Grappig, hoe ga jij nog werk krijgen als Wilders de subsidie stopt voor het aannemen van mensen met een handicap?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:00 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend he, en als je wilders zijn verkiezingsprogramma hebt gelezen weet je dat die al jaren plijt voor een kleiner ambtenaren leger.
Al stop je al die onnodige subsidies die hij wilt stoppen bespaar je al rond de 1/3 van al die ambtenaren.
Zo bespaar je 1/3 van wat was het 18 mijard ofzoiets wat ambtenaren verdienen per jaar.
En je bespaart nog een honderden mijoenen zo niet mijarden op al diie domme subsidies.
Als je iets wilt moet je ervoor betalen en niet de overheid.
Dus met alleen deze maatregel kan je al een heel groot gedeelte van die 35 miljard euro per jaar besparen.
De algemene Rijksuitkering voor gemeenten zal vanaf 2011 minder worden, dus er zal sowieso bezuinigd moeten worden en dan wordt er meestal in eerste instantie gekeken naar bijvoorbeeld overhead en extern advies.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh, en hoe weet je dat 1/3e overbodig is? Heb je onderzoeken? Of is dit weer PVV-stijl "we roepen maar iets" onderbouwd?
Je roept van alles, maar je kan helemaal niks onderbouwen, je hebt geen argumenten en je komt niet verder dan domme one-liners strooien, leugens verspreiden en doen alsof je weet hoe alles zit. Je bent het perfecte voorbeeld van waarom de PVV en haar stemmers als dom, incapabel en ronduit gevaarlijk wordt gezien.![]()
Ah, we hebben hier een papegaai te pakken. Gewoon de grenzen dicht doen hé. Ik zou het even doorbellen naar de grenspost, misschien kunnen ze de slagboom alvast laten zakken. Terug naar de jaren 20, lekker in ons zelf gekeerd wachten op een elfstedentocht. Ik denk dat open grenzen meer opleveren dan dat ze kosten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Als je gewoon de grenzen dicht doet en stopzetten van al die ijarden die buiten de eu worden doorgesluisd dan kan je al deze maatregelen treffen en nog geld overhouden inderdaad.
Nu is het tijd voor rechtse hobbies na 50 jaar Linkse hobby's
rechts heeft alleen de laatste 50 jaar geregeerd, dus eigenlijk zijn het allemaal rechtse hobbies geweest.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Als je gewoon de grenzen dicht doet en stopzetten van al die ijarden die buiten de eu worden doorgesluisd dan kan je al deze maatregelen treffen en nog geld overhouden inderdaad.
Nu is het tijd voor rechtse hobbies na 50 jaar Linkse hobby's
Da's een lachertje, de overheid moet aan alle kanten externen inhuren omdat de politiek van alles wil maar tegelijkertijd minder ambtenaren in dienst wil hebben. De externen gaan alleen maar toenemen, en daarmee de kosten, als het aantal ambtenaren verminderd wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef damian5700 het volgende:
De algemene Rijksuitkering voor gemeenten zal vanaf 2011 minder worden, dus er zal sowieso bezuinigd moeten worden en dan wordt er meestal in eerste instantie gekeken naar overhead en bijvoorbeeld extern advies.
Naast landelijke politiek kent Nederland ook gemeentepolitiek.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
rechts heeft alleen de laatste 50 jaar geregeerd, dus eigenlijk zijn het allemaal rechtse hobbies geweest.
Geweldig. Veel rechtsmensen denken dat wanneer je maar hard genoeg roept dat links al 50 jaar de macht heeft, dat het dan plotseling ook zo isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
rechts heeft alleen de laatste 50 jaar geregeerd, dus eigenlijk zijn het allemaal rechtse hobbies geweest.
Uiteraard, maar gemeenten baseren hun beleid op de grote lijnen die zijn uitgezet door Den Haag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Naast landelijke politiek kent Nederland ook gemeentepolitiek.
De wettelijke grenzen grapjas maart inderdaad ik ben een groot voorstander van een vredesmuur tussen Nederland en buurlanden als er green vredesgrens om EU komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier een papegaai te pakken. Gewoon de grenzen dicht doen hé. Ik zou het even doorbellen naar de grenspost, misschien kunnen ze de slagboom alvast laten zakken. Terug naar de jaren 20, lekker in ons zelf gekeerd wachten op een elfstedentocht. Ik denk dat open grenzen meer opleveren dan dat ze kosten.
Gooi het er maar uit, bevrijd je calimerogevoel maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Linkse partij'en om zo zieltjes te winnen.
Simpele zieltjes die alleen al pvda stemmen omdat ze dan een uitkering krijgen en niet hoeven te werken of soliciteren of Nederlands te leren en ga maar door.
Laat onverlet dat de inkomsten van gemeenten zullen verminderen en dit zal niet zonder meer terzijde zal worden geschoven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's een lachertje, de overheid moet aan alle kanten externen inhuren omdat de politiek van alles wil maar tegelijkertijd minder ambtenaren in dienst wil hebben. De externen gaan alleen maar toenemen, en daarmee de kosten, als het aantal ambtenaren verminderd wordt.
Stumperdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Simpele zieltjes die alleen al pvda stemmen omdat ze dan een uitkering krijgen en niet hoeven te werken of soliciteren of Nederlands te leren en ga maar door.
Wat is dan volgens jou de 'overhead' van gemeentes?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:10 schreef damian5700 het volgende:
Laat onverlet dat de inkomsten van gemeenten zullen verminderen en dit zal niet zonder meer terzijde zal worden geschoven.
In mijn stelligste overtuiging is het dan de overhead en externe advies dat er aan moet geloven.
Niet noodzakelijkerwijs: http://www.trouw.nl/krant(...)eren_uitzetting.htmlquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gemeenten baseren hun beleid op de grote lijnen die zijn uitgezet door Den Haag.
Links heeft al 50 jaar de macht. Zo, nu staat het op het internet, dus is het waar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldig. Veel rechtsmensen denken dat wanneer je maar hard genoeg roept dat links al 50 jaar de macht heeft, dat het dan plotseling ook zo is
Personeel met een ondersteunende taak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de 'overhead' van gemeentes?
Wacht even, als ik op de PvdA stem krijg ik een uitkering? Dat is nog eens handig, leuke uitbreiding van mijn vakantiebudget!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
net zoals 2 miljoen niet westerse allochtonen, die koste wat kost door links het land binnen gelaten moesten worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stumperd![]()
Uiteraard stemmen alleen uitekeringstrekkers links. Mag ik dan ook een cliche uit de kast halen: alleen simpele lopende band fabriekswerkers stemmen PVV.
Ooh ja, ik stem trouwens links en nee ik heb geen uitkering. Verre van zelfs.
Ze mogen zich wel verzetten tegen beleid van de Rijksoverheid. Doorgaans hebben zij zich echter te houden aan wetten en regels vanuit Den Haag. Binnen de grote lijnen die de landelijke bestuurders uitzetten hebben gemeenten natuurlijk wel bepaalde speelruimte. Zo heft de ene gemeente wel en de andere geen toeristenbelasting. En middels apv's kunnen ook aanpassingen worden gedaan binnen de gemeentewet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs: http://www.trouw.nl/krant(...)eren_uitzetting.html
Da's mij te vaag, sorry, wat ondersteunen ze dan en is die ondersteuning niet nodig, en waarom niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef damian5700 het volgende:
Personeel met een ondersteunende taak.
Ergo niet noodzakelijkerwijs.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze mogen zich wel verzetten tegen beleid van de Rijksoverheid. Doorgaans hebben zij zich echter te houden aan wetten en regels vanuit Den Haag. Binnen de grote lijnen die de landelijke bestuurders uitzetten hebben gemeenten natuurlijk wel bepaalde speelruimte. Zo heft de ene gemeente wel en de andere geen toeristenbelasting. En middels apv's kunnen ook aanpassingen worden gedaan binnen de gemeentewet.
De kaders worden echter vastgesteld door de landelijke overheid.
Ik heb weinig trek in het schrijven van een compleet betoog, maar je weet hopelijk dat een rechts kabinet is gestart met het binnenhalen van gastarbeiders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
net zoals 2 miljoen niet westerse allochtonen, die koste wat kost door links het land binnen gelaten moesten worden.
En ja nu snappen we allemaal wel waarom die zo pro immigratie waren. Niet voor werk te doen wat nederlanders niet willen doen, niet om onze aow te redden want we moeten ondnks massa immigratie tot 76 door werken en de banen die niemand zou willen doen worden toch gedaan en niet door niet westerse allochtonen.
Maar simpel om het feit dat niet westerse allochtonen Links stemmen.
Zonder deze stammen was rechts nu al lang aan de macht geweest en hadden we nog gewoon met 65 van onze aow kunnen genieten zonder bangte zijn beroofd in elkaar geramt of bespuugt te worden.
Dat werd niet gezegd, wel dat de moslimhaat/angst het andere overvleugeld. Gewoon lezen wat er staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:07 schreef Buzios het volgende:
[quote][..]
Is dat echt het enige argument dat links kan verzinnen tegen Wilders ?
Dat (de) "domme" mensen achter hem aanlopen en zich achter Wilders scharen, ongeacht wat hij zegt.
Dat is precies hetzelfde, dus dan moet je het niet bij de PVV gaan ontkennen en elders aanwijzen.quote:Hier lijkt het wel op, en het is ook nog eens bijzonder arrogant.
Want zo zijn er genoeg linkse figuren die domweg achter hun "leiders" aanlopen en lopen te gillen dat Wilders niet deugt, puur omdat de linkse partijen dat ook roepen.
Dat is pas aangeleerde haat.
Nee hoor, ze zouden wel graag willen dat je die rode lap mbt moslims even afgooit en een beetje redelijk doet.quote:Zo te merken willen de linksen alleen maar stemrecht voor intellectuelen (geheel onterecht lopen de linksen altijd te paraderen met de illusie dat ze een intellectueel zijn omdat ze links stemmen).
Alsof de linkse achterban niet uit "gewone" mensen bestaat. Vuilnisdienst, medewerker administratie, magazijnchef etc... en dit zijn wel de mensen die links probeert belachelijk te maken.
Jouw leven begon 2 jaar geleden?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
net zoals 2 miljoen niet westerse allochtonen, die koste wat kost door links het land binnen gelaten moesten worden.
En ja nu snappen we allemaal wel waarom die zo pro immigratie waren. Niet voor werk te doen wat nederlanders niet willen doen, niet om onze aow te redden want we moeten ondnks massa immigratie tot 76 door werken en de banen die niemand zou willen doen worden toch gedaan en niet door niet westerse allochtonen.
Zonder deze stammen was rechts nu al lang aan de macht geweest en hadden we nog gewoon met 65 van onze aow kunnen genieten zonder bangte zijn beroofd in elkaar geramt of bespuugt te worden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:35 schreef Buzios het volgende:
[..]
Arrogant is dat zeker, en je bewijst mijn punt maar weer eens.
Kijk hoe belachelijk je jezelf maakt door mij te veroordelen tot een dom persoon. Probeer er inhoudelijk op in te gaan.
Maar goed, om van een oliedom iemand te moeten horen dat ik dom ben....ach....
Dat is tot nog toe niet echt een goede strategie gebleken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het ook niet
Koos, laat maar, totaal zinloos om in discussie te gaan met dit soort minkukels, dat gelooft hij toch niet, alles is de schuld van links, je weet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb weinig trek in het schrijven van een compleet betoog, maar je weet hopelijk dat een rechts kabinet is gestart met het binnenhalen van gastarbeiders.
Komt het inderdaad op neer. Maar ik breng het graag wat duidelijker onder woordenquote:
Secretaressen, PA's en managers, bijvoorbeeld. Betere efficiency is een manier om te bezuinigen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's mij te vaag, sorry, wat ondersteunen ze dan en is die ondersteuning niet nodig, en waarom niet?
Tot in 73 de olie crisis uitbrak en er geen gastarbeiders meer zijn uitgenodogt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb weinig trek in het schrijven van een compleet betoog, maar je weet hopelijk dat een rechts kabinet is gestart met het binnenhalen van gastarbeiders.
Verdiep je eens in de geschiedenis van de gastarbeiders, en let daarbij even op de rol van bijvoorbeeld de bedrijven die ze hierheen gehaald hebben (of wou je beweren dat die bedrijven allemaal "links" zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
En het was een overwegend links kabinet die de toestroom van gastarbeiders heeft stopgezet. Maar goed, discussie met jou is onmogelijk. Bovendien vermoed ik dat we hebben te maken met een verzuurd mannetje dat in de WW zit omdat hij geen baan kan krijgen en vervolgens al zijn woede projecteert op allochtonen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:24 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Tot in 73 de olie crisis uitbrak en er geen gastarbeiders meer zijn uitgenodogt.
De gastarbeiders waren geen slaven ofzoiets die zijn hier tijdelijk komen werken omdat de lonen erg hoog waren voor hun.
Na gewerkt te hebben werden deze geacht weer te vertrekken.
Na 73 is geen ene gastarbeider uitgenodigt. Na de oliecrisis van 73 werd elke poging om immigratie te stoppen door links medogenloos afgeslagen met hitler vergelijkingen.
dus van de 2 miljoen niet westerse allochtonen zijn er 50 000 echt uitgenodigt en aan het werk gegaan.
dan zijn er dus nog 1.950000 allochtonen die door links naar binnen zjin gelaten en elke poging om controle te houden over immigratie door links gestopt.
We mogen Links nooit vergeten of vergeven wat ze ons land hebben aangedaan.
Een links social-engineering expiriment net als het communisme die linkse leren ook nooit.
Zoals je kan lezen zijn er tot 1973 50000 allochtonen naar Nederland gehaalt door nederlandse bedreifen, na 1973 Niet meer omdat ons land toen in crisis verkeerde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:26 schreef morg78 het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de geschiedenis van de gastarbeiders, en let daarbij even op de rol van bijvoorbeeld de bedrijven die ze hierheen gehaald hebben (of wou je beweren dat die bedrijven allemaal "links" zijn?).
Nee hoor ik heb geen ene cent van de overheid gekregen en zou dat ook niet willen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het was een overwegend links kabinet die de toestroom van gastarbeiders heeft stopgezet. Maar goed, discussie met jou is onmogelijk. Bovendien vermoed ik dat we hebben te maken met een verzuurd mannetje dat in de WW zit omdat hij geen baan kan krijgen en vervolgens al zijn woede projecteert op allochtonen.
Een rijk studentje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:32 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geen ene cent van de overheid gekregen en zou dat ook niet willen.
Maar jij klinkt als een rijk studentje die alle problemen niet ziet omdat je in een blanke wijk woont.
Zou toch leuk zijn als een linkse rakker zoals jij een berooft en neergestoken wordt.
Weet je ook eens hoe leuk die massa immigratie van je is.
Fuck off, idioot, ik heb 25 jaar keihard gewerkt voor wat ik heb, en ik ben uitstekend in staat om mijzelf tegen een paar rotjochies te verdedigen, mes of niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:32 schreef PowerAdmin het volgende:
Nee hoor ik heb geen ene cent van de overheid gekregen en zou dat ook niet willen.
Maar jij klinkt als een rijk studentje die alle problemen niet ziet omdat je in een blanke wijk woont.
Zou toch leuk zijn als een linkse rakker zoals jij een berooft en neergestoken wordt.
Weet je ook eens hoe leuk die massa immigratie van je is.
Met dus als resultaat dat er weer meer ambtenaren in gewone dienst aangenomen zullen moeten worden. Dat zal inderdaad goedkoper zijn dan de externen, maar strijdig met het geroep om minder ambtenaren. Terwijl men ondertussen wel een heleboel zaken wil realiseren waar (meer) ambtenaren voor nodig zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:10 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Laat onverlet dat de inkomsten van gemeenten zullen verminderen en dit zal niet zonder meer terzijde zal worden geschoven.
In mijn stelligste overtuiging is het dan de overhead en externe advies dat er aan moet geloven.
Dat kan allemaal betaald worden uit het stoppen van 'linkse hobbies'...echt waar...het staat op het internet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:42 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Met dus als resultaat dat er weer meer ambtenaren in gewone dienst aangenomen zullen moeten worden. Dat zal inderdaad goedkoper zijn dan de externen, maar strijdig met het geroep om minder ambtenaren. Terwijl men ondertussen wel een heleboel zaken wil realiseren waar (meer) ambtenaren voor nodig zijn.
Voor hetzelfde werk, mogelijk. Met het doorvoeren van efficiency probeer je juist hierop een slag te winnen. Bovendien gaat het niet enkel over externen, zoals ik reeds heb aangegeven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:42 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Met dus als resultaat dat er weer meer ambtenaren in gewone dienst aangenomen zullen moeten worden. Dat zal inderdaad goedkoper zijn dan de externen, maar strijdig met het geroep om minder ambtenaren. Terwijl men ondertussen wel een heleboel zaken wil realiseren waar (meer) ambtenaren voor nodig zijn.
Efficiency is een loze kreet, Damian, sorry maar zolang dat geen handen en voeten heeft is het gebakken lucht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef damian5700 het volgende:
Voor hetzelfde werk, mogelijk. Met het doorvoeren van efficiency probeer je juist hierop een slag te winnen. Bovendien gaat het niet enkel over externen, zoals ik reeds heb aangegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |