Idd. Want de TECHWOOD is zo zuinig dat je hem zelfs op de sigarettenaansteker kunt aansluitenquote:Op woensdag 17 maart 2010 06:59 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Inderdaad. En TECHWOOD regelt gelijk de ontgroening en de betaling van de contributie.
Op dit moment is mijn Techwood, my precioussss, m'n auto aan t voorverwarmen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:15 schreef Cykill het volgende:
ik wil graag een tv kopen voor me ps3 en ik wou jullie advies
0-250 euro ...
Epic lol!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Ok. Het speelt goed, ben best blij ermee. toch best wel klein.
Gast, lach die jongen niet uit met zijn uitermate goeie investering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Dude...namen zijn toch hetzelfde. Dan is TS TS...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dude, het is niet de zelfde persoon.
Cykill 291770quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:35 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dude...namen zijn toch hetzelfde. Dan is TS TS...
TECHWOOD en niets anders!!! je snapt t topic niet, he?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Fusionfreak het volgende:
Na het lezen van diverse Playstation 3 toipcs wil iok binnenkort ook (voor het eerst) gaan gamen op een losse spelcomputer (eerst speelde ik wel eens wat op mijn gwone PC) Maar dat scherm de TECHWOOD IF 22883 dat hier de hemel in wordt geprezen vind ik met zijn 22 ich wel aan de krappe kant.
Heeft iemand ervaring met PS3 slim op een Philips 40 inch HD TV? Ik wil weten of de HDMI aansluiting van de PS3 slim naast het beeld ook het geluid ondersteund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |