quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:43 schreef Bart het volgende:
TECHWOOD geeft trouwens ook geen garantie. Is ook niet nodig, ze kunnen namelijk niet stuk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:24 schreef Kn0x het volgende:
Ik werk al jaren in Mediamarkt en ook hier adviseren wij de TECHWOOD IF 22883. Alhoewel je ook kan wachten op de nieuwere versie, die schijnt meer dan 1080I aan tekunnen. Men zegt zelfs 2160IP.
explosief scherp dus!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef flopflipflap het volgende:
ik heb een vraagje ik ga waarschijnlijk deze tv kopen maar wat is TnT hd??
het enige probleem is dat hij 10 keer zoveel geld kost...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef WSquater het volgende:
ik denk dat ik het moet verpesten, maar goedspaar wat meer en koop een Full HD Full 3D tv van Sony
Dat zijn 3 dingen:quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef flopflipflap het volgende:
ik heb een vraagje ik ga waarschijnlijk deze tv kopen maar wat is TnT hd??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
IK raad je een ding aan..... Namelijk plasma! als het om spelletjes gaat, of een lc met zo een laag mogelijk responsetijd of een plasma, maar dat eerste gaat al boven je budget liggen dus een plasma.... kijk daarvoor naar een samsung 3 serie etc.
Mensen die de kracht van een Techwood niet kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
IK raad je een ding aan..... Namelijk plasma! als het om spelletjes gaat, of een lc met zo een laag mogelijk responsetijd of een plasma, maar dat eerste gaat al boven je budget liggen dus een plasma.... kijk daarvoor naar een samsung 3 serie etc.
Wat snap je niet van TNT-HD ?!?! Dat is pas de shit manquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
WTF, niemand spot met een TECHWOODquote:
Maar die 22'' van Techwood kun je vergelijken met een 42'' van de andere merken dus behoorlijk GROOTquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef WSquater het volgende:
Ik vind die techwood if nogwat wel wat klein hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |