i has knopjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Proberen en falen in klb kan wel kwaad!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu naar huis toe!
je hebt je leven gebeterd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
meeposten maar dan wel op een goede manier en niet om iemand neer te halen omdat die persoon in het verleden een heel klein foutje maakte
DAT noem jij een heel klein foutjequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
meeposten maar dan wel op een goede manier en niet om iemand neer te halen omdat die persoon in het verleden een heel klein foutje maakte
F&F is pas erg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i has knopjes![]()
een topic over zulke hondjes levert ongeveer de volgende reacties op:
Ratten.
pics van TS
dat zijn toch geen honden
ik vind ze lief
Ja maar jij zit op FOK!
fipo
te laat man
faal fipo
Ik had vroeger een relatie met een chiwawaaa
ja tong80, we weten het nu wel.
En dan komen de wel ontopic posts
Je kan ook in Flora en fauna een klaagtopic openen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
F&F is pas erg.
"OH DIE ZIJN LEUUUUUUUUUK"}
Boooom
"Ik neuk bomen"
Hihi boomnymf
"Chihuahua haha "
mja er zitten wel natuur en dier extremisten idd...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
F&F is pas erg.
"OH DIE ZIJN LEUUUUUUUUUK"}
Boooom
"Ik neuk bomen"
Hihi boomnymf
"Chihuahua haha "
Jawel, in de SC enzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Er zitten best aardige mensen daar
.
Meer gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel of zijn het er weer meer geworden?
Aww, die poesquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meer gewordenCheck m'n FoBo
je wil mij alleen maar doen voor m'n knopjes zekerquote:
En terecht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je wil mij alleen maar doen voor m'n knopjes zeker
Heb je nog meer te bieden dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bel/sms/mail je zomaar even op.
neuj, niet echtquote:
Ja he?quote:
Wat een dotje.quote:
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Da's dus niet waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |