Techwood IF 22883 ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Markster het volgende:
waarom is dit topic nog steeds open
Het lijkt me duidelijk welke het moet worden
Idd. Het ding was zijn tijd zelfs zo ver vooruit dat ie blind werd van het haarscherpe beeld, en een beroerte door de Full HD beeldenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef Mister1977 het volgende:
De Techwood IF 22883 heeft echt supermooi geluid. Het schijnt dat Johann Sebastian Bach er ook één had.
Napoleon scheen op zijn veldtochten altijd meerdere exemplaren mee te nemen voor in zijn tent.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Het ding was zijn tijd zelfs zo ver vooruit dat ie blind werd van het haarscherpe beeld, en een beroerte door de Full HD beelden
Ja klopt, dat was een eenmalige actie. Kreeg je er gratis bij. Maar die was na een week al weer over.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Dennehy het volgende:
Ik kocht een Techwood IF 22883 en kreeg zomaar opeens een knappere vriendin de volgende dag.
Ook was ik genezen van TBC.
Echt? dat wist ik niet eens, ik ga meteen om mijn Techwood kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef Bart het volgende:
Overigens staat ook het internet op de TECHWOOD IF 22883. Je hoeft dus nooit meer wat te downloaden!
Logisch, de TECHWOOD heeft ook zo veel opties dat er niemand bestaat die ze allemaal kent, het menselijk brein is daar gewoon niet capabel genoeg voor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Echt? dat wist ik niet eens, ik ga meteen om mijn Techwood kijken
Troll!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
Wist je dat TECHWOOD kut tv's maakt?
NIET KOPENNNN DUS
Wat een faalhaas ben jij zegquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
Wist je dat TECHWOOD kut tv's maakt?
NIET KOPENNNN DUS
AQ heeft niet eens ze eigen TVquote:
hmm ik had het zelfde gevoel, maar jij zit nog steeds op fok!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:13 schreef AQuila360 het volgende:![]()
Gasten kom op! Het is leuk geweest maar nu slaat het nergens meer op
Ik blijf leuk Nick!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm ik had het zelfde gevoel, maar jij zit nog steeds op fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |