Maar als je de rest van het oorspronkelijke zipje doorkijkt en dan dat tegen komt, valt dat toch even vies tegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, viel toch wel een beetje tegen gezien de commotie
Niet alles kan mee zittenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als je de rest van het oorspronkelijke zipje doorkijkt en dan dat tegen komt, valt dat toch even vies tegen
Sowieso die fok rarquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als je de rest van het oorspronkelijke zipje doorkijkt en dan dat tegen komt, valt dat toch even vies tegen
Ja man, dan slaap ik toch allang als je weer online bentquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is pas volgende week.
Eerst tot 5 uur werken, dan naar m'n tante, daar gezellig eten en dan verjaardag vieren van m'n neefje.
Ja inderdaad. Meer drama dan het waard is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, viel toch wel een beetje tegen gezien de commotie
Ik ben rond 8-9 uur wel weer thuis hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja man, dan slaap ik toch allang als je weer online bent
Heb 'm alquote:
Ik ken wel ergere dingen die je niet wil zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Meer drama dan het waard is.
Al wil je sommige echt niet zien.
Dit mailde mijn moeder.quote:
quote:Uiteraard… ik had een ander mailtje binnen. Wat leuk dat je mailt, of ik even 100 euro wilde storten naar Kameroen want daar was het hondje namelijk, toevallig, en dan stuurden zij het hondje inclusief potje en krat (ehhh huh?). Yeah right.
Wíé?quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken wel ergere dingen die je niet wil zien![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
Kom, nu met z'n allen 3 guys 1 hammer.
Veel plezierquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje jankerds!quote:
Nee, daar houd ik dan weer niet van... Ik kan prima naar plas en poepsseks kijken zonder maar misselijk te worden, maar als ze iemand de hersens in slaan dan word ik wel naarquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
Het ging meer over saraats. Zo hoop ik ze werkelijk niet te zien hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een stelletje jankerds!![]()
Ja, het ziet er niet uit als bij de gemiddelde vrouw, maar kotsen? erger dan tub girl? mietjes!
Tja, we komen niet allemaal uit ONZ waar dit soort diarree aan de orde van de dag isquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het ziet er niet uit als bij de gemiddelde vrouw, maar kotsen? erger dan tub girl? mietjes!
Ik heb eigenlijk wat dat betreft zo'n beetje alles wel gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daar houd ik dan weer niet van... Ik kan prima naar plas en poepsseks kijken zonder maar misselijk te worden, maar als ze iemand de hersens in slaan dan word ik wel naar![]()
Dit is geen ranzigheid dit is gewoon iets afwijkends. Boo fucking hooquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, we komen niet allemaal uit ONZ waar dit soort diarree aan de orde van de dag is
Ja, die is echt fascinerend!!! Is dat echt denk je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wat dat betreft zo'n beetje alles wel gezien. 1 guy 1 jar is ook echt prachtig
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is echt fascinerend!!! Is dat echt denk je?Hij blijft zo kalm terwijl ie scherven uit z'n kont pulkt
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is geen ranzigheid dit is gewoon iets afwijkends. Boo fucking hoo
Ik doe het die kerel niet naquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ik weet niet, lijkt me wel echt
.
"Oh shit"
Kwestie van smaak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een warme muts.quote:
Dat wordt kou lijdenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben gister 1 handschoen kwijt geraakt
dat word nieuwe kopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van die kut opmerkingen kon makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL Ik weet iemand die wel een nieuwe kan breien, een hele bijzondere
![]()
Sorryquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van die kut opmerkingen kon maken![]()
Ik geloof jequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorrydat was inderdaad wel onaardig
Maar niet zo bedoeld
Mietje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorrydat was inderdaad wel onaardig
Maar niet zo bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |