Ze zijn gewoon jaloers dat jij wel kaarten hebt en zij niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Horen vrienden niet blij voor je te zijn als je iets hebt gewonnen? Helemaal als het Lowlandskaarten zijn? In plaats van dat ze reageren met "Echt? Wat toffffff!" zei praktisch iedereen "Jezus, jij wint ook altijd."
Of overdrijf ik? Ik ben er echt pissig om namelijk.
Hihi. Zo zijn ze alweer bijnaquote:
Heb je ze gewonnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Horen vrienden niet blij voor je te zijn als je iets hebt gewonnen? Helemaal als het Lowlandskaarten zijn? In plaats van dat ze reageren met "Echt? Wat toffffff!" zei praktisch iedereen "Jezus, jij wint ook altijd."
Misschien omdat je vaak wat wintquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Wees blij dat je hebt gewonnen joh. Maak je niet zo druk om wat anderen denken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Ja dat snap ik maar dat vind ik dus dom.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers dat jij wel kaarten hebt en zij niet.
JAquote:
Maar ten eerste valt dat nog wel mee, heb in mijn leven 7x wat gewonnen waarvan 6x bij 3fm waarvan 3x als een gek gesmst. Ten tweede moeten ze niet zeiken dat ze nooit wat winnen want ze doen nooit mee. En als iemand anders Lowlandskaarten wint (vorig jaar een vriendin via OOR Magazine) dan is het ineens wel leuk. WTF.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien omdat je vaak wat wint
Laat ze maar denken en wees zelf gewoon blijquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dat vind ik dus dom.
[..]
JA
[..]
Maar ten eerste valt dat nog wel mee, heb in mijn leven 7x wat gewonnen waarvan 6x bij 3fm waarvan 3x als een gek gesmst. Ten tweede moeten ze niet zeiken dat ze nooit wat winnen want ze doen nooit mee. En als iemand anders Lowlandskaarten wint (vorig jaar een vriendin via OOR Magazine) dan is het ineens wel leuk. WTF.
Jammer!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer, ik vond het wel een leuke terugkomer
![]()
Maar sorry
En dan kom ik straks...met de tondeusequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Zeroku het volgende:
Hihi. Zo zijn ze alweer bijna.
Heb je ze gewonnen![]()
?
Waar maak jij je druk om.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo!
Ja maar kijk als ik heel blij binnenkom en schreeuw dat ik die kaarten gewonnen heb en iedereen reageert zoals ik zei, met zo'n blik van 'oh joh geweldigggggquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wees blij dat je hebt gewonnen joh. Maak je niet zo druk om wat anderen denken.
Ik denk hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar kijk als ik heel blij binnenkom en schreeuw dat ik die kaarten gewonnen heb en iedereen reageert zoals ik zei, met zo'n blik van 'oh joh geweldiggggg![]()
![]()
' dan word ik daar toch spontaan chagrijnig van. Fijne vrienden blijken het weer
Maar misschien overdrijf ik wel zoals ik zei.
Nou omdat Nienke zei dat dat leuke foto's warenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]Zeker omdat die hoofdfoto niet zo heel duidelijk is
Nee, dat is ook gewoon stom.... Het is gewoon jammer dat ze niet blij voor je kunnen zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar kijk als ik heel blij binnenkom en schreeuw dat ik die kaarten gewonnen heb en iedereen reageert zoals ik zei, met zo'n blik van 'oh joh geweldiggggg![]()
![]()
' dan word ik daar toch spontaan chagrijnig van. Fijne vrienden blijken het weer
Komen die er ook in?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou omdat Nienke zei dat dat leuke foto's warenDus toen dacht ik, ik update maar weer eens
Ik heb nog wat andere leuke kiekjes, als je later nog weer kijkt zie je m'n badeendjes
![]()
Zet je vrienden op marktplaats.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Om vrienden die debiel en jaloers doen.
Ik ga nieuwe vrienden zoeken heb ik besloten.
Nou ja, misschien hadden ze zelf iets aan hun hoofd wat ze even niet wilden delen, of zag je hun blijheid niet uit je eigen enthousiasme. Het hoeft niet zo erg te zijn, ze waren vast heel blij voor je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou omdat Nienke zei dat dat leuke foto's warenDus toen dacht ik, ik update maar weer eens
Ik heb nog wat andere leuke kiekjes, als je later nog weer kijkt zie je m'n badeendjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |