Edjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
TnT HD. Voor die optie gaat elk meisje met je mee.
ja zijn relaxte tv's idd, komt volgens mij ook ergens uit de Philips stalquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb veel goeds gehoord over de TECHWOOD IF 22883, zit er persoonlijk aan te denken om m'n 40" Samsung te verkopen om die TECHWOOD IF 22883 te gaan halen.
Nee. Dat is maar een kleine revisie van de 21331!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
Kan hij niet beter wachten op de TECHWOOD 22884 dan?
die is er al http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Techwood_22884__7529983quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
Kan hij niet beter wachten op de TECHWOOD 22884 dan?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:40 schreef Misan het volgende:
[..]
die is er al http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Techwood_22884__7529983
In een vergelijking van hardware.info komt deze slechter uit de bus dan de Techwood IF22883 hoor..quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:00 schreef Sigmund666 het volgende:
http://paradigit.nl/info.php?group=8&art=10020610
10 euro boven je budget, maar het ding is perfect voor FullHD. 2xHDMI, 3x SCART, optical aansluiting, HD encoder aan boord.
Ik las het!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
In een vergelijking van hardware.info komt deze slechter uit de bus dan de Techwood IF22883 hoor..
Had hij je via een mailtje geld beloofd ofzo als je die tv op zou sturen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef boskameel het volgende:
Ik heb de IF 22883 en hij heeft mijn kanker genezen. Nu heb ik hem naar mijn Nigeriaanse oom verstuurd om daar aids te genezen
!
Het schijnt zelfs dat als we allemaal zo'n tv kopen, dat het probleem van globale opwarming volledig opgelost is!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef boskameel het volgende:
Ik heb de IF 22883 en hij heeft mijn kanker genezen. Nu heb ik hem naar mijn Nigeriaanse oom verstuurd om daar aids te genezen
!
JE WEET HET RICKO en om de zaak duidelijker te maken:quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
IS DAT EEN DIRECTE SCREENCAP VAN DE BIJBELSE TECHWOOD IF 22883!??!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:43 schreef Bart het volgende:
TECHWOOD geeft trouwens ook geen garantie. Is ook niet nodig, ze kunnen namelijk niet stuk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:24 schreef Kn0x het volgende:
Ik werk al jaren in Mediamarkt en ook hier adviseren wij de TECHWOOD IF 22883. Alhoewel je ook kan wachten op de nieuwere versie, die schijnt meer dan 1080I aan tekunnen. Men zegt zelfs 2160IP.
explosief scherp dus!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef flopflipflap het volgende:
ik heb een vraagje ik ga waarschijnlijk deze tv kopen maar wat is TnT hd??
het enige probleem is dat hij 10 keer zoveel geld kost...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef WSquater het volgende:
ik denk dat ik het moet verpesten, maar goedspaar wat meer en koop een Full HD Full 3D tv van Sony
Dat zijn 3 dingen:quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef flopflipflap het volgende:
ik heb een vraagje ik ga waarschijnlijk deze tv kopen maar wat is TnT hd??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
IK raad je een ding aan..... Namelijk plasma! als het om spelletjes gaat, of een lc met zo een laag mogelijk responsetijd of een plasma, maar dat eerste gaat al boven je budget liggen dus een plasma.... kijk daarvoor naar een samsung 3 serie etc.
Mensen die de kracht van een Techwood niet kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
IK raad je een ding aan..... Namelijk plasma! als het om spelletjes gaat, of een lc met zo een laag mogelijk responsetijd of een plasma, maar dat eerste gaat al boven je budget liggen dus een plasma.... kijk daarvoor naar een samsung 3 serie etc.
Wat snap je niet van TNT-HD ?!?! Dat is pas de shit manquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
WTF, niemand spot met een TECHWOODquote:
Maar die 22'' van Techwood kun je vergelijken met een 42'' van de andere merken dus behoorlijk GROOTquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef WSquater het volgende:
Ik vind die techwood if nogwat wel wat klein hoor.
Maar het blijft 22".quote:Op zondag 28 februari 2010 09:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar die 22'' van Techwood kun je vergelijken met een 42'' van de andere merken dus behoorlijk GROOT
Nee dat zie je verkeerd... Hun 22'' is net zo groot als een 42'' van bijvoorbeeld Sony of Samsung.quote:
22" van Techwood is vergelijkbaar met 42" van Sony, Samsung en Philips, ze hanteren een andere maateenheid.quote:
Klopt, daar wees een medewerker van Mediamarkt me gisteren ook op. Nu staat 'ie hier te pronken.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
22" van Techwood is vergelijkbaar met 42" van Sony, Samsung en Philips, ze hanteren een andere maateenheid.
Inderdaad, die bekende merken proberen je altijd op te lichten met hun grote getallen, TECHWOOD probeert tenminste op een eerlijke manier zijn brood te verdienen door de werkelijke getallen op te geven!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
22" van Techwood is vergelijkbaar met 42" van Sony, Samsung en Philips, ze hanteren een andere maateenheid.
Inderdaad, wat een heldenbedrijfquote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
En de overige 23% gaat naar kanker-onderzoek. Ze zijn heel dicht bij de remedie. Die ze uiteraard gratis over de gehele wereld zullen distribueren. Want zo is TECHWOOD.
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:24 schreef Antal het volgende:
Techw00t !!!
Zeker die ene actie van MediaMarkt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sinds ik mijn TECHWOOD IF 22883 heb aangeschaft in combinatie met een Wolfshirt is mijn hele familie genezen van aids.
Met dit probleem zat ik eerst ook, gewoon die knoop doorhakken en weg met dat kutding. Je zult mij en TECHWOOD er later voor danken!quote:Op maandag 1 maart 2010 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
Elke dag als ik mijn 42'' LG scherm aan zet hoop ik weer dat ie weigert om aan te gaan, dat ie gewoon stuk is. Dan zou ik namelijk eindelijk een TECHWOOD IF 22883 kunnen kopen, die staat echt al tijden op mijn kooplijstje.
Wat een prachtding.
Schijnt?! Kerel! De IF 22883 is dé reden dat Nelson Mandela uit de cel kwam, Madamme Currie radium ontdekte, Vietnam werd verloren door de USA, we overstapten op de euro en iedereen kan genieten van films in de bioscoopquote:
Techwood IF 22883 ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Markster het volgende:
waarom is dit topic nog steeds open
Het lijkt me duidelijk welke het moet worden
Idd. Het ding was zijn tijd zelfs zo ver vooruit dat ie blind werd van het haarscherpe beeld, en een beroerte door de Full HD beeldenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef Mister1977 het volgende:
De Techwood IF 22883 heeft echt supermooi geluid. Het schijnt dat Johann Sebastian Bach er ook één had.
Napoleon scheen op zijn veldtochten altijd meerdere exemplaren mee te nemen voor in zijn tent.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Het ding was zijn tijd zelfs zo ver vooruit dat ie blind werd van het haarscherpe beeld, en een beroerte door de Full HD beelden
Ja klopt, dat was een eenmalige actie. Kreeg je er gratis bij. Maar die was na een week al weer over.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Dennehy het volgende:
Ik kocht een Techwood IF 22883 en kreeg zomaar opeens een knappere vriendin de volgende dag.
Ook was ik genezen van TBC.
Echt? dat wist ik niet eens, ik ga meteen om mijn Techwood kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef Bart het volgende:
Overigens staat ook het internet op de TECHWOOD IF 22883. Je hoeft dus nooit meer wat te downloaden!
Logisch, de TECHWOOD heeft ook zo veel opties dat er niemand bestaat die ze allemaal kent, het menselijk brein is daar gewoon niet capabel genoeg voor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Echt? dat wist ik niet eens, ik ga meteen om mijn Techwood kijken
Troll!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
Wist je dat TECHWOOD kut tv's maakt?
NIET KOPENNNN DUS
Wat een faalhaas ben jij zegquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
Wist je dat TECHWOOD kut tv's maakt?
NIET KOPENNNN DUS
AQ heeft niet eens ze eigen TVquote:
hmm ik had het zelfde gevoel, maar jij zit nog steeds op fok!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:13 schreef AQuila360 het volgende:![]()
Gasten kom op! Het is leuk geweest maar nu slaat het nergens meer op
Ik blijf leuk Nick!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm ik had het zelfde gevoel, maar jij zit nog steeds op fok!
Inderdaad, de TECHWOOD produceert meer energie dan dat hij verbruikt! Het is het enige apparaat ter wereld dat niet aan de wet van behoud van energie voldoetquote:Op zondag 7 maart 2010 10:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik werk zelf in de horeca. Met de TECHWOOD IF 22883 hebben we niet eens meer een bain marie nodig, laat staan gasfornuis of frituurpan.
Het ding wordt zo snel en zo goed warm dat klassieke apparatuur overbodig en duur worden. Met de TECHWOOD IF 22883 was de stroomrekening van 2009 enorm laag ten opzichte van al die jaren zonder de TECHWOOD IF 22883
En dat is nog niet alles! De TECHWOOD kan zelfs tosti's makenquote:Op zondag 7 maart 2010 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, de TECHWOOD produceert meer energie dan dat hij verbruikt! Het is het enige apparaat ter wereld dat niet aan de wet van behoud van energie voldoet
Nee man! Ik zou voor tosti's toch echt de TECHWOOD TCM 627 aanraden! De onbetwiste winnaar op het gebied van tosti cuisine!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En dat is nog niet alles! De TECHWOOD kan zelfs tosti's maken
(we leggen de tosti tussen twee TECHWOODS, na 6 minuten hebben we een knapperige, goudbruine tosti)
Je hebt toch wel de pixelvergroting aangezet in de opties?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Ok. Het speelt goed, ben best blij ermee. toch best wel klein.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Het ding was zijn tijd zelfs zo ver vooruit dat ie blind werd van het haarscherpe beeld, en een beroerte door de Full HD beelden
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Doe ff een review dan? Wat zijn de + en - punten ?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Er zijn geen minpunten bij de TECHWOOD, behalve dan dat je voor de rest van je leven geen apparaten meer hoeft te kopen.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe ff een review dan? Wat zijn de + en - punten ?
Wat dat betreft is het wel weer slecht voor de economiequote:Op zondag 14 maart 2010 17:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Er zijn geen minpunten bij de TECHWOOD, behalve dan dat je voor de rest van je leven geen apparaten meer hoeft te kopen.
Dat zeker, bedrijven als Philips en Sony hebben het ook jaren lang tegen gehouden. Maar op een gegeven moment is het niet meer gelukt.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel weer slecht voor de economie
Daar zit iets in!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Techwood gaat nooit kapot, dus dit topic blijft denk ik ook voor altijd leven.
Dan krijg je deze maand een zeer goedkope rekeningquote:Op maandag 15 maart 2010 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
Nick jouw waterkoker wie ik nu tijdelijk heb is ook van Techwood zie ik net !!!
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar TS' zijn ervaringen met de TECHWOOD IF 22883. Voldoet hij een beetje aan zijn verwachtingen? Bij de rest van de gebruikers van de TECHWOOD IF 22883 wel i.i.g.
?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
wtf? Heb je hem binnen? Ik dacht dat speciaal transport niet kon!quote:Op maandag 15 maart 2010 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
Nick jouw waterkoker wie ik nu tijdelijk heb is ook van Techwood zie ik net !!!
Goede keuzequote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Idd. Zullen we hem opnemen in onze Clan?quote:
Niet nodig! Techwood doet dat allemaal automatisch!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Zullen we hem opnemen in onze Clan?![]()
(krijg je ook automatisch de nieuwste firmware updates en info door)
Inderdaad. En TECHWOOD regelt gelijk de ontgroening en de betaling van de contributie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet nodig! Techwood doet dat allemaal automatisch!
Idd. Want de TECHWOOD is zo zuinig dat je hem zelfs op de sigarettenaansteker kunt aansluitenquote:Op woensdag 17 maart 2010 06:59 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Inderdaad. En TECHWOOD regelt gelijk de ontgroening en de betaling van de contributie.
Op dit moment is mijn Techwood, my precioussss, m'n auto aan t voorverwarmen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:15 schreef Cykill het volgende:
ik wil graag een tv kopen voor me ps3 en ik wou jullie advies
0-250 euro ...
Epic lol!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Gast, lach die jongen niet uit met zijn uitermate goeie investering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Dude...namen zijn toch hetzelfde. Dan is TS TS...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dude, het is niet de zelfde persoon.
Cykill 291770quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:35 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dude...namen zijn toch hetzelfde. Dan is TS TS...
TECHWOOD en niets anders!!! je snapt t topic niet, he?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Fusionfreak het volgende:
Na het lezen van diverse Playstation 3 toipcs wil iok binnenkort ook (voor het eerst) gaan gamen op een losse spelcomputer (eerst speelde ik wel eens wat op mijn gwone PC) Maar dat scherm de TECHWOOD IF 22883 dat hier de hemel in wordt geprezen vind ik met zijn 22 ich wel aan de krappe kant.
Heeft iemand ervaring met PS3 slim op een Philips 40 inch HD TV? Ik wil weten of de HDMI aansluiting van de PS3 slim naast het beeld ook het geluid ondersteund.
Die 22" de Techwood lijkt door allerlei technieken veel groter dan die 40"van Philips.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Fusionfreak het volgende:
Na het lezen van diverse Playstation 3 toipcs wil iok binnenkort ook (voor het eerst) gaan gamen op een losse spelcomputer (eerst speelde ik wel eens wat op mijn gwone PC) Maar dat scherm de TECHWOOD IF 22883 dat hier de hemel in wordt geprezen vind ik met zijn 22 ich wel aan de krappe kant.
Heeft iemand ervaring met PS3 slim op een Philips 40 inch HD TV? Ik wil weten of de HDMI aansluiting van de PS3 slim naast het beeld ook het geluid ondersteund.
Als ik via google ga zoeken op die Techwood dan kom ik toch echt op 22 inch (ongeveer 56 cm) uit, op alle websites. Of wordt bij het gamen de beeldmaat soms anders gemeten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Die 22" de Techwood lijkt door allerlei technieken veel groter dan die 40"van Philips.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik via google ga zoeken op die Techwood dan kom ik toch echt op 22 inch (ongeveer 56 cm) uit, op alle websites. Of wordt bij het gamen de beeldmaat soms anders gemeten?![]()
Nou 40 echte inch is toch wel groot hoor voor een TV, al kun je natuurlijk nog groter gaan.
Alleen als je er een xbox360 op aan sluit wordt hij anders gemeten. Dan meten ze eerst de grootste cirkel die ze in het beeldscherm kunnen maken en dat getal plus de diagonale afmeting.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik via google ga zoeken op die Techwood dan kom ik toch echt op 22 inch (ongeveer 56 cm) uit, op alle websites. Of wordt bij het gamen de beeldmaat soms anders gemeten?![]()
Nou 40 echte inch is toch wel groot hoor voor een TV, al kun je natuurlijk nog groter gaan.
Bedankt voor de uitleg, dan is dat ook voor mij duidelijk. Aan de kwaliteit van de Techwood zal ik na alle positieve verhalen hier niet meer twijfelen zeker voor de prijs rond de 200 euro is het een prima scherm. De specs van de Techwood zoals responstijd van 5 ms dan komt mijn Philips met minder dan 2 ms beter ervan af 40PFL9704H/12 en ook full HD (1920 x 1080p) en 4 keerr HDMI ingang (waarvan er nog 1 vrij is voor de PS3.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef onderjas het volgende:
[..]
Alleen als je er een xbox360 op aan sluit wordt hij anders gemeten. Dan meten ze eerst de grootste cirkel die ze in het beeldscherm kunnen maken en dat getal plus de diagonale afmeting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |