ZIEN.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik alleen op foootoooooos maar dan nog
PM spreekt voor zich.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik ga zoiets hier niet neergooien he.
Wacht maar.
Geil toch.quote:
Lekkere hè?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef MarkM het volgende:
Godverdomme, Zeroku, kon je met niet even waarschuwen!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef MarkM het volgende:
Proberen en falen in klb kan wel kwaad!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ren, KLB, topic openen over de sjiewawa´s![]()
hmmzors. Weet niet of ze daar wel mee om kunnen gaan
proberen kan geen kwaad![]()
Wil ik het zien?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef MarkM het volgende:
Ehm. Ik heb ze niet zelf toch gekkie!quote:
Ohquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Ik heb ze niet zelf toch gekkie!
Plus dan nog...moet ie ze toch zelf willen laten zien![]()
Wat doe je hier eigenlijk, behalve zeiken?quote:
Kijken hoe anderen naar haar foto's kijken en reageren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk, behalve zeiken?
Dan nog. Je bent al 2 keer geen puber meer, wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:39 schreef sararaats het volgende:
ik ben niet begonnen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meeposten maar dan wel op een goede manier en niet om iemand neer te halen omdat die persoon in het verleden een heel klein foutje maaktequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk, behalve zeiken?
Hoeft ook niet. Maar je kan ook wat anders doen dan de hele tijd van die oneliners door de SC gooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |