Hoiquote:
quote:
Overigens vind ik niet dat het aan jou ligt hoor. Zo komt het er wss wel uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, misschien hadden ze zelf iets aan hun hoofd wat ze even niet wilden delen, of zag je hun blijheid niet uit je eigen enthousiasme. Het hoeft niet zo erg te zijn, ze waren vast heel blij voor je.
[..]
JaaaBadeendjes
Ja!quote:
Dat weet ik toch ook wel of zijn het er weer meer geworden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Ik heb er nu heul veul
En een hele grote
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan kom ik straks...met de tondeuse![]()
![]()
Instant boner.quote:
Wie ben jij danquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:13 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
Oh...quote:
Als ze letterlijk zeggen 'Jezus!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, misschien hadden ze zelf iets aan hun hoofd wat ze even niet wilden delen, of zag je hun blijheid niet uit je eigen enthousiasme. Het hoeft niet zo erg te zijn, ze waren vast heel blij voor je.
Als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lang zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...![]()
M-m-m-mag dat niet meer?
Hoe zijn ze nu dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lang zijn.
Of als je het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag wilt
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul graagquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lang zijn.
Of als je het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag wilt
Oeh oeh oeh..quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Zal ik een klbtopic openen? mijn eerste?
Ja misschien heb je wel gelijk. Maar vorige keer was dat ook al zo met Pinkpop. En bij een vriendin van me die ook wel redelijk vaak wat wint bij 3fm ook. Wees gewoon blij voor mensen. Ik wil ook best kaarten voor John Mayer winnen en ik zou best willen dat die vriendin me meeneemt want ik heb haar meegenomen naar Pinkpop en nu naar Lowlands maar wtf maakt dat nou uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Overigens vind ik niet dat het aan jou ligt hoor. Zo komt het er wss wel uitMaar i kbedoel dat ze ook soms denken van. Okeuh, ik heb wat anders aan mn hoofd en doe morgen wel blij
Doeeeen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Doe maar nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Ja, en stuur Mexicaantje. even naar R&P.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Misschien welquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja misschien heb je wel gelijk. Maar vorige keer was dat ook al zo met Pinkpop. En bij een vriendin van me die ook wel redelijk vaak wat wint bij 3fm ook. Wees gewoon blij voor mensen. Ik wil ook best kaarten voor John Mayer winnen en ik zou best willen dat die vriendin me meeneemt want ik heb haar meegenomen naar Pinkpop en nu naar Lowlands maar wtf maakt dat nou uit.
Ik ben te goed voor deze wereld.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, en stuur Mexicaantje. even naar R&P.
quote:
Die hebt er ook veeeeulquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul graag![]()
Maar als jij ze nog even wilt houden, ik mag Nijnja ook doen
Aw, babyjefquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets korter dan zo.
Die foto is van twee jaar geleden
/mn moederquote:
Waarom!11quote:
Nee.quote:
En die mogen er echt echt afquote:
Alles alles over je moeder, of het chihuahua gedeelte?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, babyjef![]()
Oh, twee jaar geleden.
[..]
/mn moeder
[..]
Waarom!11
Op babyfoto's heb ik echt zo'n keigrote bos witte krullenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, babyjef![]()
Oh, twee jaar geleden.
[..]
/mn moeder
[..]
Waarom!11
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En die mogen er echt echt af
Waarom welquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, babyjef![]()
Oh, twee jaar geleden.
[..]
/mn moeder
[..]
Waarom!11
Klinkt heel interessant.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb morgen een hoorcollege over De zoektocht naar eiegntijdse architectuur en de Amsterdamse School.
SCANNEN! NU!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op babyfoto's heb ik echt zo'n keigrote bos witte krullen.
Zo dus, alleen dan wit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |