Edjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
TnT HD. Voor die optie gaat elk meisje met je mee.
ja zijn relaxte tv's idd, komt volgens mij ook ergens uit de Philips stalquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb veel goeds gehoord over de TECHWOOD IF 22883, zit er persoonlijk aan te denken om m'n 40" Samsung te verkopen om die TECHWOOD IF 22883 te gaan halen.
Nee. Dat is maar een kleine revisie van de 21331!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
Kan hij niet beter wachten op de TECHWOOD 22884 dan?
die is er al http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Techwood_22884__7529983quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
Kan hij niet beter wachten op de TECHWOOD 22884 dan?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:40 schreef Misan het volgende:
[..]
die is er al http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Techwood_22884__7529983
In een vergelijking van hardware.info komt deze slechter uit de bus dan de Techwood IF22883 hoor..quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:00 schreef Sigmund666 het volgende:
http://paradigit.nl/info.php?group=8&art=10020610
10 euro boven je budget, maar het ding is perfect voor FullHD. 2xHDMI, 3x SCART, optical aansluiting, HD encoder aan boord.
Ik las het!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
In een vergelijking van hardware.info komt deze slechter uit de bus dan de Techwood IF22883 hoor..
Had hij je via een mailtje geld beloofd ofzo als je die tv op zou sturen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef boskameel het volgende:
Ik heb de IF 22883 en hij heeft mijn kanker genezen. Nu heb ik hem naar mijn Nigeriaanse oom verstuurd om daar aids te genezen
!
Het schijnt zelfs dat als we allemaal zo'n tv kopen, dat het probleem van globale opwarming volledig opgelost is!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef boskameel het volgende:
Ik heb de IF 22883 en hij heeft mijn kanker genezen. Nu heb ik hem naar mijn Nigeriaanse oom verstuurd om daar aids te genezen
!
JE WEET HET RICKO en om de zaak duidelijker te maken:quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
IS DAT EEN DIRECTE SCREENCAP VAN DE BIJBELSE TECHWOOD IF 22883!??!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:43 schreef Bart het volgende:
TECHWOOD geeft trouwens ook geen garantie. Is ook niet nodig, ze kunnen namelijk niet stuk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:24 schreef Kn0x het volgende:
Ik werk al jaren in Mediamarkt en ook hier adviseren wij de TECHWOOD IF 22883. Alhoewel je ook kan wachten op de nieuwere versie, die schijnt meer dan 1080I aan tekunnen. Men zegt zelfs 2160IP.
explosief scherp dus!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef flopflipflap het volgende:
ik heb een vraagje ik ga waarschijnlijk deze tv kopen maar wat is TnT hd??
het enige probleem is dat hij 10 keer zoveel geld kost...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef WSquater het volgende:
ik denk dat ik het moet verpesten, maar goedspaar wat meer en koop een Full HD Full 3D tv van Sony
Dat zijn 3 dingen:quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef flopflipflap het volgende:
ik heb een vraagje ik ga waarschijnlijk deze tv kopen maar wat is TnT hd??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
IK raad je een ding aan..... Namelijk plasma! als het om spelletjes gaat, of een lc met zo een laag mogelijk responsetijd of een plasma, maar dat eerste gaat al boven je budget liggen dus een plasma.... kijk daarvoor naar een samsung 3 serie etc.
Mensen die de kracht van een Techwood niet kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
IK raad je een ding aan..... Namelijk plasma! als het om spelletjes gaat, of een lc met zo een laag mogelijk responsetijd of een plasma, maar dat eerste gaat al boven je budget liggen dus een plasma.... kijk daarvoor naar een samsung 3 serie etc.
Wat snap je niet van TNT-HD ?!?! Dat is pas de shit manquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
WTF, niemand spot met een TECHWOODquote:
Maar die 22'' van Techwood kun je vergelijken met een 42'' van de andere merken dus behoorlijk GROOTquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef WSquater het volgende:
Ik vind die techwood if nogwat wel wat klein hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |