Maar het blijft 22".quote:Op zondag 28 februari 2010 09:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar die 22'' van Techwood kun je vergelijken met een 42'' van de andere merken dus behoorlijk GROOT
Nee dat zie je verkeerd... Hun 22'' is net zo groot als een 42'' van bijvoorbeeld Sony of Samsung.quote:
22" van Techwood is vergelijkbaar met 42" van Sony, Samsung en Philips, ze hanteren een andere maateenheid.quote:
Klopt, daar wees een medewerker van Mediamarkt me gisteren ook op. Nu staat 'ie hier te pronken.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
22" van Techwood is vergelijkbaar met 42" van Sony, Samsung en Philips, ze hanteren een andere maateenheid.
Inderdaad, die bekende merken proberen je altijd op te lichten met hun grote getallen, TECHWOOD probeert tenminste op een eerlijke manier zijn brood te verdienen door de werkelijke getallen op te geven!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
22" van Techwood is vergelijkbaar met 42" van Sony, Samsung en Philips, ze hanteren een andere maateenheid.
Inderdaad, wat een heldenbedrijfquote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
En de overige 23% gaat naar kanker-onderzoek. Ze zijn heel dicht bij de remedie. Die ze uiteraard gratis over de gehele wereld zullen distribueren. Want zo is TECHWOOD.
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:24 schreef Antal het volgende:
Techw00t !!!
Zeker die ene actie van MediaMarkt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sinds ik mijn TECHWOOD IF 22883 heb aangeschaft in combinatie met een Wolfshirt is mijn hele familie genezen van aids.
Met dit probleem zat ik eerst ook, gewoon die knoop doorhakken en weg met dat kutding. Je zult mij en TECHWOOD er later voor danken!quote:Op maandag 1 maart 2010 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
Elke dag als ik mijn 42'' LG scherm aan zet hoop ik weer dat ie weigert om aan te gaan, dat ie gewoon stuk is. Dan zou ik namelijk eindelijk een TECHWOOD IF 22883 kunnen kopen, die staat echt al tijden op mijn kooplijstje.
Wat een prachtding.
Schijnt?! Kerel! De IF 22883 is dé reden dat Nelson Mandela uit de cel kwam, Madamme Currie radium ontdekte, Vietnam werd verloren door de USA, we overstapten op de euro en iedereen kan genieten van films in de bioscoopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |