Wacht nou maarquote:
Ik ben iig nooit dronkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 14:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Dan krijg je 's avonds voor je een mail verzendt of opent een sommetje wat je op moet lossen
.
Ik ook nietquote:
Klinkt lekker, bis laterquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef Renesite het volgende:
Pond half om half gehakt
Rode paprika
2 keer honig saus
Spaghetti
Ajo!
En lief zijnStout mag alleen als ik er ben
! SOMS
Marijke mist nog wat dingen om hem te openen. Jeroen had instant kotsquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, je stelt je alleen heel erg aan met typgedrag
Het is bagger jaquote:
Nu wordt het kotsen ipv lurken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is bagger ja![]()
Alleen nu kan ik niet normaal meer lurken af en toe
Hihihihihihihihihi, poesiesquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
HAHAHA Mijn knuffel stond rechtop, en mijn kat er helemaal boos naar kijken.
Ik pak de knuffel op en die kat rent weg met een staart dikker dan mijn bovenarm
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
HAHAHA Mijn knuffel stond rechtop, en mijn kat er helemaal boos naar kijken.
Ik pak de knuffel op en die kat rent weg met een staart dikker dan mijn bovenarm
Ja. Een warme muts.quote:
Liev hequote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihihihihi, poesies![]()
![]()
![]()
![]()
Een hond, met de postquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Liev heMijn moeder had een oplichter gevonden via MP trouwens
was wel mooi. "Als jij nou 100 euro overmaakt, sturen wij je het hondje. Met de post. Vanuit Nigeria"
Een stenen hondjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
was wel mooi. "Als jij nou 100 euro overmaakt, sturen wij je het hondje. Met de post. Vanuit Nigeria"
Als dat alles is, oke fris is het niet maar heb wel ergere dingen gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Marijke mist nog wat dingen om hem te openen. Jeroen had instant kots. En Trev is bezig met downloaden
Wat zieluuugquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, goed he?Hij was echt geen oplichter! No way!
Die tjiwaawaas kunnen prima in een pakketje met DHLquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, goed he?Hij was echt geen oplichter! No way!
Kom je daar nu pas achter?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Fok heeft een rijke historie zie ik nu
Ik heb er nu beeld bijquote:
Oh?quote:
The chase is better than the catchquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:08 schreef -SG- het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is pas volgende week.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh?
Heb je geen spannende per ongelukke date?
Doen ze goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar als je de rest van het oorspronkelijke zipje doorkijkt en dan dat tegen komt, valt dat toch even vies tegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, viel toch wel een beetje tegen gezien de commotie
Niet alles kan mee zittenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als je de rest van het oorspronkelijke zipje doorkijkt en dan dat tegen komt, valt dat toch even vies tegen
Sowieso die fok rarquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als je de rest van het oorspronkelijke zipje doorkijkt en dan dat tegen komt, valt dat toch even vies tegen
Ja man, dan slaap ik toch allang als je weer online bentquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is pas volgende week.
Eerst tot 5 uur werken, dan naar m'n tante, daar gezellig eten en dan verjaardag vieren van m'n neefje.
Ja inderdaad. Meer drama dan het waard is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, viel toch wel een beetje tegen gezien de commotie
Ik ben rond 8-9 uur wel weer thuis hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja man, dan slaap ik toch allang als je weer online bent
Heb 'm alquote:
Ik ken wel ergere dingen die je niet wil zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Meer drama dan het waard is.
Al wil je sommige echt niet zien.
Dit mailde mijn moeder.quote:
quote:Uiteraard… ik had een ander mailtje binnen. Wat leuk dat je mailt, of ik even 100 euro wilde storten naar Kameroen want daar was het hondje namelijk, toevallig, en dan stuurden zij het hondje inclusief potje en krat (ehhh huh?). Yeah right.
Wíé?quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken wel ergere dingen die je niet wil zien![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
Kom, nu met z'n allen 3 guys 1 hammer.
Veel plezierquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje jankerds!quote:
Nee, daar houd ik dan weer niet van... Ik kan prima naar plas en poepsseks kijken zonder maar misselijk te worden, maar als ze iemand de hersens in slaan dan word ik wel naarquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
Het ging meer over saraats. Zo hoop ik ze werkelijk niet te zien hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een stelletje jankerds!![]()
Ja, het ziet er niet uit als bij de gemiddelde vrouw, maar kotsen? erger dan tub girl? mietjes!
Tja, we komen niet allemaal uit ONZ waar dit soort diarree aan de orde van de dag isquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het ziet er niet uit als bij de gemiddelde vrouw, maar kotsen? erger dan tub girl? mietjes!
Ik heb eigenlijk wat dat betreft zo'n beetje alles wel gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daar houd ik dan weer niet van... Ik kan prima naar plas en poepsseks kijken zonder maar misselijk te worden, maar als ze iemand de hersens in slaan dan word ik wel naar![]()
Dit is geen ranzigheid dit is gewoon iets afwijkends. Boo fucking hooquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, we komen niet allemaal uit ONZ waar dit soort diarree aan de orde van de dag is
Ja, die is echt fascinerend!!! Is dat echt denk je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wat dat betreft zo'n beetje alles wel gezien. 1 guy 1 jar is ook echt prachtig
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is echt fascinerend!!! Is dat echt denk je?Hij blijft zo kalm terwijl ie scherven uit z'n kont pulkt
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is geen ranzigheid dit is gewoon iets afwijkends. Boo fucking hoo
Ik doe het die kerel niet naquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ik weet niet, lijkt me wel echt
.
"Oh shit"
Kwestie van smaak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een warme muts.quote:
Dat wordt kou lijdenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben gister 1 handschoen kwijt geraakt
dat word nieuwe kopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van die kut opmerkingen kon makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL Ik weet iemand die wel een nieuwe kan breien, een hele bijzondere
![]()
Sorryquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van die kut opmerkingen kon maken![]()
Ik geloof jequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorrydat was inderdaad wel onaardig
Maar niet zo bedoeld
Mietje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorrydat was inderdaad wel onaardig
Maar niet zo bedoeld
Ik weet wie het zegt, meneer "ieuw dat meisje heeft haar daar beneden", over mietjes gesproken!quote:
Dan doe je even een dutje, op je nieuwe bedquote:
Dat moet ik even vastleggenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is Zeroku toch een knapperd.
Huuuuiswerk moet afquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je even een dutje, op je nieuwe bed![]()
Ik zeg het zo nog een keer hoorquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg het zo nog een keer hoor
Wafelquote:
Okee, want je hebt nu een printscreen bewaard op je pc?quote:
Ik wil je zien danquote:
Je bent inderdaad een knapperd als ik zo in je fobo kijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil je zien danKnapperd
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, want je hebt nu een printscreen bewaard op je pc?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een knapperd als ik zo in je fobo kijk![]()
En die krulletjes!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Hij ligt vast in mijn FoBo.
[..]
![]()
Ik was daar helemaal niet bij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt, meneer "ieuw dat meisje heeft haar daar beneden", over mietjes gesproken!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is Renesite toch een knapperd.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind jouw nieuwe foto ook wel tof
omg omg omgquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Hij ligt vast in mijn FoBo.
[..]
![]()
Ze zijn gewoon jaloers dat jij wel kaarten hebt en zij niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Horen vrienden niet blij voor je te zijn als je iets hebt gewonnen? Helemaal als het Lowlandskaarten zijn? In plaats van dat ze reageren met "Echt? Wat toffffff!" zei praktisch iedereen "Jezus, jij wint ook altijd."
Of overdrijf ik? Ik ben er echt pissig om namelijk.
Hihi. Zo zijn ze alweer bijnaquote:
Heb je ze gewonnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Horen vrienden niet blij voor je te zijn als je iets hebt gewonnen? Helemaal als het Lowlandskaarten zijn? In plaats van dat ze reageren met "Echt? Wat toffffff!" zei praktisch iedereen "Jezus, jij wint ook altijd."
Misschien omdat je vaak wat wintquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Wees blij dat je hebt gewonnen joh. Maak je niet zo druk om wat anderen denken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Ja dat snap ik maar dat vind ik dus dom.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers dat jij wel kaarten hebt en zij niet.
JAquote:
Maar ten eerste valt dat nog wel mee, heb in mijn leven 7x wat gewonnen waarvan 6x bij 3fm waarvan 3x als een gek gesmst. Ten tweede moeten ze niet zeiken dat ze nooit wat winnen want ze doen nooit mee. En als iemand anders Lowlandskaarten wint (vorig jaar een vriendin via OOR Magazine) dan is het ineens wel leuk. WTF.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien omdat je vaak wat wint
Laat ze maar denken en wees zelf gewoon blijquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dat vind ik dus dom.
[..]
JA
[..]
Maar ten eerste valt dat nog wel mee, heb in mijn leven 7x wat gewonnen waarvan 6x bij 3fm waarvan 3x als een gek gesmst. Ten tweede moeten ze niet zeiken dat ze nooit wat winnen want ze doen nooit mee. En als iemand anders Lowlandskaarten wint (vorig jaar een vriendin via OOR Magazine) dan is het ineens wel leuk. WTF.
Jammer!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer, ik vond het wel een leuke terugkomer
![]()
Maar sorry
En dan kom ik straks...met de tondeusequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Zeroku het volgende:
Hihi. Zo zijn ze alweer bijna.
Heb je ze gewonnen![]()
?
Waar maak jij je druk om.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Ja maar kijk als ik heel blij binnenkom en schreeuw dat ik die kaarten gewonnen heb en iedereen reageert zoals ik zei, met zo'n blik van 'oh joh geweldigggggquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wees blij dat je hebt gewonnen joh. Maak je niet zo druk om wat anderen denken.
Ik denk hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar kijk als ik heel blij binnenkom en schreeuw dat ik die kaarten gewonnen heb en iedereen reageert zoals ik zei, met zo'n blik van 'oh joh geweldiggggg![]()
![]()
' dan word ik daar toch spontaan chagrijnig van. Fijne vrienden blijken het weer
Maar misschien overdrijf ik wel zoals ik zei.
Nou omdat Nienke zei dat dat leuke foto's warenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]Zeker omdat die hoofdfoto niet zo heel duidelijk is
Nee, dat is ook gewoon stom.... Het is gewoon jammer dat ze niet blij voor je kunnen zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar kijk als ik heel blij binnenkom en schreeuw dat ik die kaarten gewonnen heb en iedereen reageert zoals ik zei, met zo'n blik van 'oh joh geweldiggggg![]()
![]()
' dan word ik daar toch spontaan chagrijnig van. Fijne vrienden blijken het weer
Komen die er ook in?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou omdat Nienke zei dat dat leuke foto's warenDus toen dacht ik, ik update maar weer eens
Ik heb nog wat andere leuke kiekjes, als je later nog weer kijkt zie je m'n badeendjes
![]()
Zet je vrienden op marktplaats.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Om vrienden die debiel en jaloers doen.
Ik ga nieuwe vrienden zoeken heb ik besloten.
Nou ja, misschien hadden ze zelf iets aan hun hoofd wat ze even niet wilden delen, of zag je hun blijheid niet uit je eigen enthousiasme. Het hoeft niet zo erg te zijn, ze waren vast heel blij voor je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou omdat Nienke zei dat dat leuke foto's warenDus toen dacht ik, ik update maar weer eens
Ik heb nog wat andere leuke kiekjes, als je later nog weer kijkt zie je m'n badeendjes
![]()
Hoiquote:
quote:
Overigens vind ik niet dat het aan jou ligt hoor. Zo komt het er wss wel uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, misschien hadden ze zelf iets aan hun hoofd wat ze even niet wilden delen, of zag je hun blijheid niet uit je eigen enthousiasme. Het hoeft niet zo erg te zijn, ze waren vast heel blij voor je.
[..]
JaaaBadeendjes
Ja!quote:
Dat weet ik toch ook wel of zijn het er weer meer geworden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Ik heb er nu heul veul
En een hele grote
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan kom ik straks...met de tondeuse![]()
![]()
Instant boner.quote:
Wie ben jij danquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:13 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
Oh...quote:
Als ze letterlijk zeggen 'Jezus!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, misschien hadden ze zelf iets aan hun hoofd wat ze even niet wilden delen, of zag je hun blijheid niet uit je eigen enthousiasme. Het hoeft niet zo erg te zijn, ze waren vast heel blij voor je.
Als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lang zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...![]()
M-m-m-mag dat niet meer?
Hoe zijn ze nu dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lang zijn.
Of als je het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag wilt
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul graagquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lang zijn.
Of als je het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag wilt
Oeh oeh oeh..quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Zal ik een klbtopic openen? mijn eerste?
Ja misschien heb je wel gelijk. Maar vorige keer was dat ook al zo met Pinkpop. En bij een vriendin van me die ook wel redelijk vaak wat wint bij 3fm ook. Wees gewoon blij voor mensen. Ik wil ook best kaarten voor John Mayer winnen en ik zou best willen dat die vriendin me meeneemt want ik heb haar meegenomen naar Pinkpop en nu naar Lowlands maar wtf maakt dat nou uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Overigens vind ik niet dat het aan jou ligt hoor. Zo komt het er wss wel uitMaar i kbedoel dat ze ook soms denken van. Okeuh, ik heb wat anders aan mn hoofd en doe morgen wel blij
Doeeeen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Doe maar nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Ja, en stuur Mexicaantje. even naar R&P.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Misschien welquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja misschien heb je wel gelijk. Maar vorige keer was dat ook al zo met Pinkpop. En bij een vriendin van me die ook wel redelijk vaak wat wint bij 3fm ook. Wees gewoon blij voor mensen. Ik wil ook best kaarten voor John Mayer winnen en ik zou best willen dat die vriendin me meeneemt want ik heb haar meegenomen naar Pinkpop en nu naar Lowlands maar wtf maakt dat nou uit.
Ik ben te goed voor deze wereld.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, en stuur Mexicaantje. even naar R&P.
quote:
Die hebt er ook veeeeulquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul graag![]()
Maar als jij ze nog even wilt houden, ik mag Nijnja ook doen
Aw, babyjefquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets korter dan zo.
Die foto is van twee jaar geleden
/mn moederquote:
Waarom!11quote:
Nee.quote:
En die mogen er echt echt afquote:
Alles alles over je moeder, of het chihuahua gedeelte?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, babyjef![]()
Oh, twee jaar geleden.
[..]
/mn moeder
[..]
Waarom!11
Op babyfoto's heb ik echt zo'n keigrote bos witte krullenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, babyjef![]()
Oh, twee jaar geleden.
[..]
/mn moeder
[..]
Waarom!11
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En die mogen er echt echt af
Waarom welquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, babyjef![]()
Oh, twee jaar geleden.
[..]
/mn moeder
[..]
Waarom!11
Klinkt heel interessant.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb morgen een hoorcollege over De zoektocht naar eiegntijdse architectuur en de Amsterdamse School.
SCANNEN! NU!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op babyfoto's heb ik echt zo'n keigrote bos witte krullen.
Zo dus, alleen dan wit![]()
Alleen chihuahua, verder is mijn moederquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alles alles over je moeder, of het chihuahua gedeelte?
Aaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
arf arf.quote:
Laptopquote:
Super paintquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
dat ze daar zo onnozel over doen? ik snap dat ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en snap het nog steeds niet
Veel plezier morgenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb morgen een hoorcollege over De zoektocht naar eiegntijdse architectuur en de Amsterdamse School.
echte pubersquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat ze daar zo onnozel over doen? ik snap dat ook niet
Laat mij ook eens zien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en snap het nog steeds niet
Ik heb nooit krullen gewildquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alleen chihuahua, verder is mijn moeder![]()
![]()
.
.
[..]
AaaaaaaaaaaaaaaawIk heb beeld. Baby die wordt opgegeten door krullen
[..]
arf arf.
Nooit gezienquote:
Dat wil je nietquote:
Ja waarom ook nietquote:
Ik alleen op foootoooooos maar dan nogquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nooit gezien.
[..]
Dat wil je niet.
Ja ik ga zoiets hier niet neergooien hequote:
ZIEN.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik alleen op foootoooooos maar dan nog
PM spreekt voor zich.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik ga zoiets hier niet neergooien he.
Wacht maar.
Geil toch.quote:
Lekkere hè?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef MarkM het volgende:
Godverdomme, Zeroku, kon je met niet even waarschuwen!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef MarkM het volgende:
Proberen en falen in klb kan wel kwaad!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ren, KLB, topic openen over de sjiewawa´s![]()
hmmzors. Weet niet of ze daar wel mee om kunnen gaan
proberen kan geen kwaad![]()
Wil ik het zien?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef MarkM het volgende:
Ehm. Ik heb ze niet zelf toch gekkie!quote:
Ohquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Ik heb ze niet zelf toch gekkie!
Plus dan nog...moet ie ze toch zelf willen laten zien![]()
Wat doe je hier eigenlijk, behalve zeiken?quote:
Kijken hoe anderen naar haar foto's kijken en reageren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk, behalve zeiken?
Dan nog. Je bent al 2 keer geen puber meer, wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:39 schreef sararaats het volgende:
ik ben niet begonnen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meeposten maar dan wel op een goede manier en niet om iemand neer te halen omdat die persoon in het verleden een heel klein foutje maaktequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk, behalve zeiken?
Hoeft ook niet. Maar je kan ook wat anders doen dan de hele tijd van die oneliners door de SC gooien.quote:
i has knopjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Proberen en falen in klb kan wel kwaad!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu naar huis toe!
je hebt je leven gebeterd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
meeposten maar dan wel op een goede manier en niet om iemand neer te halen omdat die persoon in het verleden een heel klein foutje maakte
DAT noem jij een heel klein foutjequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
meeposten maar dan wel op een goede manier en niet om iemand neer te halen omdat die persoon in het verleden een heel klein foutje maakte
F&F is pas erg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i has knopjes![]()
een topic over zulke hondjes levert ongeveer de volgende reacties op:
Ratten.
pics van TS
dat zijn toch geen honden
ik vind ze lief
Ja maar jij zit op FOK!
fipo
te laat man
faal fipo
Ik had vroeger een relatie met een chiwawaaa
ja tong80, we weten het nu wel.
En dan komen de wel ontopic posts
Je kan ook in Flora en fauna een klaagtopic openen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
F&F is pas erg.
"OH DIE ZIJN LEUUUUUUUUUK"}
Boooom
"Ik neuk bomen"
Hihi boomnymf
"Chihuahua haha "
mja er zitten wel natuur en dier extremisten idd...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
F&F is pas erg.
"OH DIE ZIJN LEUUUUUUUUUK"}
Boooom
"Ik neuk bomen"
Hihi boomnymf
"Chihuahua haha "
Jawel, in de SC enzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Er zitten best aardige mensen daar
.
Meer gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel of zijn het er weer meer geworden?
Aww, die poesquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meer gewordenCheck m'n FoBo
je wil mij alleen maar doen voor m'n knopjes zekerquote:
En terecht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je wil mij alleen maar doen voor m'n knopjes zeker
Heb je nog meer te bieden dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bel/sms/mail je zomaar even op.
neuj, niet echtquote:
Ja he?quote:
Wat een dotje.quote:
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Da's dus niet waarquote:
hihiquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeOmdat je net zo lang bent als ik, en ook van der maus houdt en omdat we hetzelfde denken
Need I say more?
Maar het is goed om te weten dat jij goed met knopjes bent
![]()
![]()
[..]
Da's dus niet waar
Je kunt op je werk zeker ook niet bij je telefoon?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef -SG- het volgende:
Weheheh ik zit zo dr phil te kijken, is er zo'n vrouw en haar man zit in de schulden etc.
Dus dr phil;
Dus je man zit in de schulden, steelt, bedriegt en ik hoorde dat hij naar porno keek?
Ja in de 10 jaar huwelijk heb ik hem een aantal keer betrapt.
Dus je man steelt, zit in de schulden, bedriegt en kijkt naar PORNO?
Gewoon heel serieus die nadruk op die porno![]()
.
Da's toch keiergquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef -SG- het volgende:
Weheheh ik zit zo dr phil te kijken, is er zo'n vrouw en haar man zit in de schulden etc.
Dus dr phil;
Dus je man zit in de schulden, steelt, bedriegt en ik hoorde dat hij naar porno keek?
.
porno is verboden daar jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef -SG- het volgende:
Dus dr phil;
.
Nou ja, volgens mij mag dat niet als je echt heel erg gelovig bent. Dat snapte ik dus nog wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:53 schreef -SG- het volgende:
Dus dr phil;
Gewoon heel serieus die nadruk op die porno[afbeelding].
Bouw maar een huis voor ons in Duitslandquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hihi![]()
Der Maus schept wel een band jaen de rest
![]()
Ik ben ook heel goed met huizen! Ik kan ze bouwen!1
welke heb je gezien dan titi?!quote:
Van zijn geloof mocht ie in de schulden zitten en stelen en bedriegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij mag dat niet als je echt heel erg gelovig bent. Dat snapte ik dus nog wel.
het was om te laten zien hoe devoted hij is met zijn geloof
Law abiding citizenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
welke heb je gezien dan titi?!
Het lijkt echt alsof iedereen op tv daar gelovig is... Het is altijd god dit god dat. In series ook.... god god god pray to god bla bla blaquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij mag dat niet als je echt heel erg gelovig bent. Dat snapte ik dus nog wel.
het was om te laten zien hoe devoted hij is met zijn geloof
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's toch keierg. Wat kan het nou schelen dat je twee ton schuld hebt. Je kijkt toch geen porno
.
normen en waarden gaan daar voor de wet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Van zijn geloof mocht ie in de schulden zitten en stelen en bedriegen. Dus wat voor geloof heb je dan
.
Die lijkt mij ook tof, thanks voor het herinnerenquote:
ff imdb-enquote:
doeiquote:
Porno is om de één of andere gekke reden in heel veel geloven verbodenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Van zijn geloof mocht ie in de schulden zitten en stelen en bedriegen. Dus wat voor geloof heb je dan
.
Ik zag cvandaag voor het eerst in mijn leven een meisje die serieus over god praatte in haar speech. "Only the lord can decide about that! God should be the one to do that"quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof iedereen op tv daar gelovig is... Het is altijd god dit god dat. In series ook.... god god god pray to god bla bla bla
alleen house heeft daar geen last van
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook tof, thanks voor het herinneren
Zeker moeite waard, is toffe film.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |