Inderdaad, de TECHWOOD produceert meer energie dan dat hij verbruikt! Het is het enige apparaat ter wereld dat niet aan de wet van behoud van energie voldoetquote:Op zondag 7 maart 2010 10:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik werk zelf in de horeca. Met de TECHWOOD IF 22883 hebben we niet eens meer een bain marie nodig, laat staan gasfornuis of frituurpan.
Het ding wordt zo snel en zo goed warm dat klassieke apparatuur overbodig en duur worden. Met de TECHWOOD IF 22883 was de stroomrekening van 2009 enorm laag ten opzichte van al die jaren zonder de TECHWOOD IF 22883
En dat is nog niet alles! De TECHWOOD kan zelfs tosti's makenquote:Op zondag 7 maart 2010 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, de TECHWOOD produceert meer energie dan dat hij verbruikt! Het is het enige apparaat ter wereld dat niet aan de wet van behoud van energie voldoet
Nee man! Ik zou voor tosti's toch echt de TECHWOOD TCM 627 aanraden! De onbetwiste winnaar op het gebied van tosti cuisine!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En dat is nog niet alles! De TECHWOOD kan zelfs tosti's maken
(we leggen de tosti tussen twee TECHWOODS, na 6 minuten hebben we een knapperige, goudbruine tosti)
Je hebt toch wel de pixelvergroting aangezet in de opties?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Ok. Het speelt goed, ben best blij ermee. toch best wel klein.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Het ding was zijn tijd zelfs zo ver vooruit dat ie blind werd van het haarscherpe beeld, en een beroerte door de Full HD beelden
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Doe ff een review dan? Wat zijn de + en - punten ?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Er zijn geen minpunten bij de TECHWOOD, behalve dan dat je voor de rest van je leven geen apparaten meer hoeft te kopen.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe ff een review dan? Wat zijn de + en - punten ?
Wat dat betreft is het wel weer slecht voor de economiequote:Op zondag 14 maart 2010 17:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Er zijn geen minpunten bij de TECHWOOD, behalve dan dat je voor de rest van je leven geen apparaten meer hoeft te kopen.
Dat zeker, bedrijven als Philips en Sony hebben het ook jaren lang tegen gehouden. Maar op een gegeven moment is het niet meer gelukt.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel weer slecht voor de economie
Daar zit iets in!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Techwood gaat nooit kapot, dus dit topic blijft denk ik ook voor altijd leven.
Dan krijg je deze maand een zeer goedkope rekeningquote:Op maandag 15 maart 2010 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
Nick jouw waterkoker wie ik nu tijdelijk heb is ook van Techwood zie ik net !!!
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar TS' zijn ervaringen met de TECHWOOD IF 22883. Voldoet hij een beetje aan zijn verwachtingen? Bij de rest van de gebruikers van de TECHWOOD IF 22883 wel i.i.g.
?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
wtf? Heb je hem binnen? Ik dacht dat speciaal transport niet kon!quote:Op maandag 15 maart 2010 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
Nick jouw waterkoker wie ik nu tijdelijk heb is ook van Techwood zie ik net !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |