[..]

Verdiep je eens in de geschiedenis van de gastarbeiders, en let daarbij even op de rol van bijvoorbeeld de bedrijven die ze hierheen gehaald hebben (of wou je beweren dat die bedrijven allemaal "links" zijn? ).

Beweren dat ze hierheen zijn gehaald "simpel om het feit dat niet westerse allochtonen Links stemmen" is...nee, ik ga niet zeggen "dom". Ik onthou mij maar even van commentaar .
pi_78473203
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:24 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

Tot in 73 de olie crisis uitbrak en er geen gastarbeiders meer zijn uitgenodogt.
De gastarbeiders waren geen slaven ofzoiets die zijn hier tijdelijk komen werken omdat de lonen erg hoog waren voor hun.
Na 73 is geen ene gastarbeider uitgenodigt. Na de oliecrisis van 73 werd elke poging om immigratie te stoppen door links medogenloos afgeslagen met hitler vergelijkingen.

dus van de 2 miljoen niet westerse allochtonen zijn er 50 000 echt uitgenodigt en aan het werk gegaan.
dan zijn er dus nog 1.950000 allochtonen die door links naar binnen zjin gelaten en elke poging om controle te houden over immigratie door links gestopt.

Een links social-engineering expiriment net als het communisme die linkse leren ook nooit.
En het was een overwegend links kabinet die de toestroom van gastarbeiders heeft stopgezet. Maar goed, discussie met jou is onmogelijk. Bovendien vermoed ik dat we hebben te maken met een verzuurd mannetje dat in de WW zit omdat hij geen baan kan krijgen en vervolgens al zijn woede projecteert op allochtonen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:30:04 #272
292081 PowerAdmin
pi_78473300
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:26 schreef morg78 het volgende:

[..]

Verdiep je eens in de geschiedenis van de gastarbeiders, en let daarbij even op de rol van bijvoorbeeld de bedrijven die ze hierheen gehaald hebben (of wou je beweren dat die bedrijven allemaal "links" zijn? ).

Zoals je kan lezen zijn er tot 1973 50000 allochtonen naar Nederland gehaalt door nederlandse bedreifen, na 1973 Niet meer omdat ons land toen in crisis verkeerde.
Dus 50 000 allochtonen van 2 miljoen die door Nederlandse bedreifen zijn uitgenodigt om te werken.

50 000 gastarbeiders de andere 1 950000 zijn asielzoekers, bruidjes, geluksz zoekers en allochtonen.
Er zijn dus maar 50 000 gastarbeiders en we hadden het dus NIET over gastarbeiders maar over allochtonen geluks zoekers.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:32:39 #273
292081 PowerAdmin
pi_78473398
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En het was een overwegend links kabinet die de toestroom van gastarbeiders heeft stopgezet. Maar goed, discussie met jou is onmogelijk. Bovendien vermoed ik dat we hebben te maken met een verzuurd mannetje dat in de WW zit omdat hij geen baan kan krijgen en vervolgens al zijn woede projecteert op allochtonen.
Nee hoor ik heb geen ene cent van de overheid gekregen en zou dat ook niet willen.
Maar jij klinkt als een rijk studentje die alle problemen niet ziet omdat je in een blanke wijk woont.
Zou toch leuk zijn als een linkse rakker zoals jij een berooft en neergestoken wordt.
Weet je ook eens hoe leuk die massa immigratie van je is.
pi_78473545
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:32 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

Nee hoor ik heb geen ene cent van de overheid gekregen en zou dat ook niet willen.
Maar jij klinkt als een rijk studentje die alle problemen niet ziet omdat je in een blanke wijk woont.
Zou toch leuk zijn als een linkse rakker zoals jij een berooft en neergestoken wordt.
Een rijk studentje? Ik kan je verzekeren dat ik ook te maken heb gehad met de schaduwzijde van de multiculturele samenleving. Ik daarentegen laat mijn leven niet verpesten door een stel van die kleine ettertjes die een grote bek geven wanneer je langs loopt.

Maar bedankt voor de doodswens In die vertoon je overeenkomsten met een moslimterrorist; die hebben het ook niet op mensen die een andere kijk op zaken hebben.
pi_78473674
quote:

Fuck off, idioot, ik heb 25 jaar keihard gewerkt voor wat ik heb, en ik ben uitstekend in staat om mijzelf tegen een paar rotjochies te verdedigen, mes of niet.

Ik ben er trots op dat ik links ben en nog NOOIT mijn hand opgehouden heb bij de overheid, iets wat de gemiddelde PVV aanhanger duidelijk niet kan zeggen om van hun grote Leider nog maar niet te spreken die zijn hele leven al uit de staatsruif vreet en zijn vrouwtje importeert.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:41:34 #276
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78473741
Waarom hebben linkse mensen altijd van die eenzijdige antwoorden?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_78473768
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:10 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Met dus als resultaat dat er weer meer ambtenaren in gewone dienst aangenomen zullen moeten worden. Dat zal inderdaad goedkoper zijn dan de externen, maar strijdig met het geroep om minder ambtenaren. Terwijl men ondertussen wel een heleboel zaken wil realiseren waar (meer) ambtenaren voor nodig zijn.
pi_78473892
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:42 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Met dus als resultaat dat er weer meer ambtenaren in gewone dienst aangenomen zullen moeten worden. Dat zal inderdaad goedkoper zijn dan de externen, maar strijdig met het geroep om minder ambtenaren. Terwijl men ondertussen wel een heleboel zaken wil realiseren waar (meer) ambtenaren voor nodig zijn.
Dat kan allemaal betaald worden uit het stoppen van 'linkse hobbies'...echt waar...het staat op het internet.
pi_78473990
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:42 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Voor hetzelfde werk, mogelijk. Met het doorvoeren van efficiency probeer je juist hierop een slag te winnen. Bovendien gaat het niet enkel over externen, zoals ik reeds heb aangegeven.
pi_78474221
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef damian5700 het volgende:

Voor hetzelfde werk, mogelijk. Met het doorvoeren van efficiency probeer je juist hierop een slag te winnen. Bovendien gaat het niet enkel over externen, zoals ik reeds heb aangegeven.
Efficiency is een loze kreet, Damian, sorry maar zolang dat geen handen en voeten heeft is het gebakken lucht.
pi_78474450
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 03:40 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik ben daar zelfs van overtuigd. En dat de kans groot is dat dat zo is bewijst het onderzoek dat de PVV het vooral van de laag opgeleide mensen moet hebben. Ik durf een wedje met je te maken dat de gemiddelde PVV stemmer geen idee heeft welke standpunten, behalve de anti-islam, de PVV nog meer heeft. Dat heb ik zelf al in mijn omgeving meegemaakt. Als je mensen die op de PVV willen stemmen nog meer standpunten van die partij vertelt, wordt er 9 van de 10 keer gereageerd met: "Dat meen je niet??"
Inderdaad, dat ben ik van de week ook weer tegengekomen.
Ik weet het ook niet
pi_78474455
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Efficiency is een loze kreet, Damian, sorry maar zolang dat geen handen en voeten heeft is het gebakken lucht.
Het is evident dat vanaf 2011 ook de gemeenten de ombuigingen van ¤ 35 miljard op de Rijksbegroting gaan merken, dus moeten bezuinigen.
(Gemeentelijke) overheden hebben nu eenmaal veel overhead en daarop gaat bezuinigd worden, want lastenstijgingen kunnen deze verminderde inkomsten niet of slechts gedeeltelijk compenseren (is ook wat lastig campagne voeren, overigens). Sorry, ik kan het niet leuker maken.
pi_78474526
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:56 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het is evident dat vanaf 2011 ook de gemeenten de ombuigingen van ¤ 35 miljard op de Rijksbegroting gaan merken, dus moeten bezuinigen.
(Gemeentelijke) overheden hebben nu eenmaal veel overhead en daarop gaat bezuinigd worden, want lastenstijgingen kunnen deze verminderde inkomsten niet of slechts gedeeltelijk compenseren (is ook wat lastig campagne voeren, overigens). Sorry, ik kan het niet leuker maken.
Nee, ik zeg niet dat je ongelijk hebt met de bezuinigingen, ik stel dat efficiency die bezuiningingen niet gaat compenseren. Met andere woorden, de burger zal minder diensverlening krijgen.
pi_78474601
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, ik zeg niet dat je ongelijk hebt met de bezuinigingen, ik stel dat efficiency die bezuiningingen niet gaat compenseren. Met andere woorden, de burger zal minder diensverlening krijgen.
Ik stel dat efficiency onderdeel wordt van bezuinigingen en dat betekent snijden in overhead.
pi_78474768
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:44 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ben zeker wel van mening dat migranten de taal moeten leren. Maar dat betekend niet dat ze daarom geen informatie mogen ontvangen in een andere taal dan het Nederlands. In de eigen taal kunnen ze bepaalde zaken wellicht beter begrijpen, wat zeker het geval is voor de oudere generatie.

Ik vind trouwens dat je wel weer je volwassenheid aan het verliezen bent met opmerkingen als "mongolide gedachten". Dat is niet de eerste keer.
Helaas is van 'verliezen' geen sprake hier.
Ik weet het ook niet
pi_78474773
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik stel dat efficiency onderdeel wordt van bezuinigingen en dat betekent snijden in overhead.
En ik stel dat dit verminderde dienstverlening inhoudt omdat het aantal ambtenaren al terug gebracht is tot het punt waar externen meer regel als uitzondering zijn.
pi_78474847
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:24 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

Eh, je weet dat van de ongeveer 1,8 miljoen niet-westerse allochtonen een groot deel (in 2009 zo'n 775.000) 2e generatie is? Dat wil dus zeggen dat ze hier, in Nederland, geboren zijn en dus niet zijn "binnengelaten".
Daarnaast, onder de niet-westerse allochtonen vallen bijvoorbeeld ook Surinamers en Antillianen. Veel Surinamers zijn Nederland binnengekomen toen Suriname onafhankelijk werd (omdat ze als rijksburger de keus kregen). En zoals je weet zijn de Antillen nog steeds deel van ons koninkrijk.
pi_78475095
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:41 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom hebben linkse mensen altijd van die eenzijdige antwoorden?
Je bedoelt van die akelige nuanceringen in plaats van roepen "2 miljoen niet-westerse allochtonen" zonder erbij stil te staan dat daar ook (voormalige) rijksburgers, Chinezen, enzovoorts onder vallen?
pi_78475156
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En ik stel dat dit verminderde dienstverlening inhoudt omdat het aantal ambtenaren al terug gebracht is tot het punt waar externen meer regel als uitzondering zijn.
Ik denk dat dit erg overdreven is en dat bij veel gemeenten nog wel wat te winnen valt. Dit blijkt ook uit onderzoek.
pi_78475308
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:10 schreef morg78 het volgende:

Je bedoelt van die akelige nuanceringen in plaats van roepen "2 miljoen niet-westerse allochtonen" zonder erbij stil te staan dat daar ook (voormalige) rijksburgers, Chinezen, enzovoorts onder vallen?
Om van het feit te zwijgen dat er geen 2 miljoen zijn maar 1.7 miljoen waarvan de grootste groep indonesiers zijn, 450K, dan Turken 350K, Surinamers 335K en Marokkanen 330K.
Maar goed, dat soort feiten zijn veel te moeilijk om voor de Wilderianen, zo veel is wel duidelijk.

Er zijn overigens in totaal meer dan 3 miljoen mensen in Nederland afkomstig uit het buitenland.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2010 12:16:24 ]
pi_78475412
quote:

[..]

Ohja, want dat 'doen wij Nederlanders niet'.
Ik weet het ook niet
pi_78475719
Als ik op basis van deze toespraak nog steeds geen vergelijkingen met de jaren '30 mag trekken dan weet ik het ook niet meer.
Ik weet het ook niet
pi_78475969
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Dunckie het volgende:
Als ik op basis van deze toespraak nog steeds geen vergelijkingen met de jaren '30 mag trekken dan weet ik het ook niet meer.
Van mij mag je, ik noem Wilders al geruime tijd de nieuwe Mussert, en als de PVV'ers dat niet bevalt dan donderen ze maar op
pi_78476014
Nu een leuke discussie op Radio 1, stand.nl

Mensen mogen bellen met hun mening over de stelling "het hoofddoekjesverbod van de PVV gaat te ver."
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_78476261
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu een leuke discussie op Radio 1, stand.nl

Mensen mogen bellen met hun mening over de stelling "het hoofddoekjesverbod van de PVV gaat te ver."
Dus, naast verkeerscontroles moet de politie hoofddoekjes controles gaan doen? De triestheid druipt er weer vanaf
pi_78476575
quote:
jemig, dat stukje over de SP, hoe vilein
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:51:48 #297
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78476732
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan ben jij het inhoudelijk dus niet met Wilders eens. Want waar ik mij kan herinneren dat Wilders enkele jaren terug nog de moeite nam om te verwoorden dat hij niets tegen de islam heeft maar alleen tegen de extreme islam verkondigde de PVV-er gisterenavond bij Nova aan tafel dat de islam een politieke stroming is die overal goed in de gaten gehouden en gewantrouwd moet worden, en hij zei dit dus in het algemeen nav een opmerking van zijn debat-opponent van de VVD dat de PVV tegenwoordig zich afzet tegen welke uiting van Islam dan ook ipv alleen de extreme en buitenproportionele vormen daarvan.

Maar goed, ik vind dat een partij die van verwerpelijke symboolpolitiek zoals een verbod op hoofddoekjes in de publieke ruimte en het tegengaan van nieuwe moskeeën zijn belangrijkste onderhandelpunten maakt zichzelf sowieso al buitenspel zet.

PVV stemmers moeten wel een beetje simpel zijn willen ze deze retoriek en symboolpolitiek allemaal slikken en denken dat je met dergelijke belachelijke voorstellen Nederland vooruit gaat helpen.
Nee, hij noemde het slechts zo. Volgens Wilders hoef je geen onderscheid te maken tussen Islam en exreme Islam...het deugt sowieso niet, hoe je het ook wilt noemen (WIlders woorden).

Je kunt zeggen dat PVV'ers simpel moeten zijn, maar je kunt ook de hand in eigen boezem steken en je afvragen of jij niet simpel bent...en misschien ook wel schijnheilig.
Grappig is dat zoveel mensen vooral tegen de PVV zijn, maar energie steken in het verdedigen van standpunten voor hun eigen partij dat doen ze niet. Nee...het is immers makkelijker om ergens tegen te zijn, da's nog leuk ook. Met z'n allen de boel afzeiken...precies hetzelfde als wat Wilders doet dus...maar dat willen jullie niet zien...vandaar de term schijnheilig.

Maar goed...we zullen het zien wanneer de PVV in de regering zit.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:52:35 #298
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78476767
quote:
deze toespraak
quote:
U heeft vast gelezen dat de PvdA verkiezingspamfletten verspreid worden in het arabisch. Maar weten jullie ook wat er opstaat? Hebben jullie het gelezen? Waarschijnlijk niet, he. Ik heb een poging gedaan voor jullie om het te vertalen, en er staat ongeveer: ikke Jeltje van Nieuwenhoven, uitkering jullie lekker omhoog wij in hollandie alles lekker betalen.
quote:
Dames en heren, wat is het geweldig om hier in Almere te zijn
STFU
pi_78476897
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:51 schreef Buzios het volgende:

[..]

Dan zul je zien dat het probleem wilders zich even snel oplost als een suikerklontje in een kopje warme thee.
Dus als je het moment niet wil missen zou ik de videorecorder alvast gaan uittesten. Voor je het weet is de droom weer voorbij.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78477059
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:51 schreef Buzios het volgende:

[..]

Nee, hij noemde het slechts zo. Volgens Wilders hoef je geen onderscheid te maken tussen Islam en exreme Islam...het deugt sowieso niet, hoe je het ook wilt noemen (WIlders woorden).

Je kunt zeggen dat PVV'ers simpel moeten zijn, maar je kunt ook de hand in eigen boezem steken en je afvragen of jij niet simpel bent...en misschien ook wel schijnheilig.
Grappig is dat zoveel mensen vooral tegen de PVV zijn, maar energie steken in het verdedigen van standpunten voor hun eigen partij dat doen ze niet. Nee...het is immers makkelijker om ergens tegen te zijn, da's nog leuk ook. Met z'n allen de boel afzeiken...precies hetzelfde als wat Wilders doet dus...maar dat willen jullie niet zien...vandaar de term schijnheilig.

Heb je die toespraak nu gelezen? Dat kun je toch niet gaan goedpraten?
Ik weet het ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')