Wacht nou maarquote:
Ik ben iig nooit dronkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 14:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Dan krijg je 's avonds voor je een mail verzendt of opent een sommetje wat je op moet lossen
.
Ik ook nietquote:
Klinkt lekker, bis laterquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef Renesite het volgende:
Pond half om half gehakt
Rode paprika
2 keer honig saus
Spaghetti
Ajo!
En lief zijnStout mag alleen als ik er ben
! SOMS
Marijke mist nog wat dingen om hem te openen. Jeroen had instant kotsquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, je stelt je alleen heel erg aan met typgedrag
Het is bagger jaquote:
Nu wordt het kotsen ipv lurken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is bagger ja![]()
Alleen nu kan ik niet normaal meer lurken af en toe
Hihihihihihihihihi, poesiesquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
HAHAHA Mijn knuffel stond rechtop, en mijn kat er helemaal boos naar kijken.
Ik pak de knuffel op en die kat rent weg met een staart dikker dan mijn bovenarm
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
HAHAHA Mijn knuffel stond rechtop, en mijn kat er helemaal boos naar kijken.
Ik pak de knuffel op en die kat rent weg met een staart dikker dan mijn bovenarm
Ja. Een warme muts.quote:
Liev hequote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihihihihi, poesies![]()
![]()
![]()
![]()
Een hond, met de postquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Liev heMijn moeder had een oplichter gevonden via MP trouwens
was wel mooi. "Als jij nou 100 euro overmaakt, sturen wij je het hondje. Met de post. Vanuit Nigeria"
Een stenen hondjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
was wel mooi. "Als jij nou 100 euro overmaakt, sturen wij je het hondje. Met de post. Vanuit Nigeria"
Als dat alles is, oke fris is het niet maar heb wel ergere dingen gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Marijke mist nog wat dingen om hem te openen. Jeroen had instant kots. En Trev is bezig met downloaden
Wat zieluuugquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, goed he?Hij was echt geen oplichter! No way!
Die tjiwaawaas kunnen prima in een pakketje met DHLquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, goed he?Hij was echt geen oplichter! No way!
Kom je daar nu pas achter?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Fok heeft een rijke historie zie ik nu
Ik heb er nu beeld bijquote:
Oh?quote:
The chase is better than the catchquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:08 schreef -SG- het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is pas volgende week.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh?
Heb je geen spannende per ongelukke date?
Doen ze goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |