Ja maar disney houdt zicht niet aan internationale afspraken. Ze brengen hem 3 maanden na release al uit op dvd. Afspraken zijn pas na 4 maanden. Bioscopen lopen zo geld mis. Meerdere landen boycotten of denken aan boycotten van de filmquote:Op maandag 15 februari 2010 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die komt toch ook pas volgende maand uit?
Oh.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar disney houdt zicht niet aan internationale afspraken. Ze brengen hem 3 maanden na release al uit op dvd. Afspraken zijn pas na 4 maanden. Bioscopen lopen zo geld mis. Meerdere landen boycotten of denken aan boycotten van de film
zulke films moet je in bios zien op heul groot scherm, liefst imaxquote:Op maandag 15 februari 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh.
Nah, dan kijk je hem toch op DVD?
zeker als het om 3D gaat... aangezien je dat op je eigen tvtje niet snel voor elkaar krijgt...quote:Op maandag 15 februari 2010 18:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zulke films moet je in bios zien op heul groot scherm, liefst imax
van mila kunis niet of van die serie?? want die serie isquote:Op maandag 15 februari 2010 18:49 schreef Qebbel het volgende:
Liefst 3D!
Ja zij is idd van that '70's show (nooit van gehoord trouwens..)
[ afbeelding ]
"Kreun" is de juiste tt![]()
![]()
Ik denk ook niet dat ik avatar voor thuis ga kopen... heb hem imax gezien, daar redt mijn 94cm full hdtje niet bijquote:Op maandag 15 februari 2010 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker als het om 3D gaat... aangezien je dat op je eigen tvtje niet snel voor elkaar krijgt...
Beidequote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van mila kunis niet of van die serie?? want die serie is![]()
quote:
vind Q dr verklaring beter... die kreun is leukerquote:Op maandag 15 februari 2010 19:01 schreef sararaats het volgende:
de TT wijst naar m'n sneeuwongelukje van een paar dagen geleden.
ja, uitgeschoven in de sneeuw en ik vloekte de boel bijeen.quote:
dan heb ik het goed geradenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef sararaats het volgende:
ik ben een Belg uit de provincie Antwerpen
makkelijk scoren is ook scoren [/cruijf]quote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef Vanyel het volgende:
Das ook wel heel makkelijk scoren he KZ.
Avond trouwens.
Wow mooi!quote:
Ja Black Swan vanquote:Op maandag 15 februari 2010 18:32 schreef Qebbel het volgende:
Hee een nieuwe, inc nieuwe lesbeau.
Jammer inderdaad van die film. Zag bij Avatar een voorstukje in 3D. Leek me wel leuk. Al vond ik die tekenfilm echt heel stom vroeger. Las trouwens in de ZaZ dat en een nieuwe film uitkomt met Natalie portman, waarbij we kunnen genieten van een, naar haar zeggen, 'heftige' vrijpartij tussen haar en Mila Kunis![]()
![]()
. Naar die film kijk ik wel echt uit
.
Klopt, is twee woordenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Mooi hoor.
misschien qua beeld nog mooier zonder spatie, maar dan dekt het vast de lading niet meer
ziet er goed uit knulquote:
Mooie coverquote:
Jouw tijd komt nog welquote:Op maandag 15 februari 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Godsamme wonderer ik ben stiekem (nou ja niet echt heel stiekem) toch wel groen van jaloezie dat het je lukt enzo. Met dat boeken schrijven en laten uitgeven! Ik gun het je hoor
. Ik ben er alleen jaloers op.
super cover!quote:
Nog een maandquote:Op maandag 15 februari 2010 19:50 schreef sararaats het volgende:
@wonderer: als je boek uitkomt, ga ik het zeker lezen.
stiltemoment is foetsie
mooie dag... lentequote:Op maandag 15 februari 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog een maand21 maart komt ie uit.
Ja, is grappig, want Cadans kwam 21 september uitquote:
Helemaal echtquote:
yep, die ken ik. ik ben er zelfs klant hahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helemaal echtEn nee je mag niet knijpen
Overigens moet jij als Antwerpse boekhandel 't Verschil wel kennen... toch?
mag ik wel knijpen?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helemaal echtEn nee je mag niet knijpen
Overigens moet jij als Antwerpse boekhandel 't Verschil wel kennen... toch?
Daar word ik uitgegevenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
yep, die ken ik. ik ben er zelfs klant hahaha
Ligt eraan waarquote:
nou niet op plekken die jij lekker zou vinden als een vent dat zou doenquote:
Oh, doe dan mijn (siliconen) ballen maarquote:Op maandag 15 februari 2010 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou niet op plekken die jij lekker zou vinden als een vent dat zou doen
tuurlijk heb ik interesse, ik ben een echte boekenwurmquote:Op maandag 15 februari 2010 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar word ik uitgegevenCadans ligt daar ook, als je interesse hebt
hahahahahahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, doe dan mijn (siliconen) ballen maar
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, doe dan mijn (siliconen) ballen maar
Die schijterigheid ken ik wel ja. Daar moet je je echt overheen zetten en je wapenen. En hopen dat je iemand treft die je verhaal beoordeelt en niet stiekem de schrijver.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind schrijven ook heerlijk. Doe het ook al sinds praktisch m'n geboorte. Maar ben best schijterig wat betreft lezers en zulks. Too bad maybe. Maar supergaaf van je boek! Ik ga het wel kopen!
Oh, das misschien wel een goed idee ja! Ik ben ook bezig met het opzetten van een blog en in maart begin ik aan een cursus schrijven. Leek me weleens leuk en interessant. Daarbij moet ik dan verplicht wekelijks een stuk inleveren en laten lezen door anderen, dus wat dat betreft ook leerzaam.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die schijterigheid ken ik wel ja. Daar moet je je echt overheen zetten en je wapenen. En hopen dat je iemand treft die je verhaal beoordeelt en niet stiekem de schrijver.
Maar uiteindelijk is het wel een "reward" als je het durft en de reacties zijn positief![]()
Je kunt bijvoorbeeld beginnen door kleine stukjes op schrijf-forums te zetten. Dan krijg je in ieder geval commentaar van mensen die er iets van snappen (meestal).
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben nog koekjes aan't bakken. Morgenochtend verse bij de koffie!
Zelf aangeschaft. Hier is er niet echt beleid voor (klein bedrijf). Ik ben het zat om in een koud kantoor te werken. Nu is het doorgaans niet zo extreem als gisteren, maar aan het begin van de week is het wel altijd koud. Maar dat hoeft nu dus niet meer.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:57 schreef lezzer het volgende:
Heb je 'm zelf aangeschaft?
-bij ons op kantoor zijn die dingen verboden-
Waarom heb je je bureau lager gezet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:21 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb gisteren mijn bureau lager gezet, en nu zit ik dus aan m'n kabouterbureau.. Ik moet echt heel erg wennen. Volgens mij is dit ook niet goed....
Waar is de presentatie en hoe laat?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:15 schreef wonderer het volgende:
Bestellen kan vast: http://www.michameinderts.nl/bestelformulier.php
Heb je hem de 23ste in huis (denk ik...?). Tenzij je hem de 21ste komt ophalen natuurlijk, iedereen is welkom bij de presentatie
Omdat ik dacht dat ik te hoog zat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom heb je je bureau lager gezet?
Ja, vooral van als de vloer erg koud is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat ik te hoog zat.
Dus ik heb nu eerst mijn bureaustoel gedaan, met de voeten plat op de grond. Nou dat zit echt veel lekkerder, ik zat altijd met m'n benen op de poten van de stoel, je kent dat wel.
Haha het hele ergonomische verhaal.quote:Nou, dan de armleuningen instellen, hoek van 90 gr in je armen en dan op die hoogte.
Dan, het blad even hoog zetten als de armleuningen.
Maar, dat was dus echt 7cm of meer om laag....
Nee, ik heb het nu in mijn nek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:32 schreef Alicey het volgende:
Haha het hele ergonomische verhaal.Heeft het trouwens geholpen? Zit je nu - hoewel een beetje raar misschien - wel lekkerder?
Kortom, gewoon neerzetten zoals je het lekker vindt zitten dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nu in mijn nek.
Aaarrgghh.
Euh ja, dat ben ik dus aan het uitzoeken...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kortom, gewoon neerzetten zoals je het lekker vindt zitten dus.
Awwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:33 schreef lezzer het volgende:
Ik word ook met de dag kippiger lijkt wel
Dat kan ook wel schelen, of je beeldscherm op de goede hoogte staat.. Ach, ik ben ook half blind. Het went.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:33 schreef lezzer het volgende:
Zo, ik heb m'n schermen omhoog gezet. Volgens mij is dat beter.
Ik word ook met de dag kippiger lijkt wel
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:49 schreef Brittie het volgende:
[..]
Awwtijd voor een (lees)bril? of heb je die al?
Goeiemorgen allemaal!Wou dat de dag alweer voorbij was, heb echt zo slecht geslapen...
volgens het nieuws heb je weinig gemistquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:48 schreef Qebbel het volgende:
Ik wilde de Olympische Spelen kijken. Heb misschien 5 rondes schaatsen gezien en toen ben ik toch echt in een diepe slaap gevallen. Werd vanmorgen om 7u wakker met de tv nog aan.
Ik zag het ja! Hilarisch!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
Ik heb voor mezelf zo'n beetje afgesproken dat als het voor 0.00u begint ik wel kijk en anders niet.
Dus, ik heb het niet gezien. het blijkt echt een drama geweest te zijn.
Dit gezien?
http://www.marktplaats.nl(...)%26df%3D1%26xref%3D1
geweldigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
Ik heb voor mezelf zo'n beetje afgesproken dat als het voor 0.00u begint ik wel kijk en anders niet.
Dus, ik heb het niet gezien. het blijkt echt een drama geweest te zijn.
Dit gezien?
http://www.marktplaats.nl(...)%26df%3D1%26xref%3D1
een dikke pil....?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
amai, Confessions of a shopaholic is nen dikke pee ze (het boek)
Stockfoto's. Professionele foto's door anderen gemaakt die je mag gebruiken voor je publicaties. Al dan niet tegen betaling.quote:
Rotterdam, 14:00quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar is de presentatie en hoe laat?
yep. ik heb de film pas gekocht maar wacht tot ik het boek uitgelezen heb. binnen 40 jaar misschien, ben een trage lezer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een dikke pil....?
Ik heb hem niet gelezen... titel stond me al niet aan
En krijgen we dan champagne bij het kijken naar je boek of hoe stel ik me zo'n presentatie voor?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:02 schreef wonderer het volgende:
Rotterdam, 14:00
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef wonderer het volgende:
Ik werd wakker van een beest op het dakIk weet niet wat het was, maar het klonk minstens als een beer
Ik heb geen idee eigenlijk. Het wordt voor me geregeld. Maar het is in het politiemuseum dus je hebt in ieder geval iets te doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En krijgen we dan champagne bij het kijken naar je boek of hoe stel ik me zo'n presentatie voor?
Oh ja, raccoon is wel een optie, die klimmen op daken enzo.quote:
Nee, het was echt een beest met flink gewicht, de balken piepten enzo.quote:
En iedereen mag daar zomaar binnenlopen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Het wordt voor me geregeld. Maar het is in het politiemuseum dus je hebt in ieder geval iets te doen
ben in australie 's nachts eens wakker geworden door een possum die onder mijn raam zat wat maken die vreemde geluiden zeg. Had zo uit een alien film kunnen komen lolquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, raccoon is wel een optie, die klimmen op daken enzo.
[..]
Nee, het was echt een beest met flink gewicht, de balken piepten enzo.
Ben ook wel eens wakker geworden van twee eekhoorns die krijgertje speelden (ik snapte pas wat het was toen ik uit het raam keek en de schaduw op straat zag) en dit klonk zwaarder.
Yep. Tenminste, ik doe niet aan dat je je uitnodiging moet laten zien enzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En iedereen mag daar zomaar binnenlopen?
zoiets heb ik ooit eens in frankrijk gezien..... gestreept als een wesp en een grote paarse angel..... en groot en dik, weet nog steeds niet wat het was. Insectenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:00 schreef sararaats het volgende:
in Zuid Afrika heb ik eens een unindentified monster doodgemept. het leek op een gemuteerde mug.
Het politiemuseum, dus het wordt geblokkeerd door een ME-peletonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En iedereen mag daar zomaar binnenlopen?
Die willen vast niet geassocieerd worden met een homoboekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:07 schreef NoktetMort het volgende:
[..]
Het politiemuseum, dus het wordt geblokkeerd door een ME-peleton
Lijkt me ook best eng, een gemuteerde mug... Verder zijn bijzondere dieren leuk, Nederland is saai wat betreft wild.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:08 schreef sararaats het volgende:
het grappige was dat niemand het beest durfde doodmeppen dus heb ik het maar gedaan.
ook kwamen er apen aan tafel de kruimeltjes opeten
Waar in Rotterdam? Want dan ga ik er - afhankelijk van hoe laat mijn gasten vertrokken zijn - ook heen.quote:
Boezemsingel. Historische collectie politie rotterdam rijnmondquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam? Want dan ga ik er - afhankelijk van hoe laat mijn gasten vertrokken zijn - ook heen.
Okee, dat moet te vinden zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boezemsingel. Historische collectie politie rotterdam rijnmond
Anoniem Lesbeaus glurenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam? Want dan ga ik er - afhankelijk van hoe laat mijn gasten vertrokken zijn - ook heen.
Staat er ergens 21 februari?? Dat moet ik snel veranderen danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Okee, dat moet te vinden zijn.Ik ben alleen even in verwarring door je post en wat ik nu net op je website vind... Is de presentatie nu 21 februari of 21 maart?
Komen d'r vrouwen in uniform?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boezemsingel. Historische collectie politie rotterdam rijnmond
Dat zou zo maar kunnen jaquote:
Ik heb ook geen fobo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Oeh![]()
Ik heb geen fobo dus ik kan wel anoniem gluren
Nee, dat staat er niet. Je had het in het topic echter over de 21e, dus ik nam aan dat dat februari was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Staat er ergens 21 februari?? Dat moet ik snel veranderen dan
Wonderer weet ook nog eens hoe ik er uit zie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fobo.
Maar Wonderer weet hoe ik er uit zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef lezzer het volgende:
oh, is het 21 maart?![]()
Dan moet ik met m'n luie kont op het strand van Bali liggen.
Hoe ellendig.
Je kan toch wel even op en neerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef lezzer het volgende:
oh, is het 21 maart?![]()
Dan moet ik met m'n luie kont op het strand van Bali liggen.
Hoe ellendig.
Yay!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand noemde mijn schrijfsels op mijn weblog vandaag magistraal![]()
. Made my day.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fobo.
Maar Wonderer weet hoe ik er uit zie
Jullie verwachten wel veel van mijn geheugen, zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wonderer weet ook nog eens hoe ik er uit zie.Maar ik kan zelf dus niet anoniem lesbeaus spotten.
![]()
thalys en internationale trein stoppen er gewoon hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:47 schreef sararaats het volgende:
ik kan niet zomaar naar Rotterdam komen. ik woon in België
Ach, als je een "en wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef wonderer het volgende:
Jullie verwachten wel veel van mijn geheugen, zeg
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand noemde mijn schrijfsels op mijn weblog vandaag magistraal![]()
. Made my day.
Oh, dan had het wel gekund dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Jullie verwachten wel veel van mijn geheugen, zeg
Ik had jou toch bij die Whiskymeet gezien? Da's eeuwen terugquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, als je een "en wie ben jij dan?" vraagt zal ik het wel weer zeggen hoor.
Thalys rijdt momenteel toch niet door dat treinongeluk in België?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
thalys en internationale trein stoppen er gewoon hoor
Als jij langs zou komen zonder dat ik wist dat je zou komen, zou ik waarschijnlijk hooguit iets hebben van "hm, die ken ik ergens van..." Maar geen idee waarvan, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dan had het wel gekund dus.
Ware het niet dat ik dan op Bali ben.
't is toch ook pas volgende maand?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thalys rijdt momenteel toch niet door dat treinongeluk in België?
tss slechte belgen grap...dat ze 5 wkn doen om een spoor vrij te makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thalys rijdt momenteel toch niet door dat treinongeluk in België?
Het is al een poosje terug ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had jou toch bij die Whiskymeet gezien? Da's eeuwen terugEn ik ben sowieso al slecht in gezichten.
Leeft dat topic eigenlijk nog? En Doffy?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is al een poosje terug ja.Njah, ik stel me wel opnieuw voor dan.
Ja, dat was ook gezelligquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet ook niet of ik Lezzer nog zou herkennen. En dat terwijl we toch een avond uitgeweest zijn toen met een groepje
.
Ja, in dinges... in Eindhoven. Met sitethief en JamesBrownie enzo. Of heb je het over iets anders? Was een etentje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, was jij daar ook bij? Omg, ik kan me daar niets van herinneren
. Wel de talloze andere keren dat ik je heb gezien. Ooit in Utrecht (toen had je nog lang haar
), je boekpresentatie in Nijmegen, het diner bij TMM... ga zo maar door
.
Of het topic nog leeft weet ik niet, het is toen op een gegeven moment naar UVT gegooid en toen ben ik er zo ongeveer mee opgehouden met het te volgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
Leeft dat topic eigenlijk nog? En Doffy?Was wel gezellig toen, met Walter
Oh, definitieve plannen? ^^quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik hoop dan in berlijn te zijn bij duitsmeisjeen anders is het een werkdag
Jammer dat ie dood isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was inderdaad erg gezellig met Walter. Ik heb ook nog steeds zijn boek.
Hehe, well, waarschijnlijk hebben we een gigantisch groot (afstudeer)feest hier thuis de avond ervoor... dus die zondag wordt eerst slapen en dan opruimenquote:
Oh dat was iets anders, waar ik niet bij wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, in dinges... in Eindhoven. Met sitethief en JamesBrownie enzo. Of heb je het over iets anders? Was een etentje.
Twisted_nogiets. Nee. Eigenlijk nietquote:Hoor je nog wel eens wat van dinges die er in Utrecht ook bij was trouwens? (mijn geheugen is even naadje vandaag)
als ik vrij krijg van werk wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh, definitieve plannen? ^^
Jammer zeg van 21 maart wonderer, dan heb k al iets
Dat etentje was jij toch ook bij?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat was iets anders, waar ik niet bij was. Mijn lesbeaumeet was met NanKing en Lezzer (en mrs Lezzer) en Stroekie en volgens mij nog iemand... maar dat weet ik niet meer.
[..]
Twisted_nogiets. Nee. Eigenlijk niet. Ik heb toen nog wel eens iets met haar gedronken, maar dat is nu al anderhalf jaar of langer geleden denk ik.
Da's een en dezelfde persoon, maar er was gedoe met wachtwoorden en accountproblemen ofzoietsquote:
Absoluut..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef wonderer het volgende:
Wat plannen jullie ver vooruit
Maar goed, dan maar voor het derde boek komen, he?
[..]
Jammer dat ie dood isVeel te vroeg.
Hm, interessante man. Ben benieuwd of dat boek ('Judas') goed isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef lezzer het volgende:
http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=1309
Moet ik eerlijk zijn? Neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, interessante man. Ben benieuwd of dat boek ('Judas') goed is.
Ja hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Vanyel het volgende:
wonderer gaat ons vast nog wel eens tippen over de boekpresentatie, toch?
Zo ergens rond de 12e oid
Ik ook niet... eerste rondes volgehouden maar toch tegen 12 uur maar gaan slapenquote:
griekse mythelogie lijkt me nog best intressant (net als egyptische) Misschien leuk om me eens in te gaan verdiepen als ik meer rust in me lijf heb en meer concentratie vermogen lolquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel zin in college. Over Griekse mythologie
.
Griekse mythologie is echtquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
griekse mythelogie lijkt me nog best intressant
We hebben allebei zo onze momentenquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Mrs. lezzer slaapt minder veel/makkelijk dan lezzer?
Nou ik heb het wel allemaal gezien. Die schreeuw schijnt universeel door Nederland gegaan zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:12 schreef lezzer het volgende:
Ik heb het schaatsen niet gered.![]()
Mijn vrouw riep "annette moet nu", dus ik schiet wakker, en voor ze viel was ik weer in slaap. Ik werd wakker van de schreeuw van mijn vrouw.
Daarna misschien nog een kwartier volgehouden.
En de rest doet leuk meequote:
Nee hier speelt het ook niet. Schaatsen op de Amsterdamse grachten welquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:15 schreef lezzer het volgende:
Nou woon ik in een streek waar de Elfstedentocht echt nauwelijks speelt, dus bij mij speelt het ook niet zo.
Ik baal ook heel erg van het tijdsverschil. Als het overdag was geweest was veel makkelijk. Ik kan makklijk tv kijken op m'n werk en thuis.
Ohww balen! Kun je het niet opnemen? Of later een herhaling kijken? Ik denk dat ik vnv ga proberen wakker te blijven, zou moeten lukken,quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:08 schreef Qebbel het volgende:
Shit zeg, de schaatstijden van vanavond zijn wel errug bagger! En ik slaap bij mndie om 6.30u opmoet en dus ook slaapt om 21.30. Kan moeilijk daar 's nachts ongestoord gaan kijken. En het is zo spannend 1000m met 4 Nederlanders en Shani!
opnemen... dan hoor of lees je toch van te voren wat de uitslagen zijn.. Kijkt niet leuk...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ohww balen! Kun je het niet opnemen? Of later een herhaling kijken? Ik denk dat ik vnv ga proberen wakker te blijven, zou moeten lukken,komt vanavond naar mij toe dus dan ben ik al sneller geneigd langer op te blijven
Haha, ik heb af en toe ook wel eens de neiging heel vroeg te gaan slapen maar kan dan af en toe ook weer nachten doorhalen of een dag werken op maar 3/4 uur slaapquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:26 schreef Qebbel het volgende:
Mijn lief is nogal een ochtendmens en absoluut géén avondmens. Ik ben sowieso andersom. Altijd geweest. Als we bij elkaar zijn, slaap ik wat vroeger en zij wat later. Als we dat niet zijn, slaapt zij om 21.30 en ik niet voor 23.30+, ofzo. Dat wordt nog wat als we ooit gaan samenwonen.
Ja dan moet je inderdaad goed uitkijken dat je níet het nieuws gaat kijken oid.... dan moet je dus ook niet via de nos site kijken want dan heb je de uitslagen ook alquote:En ik heb inderdaad nagedacht over opnemen, of via de nos site kijken. Maar dan moet ik daarvoor wel zo uitkijken dat ik het niet ergens al te weten kom, wat heel lastig is als nieuwsjunk. En sowieso later kijken. 't Is al gebeurd, dus lang niet zo spannend als live!
Mag ik niet tussen jullie in?
Wie is dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:10 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
die mag gerust eens langskomen
Wij van de sportbarbaren..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben zeker een sportbarbaar als ik niet snap dat je tot halverwege de nacht opblijft om dat te kunnen kijken..
Ja, heerlijk.quote:Leuk hoor, hier en daar wat meepikken en ook nog wel 's ochtends wat filmpjes zien, maar je kunt in die tijd ook slapen
Misschien wel iddquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Haha, ik heb af en toe ook wel eens de neiging heel vroeg te gaan slapen maar kan dan af en toe ook weer nachten doorhalen of een dag werken op maar 3/4 uur slaap. Misschien verbetert het als jullie gaan samenwonen?
dan zijn de avonden natuurlijk al interessanter voor haar omdat ze niet in d'r uppie is
niets mis meequote:
volgens mij zijn zij de enige die ze maken..... not sure toughquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef Vanyel het volgende:
Kijk wie wakker is!
Dat zijn die niet zo heel goeie dweilmachines toch?
Voor jou een christelijke tijd!quote:
probeer het eens via de website www.hidemyass.comquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:19 schreef wonderer het volgende:
oh!Handig, thanks
Oh, niet zo handig, de stream mag je alleen bekijken als je in Nederland woont *proxy zoekt*
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef sararaats het volgende:
sportvrouwen hebben een lekkere bips
kon ze nu geen strakker broekje aandoen? ow god, ik klink als een echte lesbeau.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jammer dat het voetbalbroekje alles verbergt
en hier mag datquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
kon ze nu geen strakker broekje aandoen? ow god, ik klink als een echte lesbeau.
De reden waarom... ja als ik dat eens wist. Dat zou heeeel veel duidelijk maken denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef wonderer het volgende:
Je bent gewoon openminded, of zoIk denk niet dat je over het zoenen zelf moet vallen, maar de reden waarom.
Nee, dat is precies wat ik zou aanradenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
De reden waarom... ja als ik dat eens wist. Dat zou heeeel veel duidelijk maken denk ik.
Ik heb t idee dat ik t allemaal maar eens rustig moet laten bezinken en beetje afstand van t allemaal nemen, of zie ik dat verkeerd?
Ken ik jou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Loekipoeki het volgende:
Morgen maar eens met een goeie vriend van me praten. Die is heel wijs en heeft goeie objectieve inzichten...
Simpel. 2 is meer dan 1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik heb gezoend.... door 2 vrouwen werd ik gezoend... en door 1 jongen. (niet tegenlijk)
Das nu mijn id-crisis....
*ook weten wil*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
hoe surfen jullie mobiel op fok? Ik heb nu dus mijn kekke nieuwe foon, maar ik ben er nog niet uit hoor.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Simpel. 2 is meer dan 1.
Geen dank.
Ik zou het wel simpel houden, is voor iedereen het makkelijkst.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
hahahhahahah, was t in mijn hoofd maar zo simpel.
De mensen die mijn verwarring veroorzaken laat ik er buiten hahaha zou niet fair zijn, want tis mijn rare hoofd en mijn verwarring.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou het wel simpel houden, is voor iedereen het makkelijkst.
ik moest de andere kant op kantelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bedoelt gewoon door het scherm te kantelen?
ik ging gewoon naar fok.nl en had nergens problemen meequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
hoe surfen jullie mobiel op fok? Ik heb nu dus mijn kekke nieuwe foon, maar ik ben er nog niet uit hoor.
@loekipoeki, was je niet gewoon zat en geil?
kantelen kan bij de Omnia 3 kanten op... dus denk dat ik ook zou moeten wennen als een andere dat ineens niet kan.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga ook altijd gewoon naar forum.fok.nl.
Of eigenlijk krijg ik zodra ik de f intoets het adres van my AT en dat bevoel ik dan even met mijn wijsvinger.
Kantelen werkt inderdaadn maar 1 kant op
Zegt me niks. Nou ja, ik ken de naam en dat het een hype isquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik moest de andere kant op kantelen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik moest de andere kant op kantelen
Da's voor mij vaak reden om mijn hardwareconfiguratie nog eens kritisch onder de loep te nemenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
3 minuten om een file te openen in photoshop is vervelend.
omdat wat je niet hebben mag leuker is???quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh, en een kleine klacht, waarom zijn er alleen meisjes in mij geinteresseerd als ik al bezet ben? Waar waren zij een jaar geleden?
Maar wie je bent wordt toch niet bepaald door of je op mannen of vrouwen valt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik ben niet goed met label-loos... niet voor mezelf... anderen accepteer ik zoals ze zijn, maar ik kan t niet bij mezelf... ik wil duidelijk hebben voor mezelf wie ik ben.
Gedeeltelijk toch wel lijkt me. Je persoonlijkheid is volgens mij opgebouwd uit heel veel dingen, en één daarvan is je sexuele voorkeur.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wie je bent wordt toch niet bepaald door of je op mannen of vrouwen valt?
Daar heb je wel gelijk in.. Het is er een onderdeel van (net zoals de vraag of je liever een zwartharige of een blonde partner hebt). Maar of labelen zo handig is vraag ik me af, ook seksuele voorkeuren kunnen je hele leven veranderen, evolueren of ontdekt worden..quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:46 schreef lezzer het volgende:
Gedeeltelijk toch wel lijkt me. Je persoonlijkheid is volgens mij opgebouwd uit heel veel dingen, en één daarvan is je sexuele voorkeur.
maar mensen houden van iets wat tastbaar is vandaar dat er toch bij veel mensen de drang is voor labelen. dat schept duidelijkheid in chaos en labels kan je altijd veranderenquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. Het is er een onderdeel van (net zoals de vraag of je liever een zwartharige of een blonde partner hebt). Maar of labelen zo handig is vraag ik me af, ook seksuele voorkeuren kunnen je hele leven veranderen, evolueren of ontdekt worden..
Da's natuurlijk ook wel weer zo.. Eens een label zit je er niet aan vast.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar mensen houden van iets wat tastbaar is vandaar dat er toch bij veel mensen de drang is voor labelen. dat schept duidelijkheid in chaos en labels kan je altijd veranderen
Hehe nice! Ik heb het begin gezien en viel toen in slaap op de bank, ben uiteindelijk om kwart voor 2 maar naar bed verkastquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:46 schreef Qebbel het volgende:
Toch schaatsen kijken!Heb gekookt voor m'n lief (zelfgemaakte orrichietti (pasta), filmpje gekeken en haar naar bed gebracht en toen weer terug naar Amsterdam gereden met de auto.
Nu aan de espresso en klaar voor de spanning en sensatie!
Vrijdag is trouwens Flirtation. Iemand erheen?
Eens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. Het is er een onderdeel van (net zoals de vraag of je liever een zwartharige of een blonde partner hebt). Maar of labelen zo handig is vraag ik me af, ook seksuele voorkeuren kunnen je hele leven veranderen, evolueren of ontdekt worden..
Was dat een kwestie van onzekerheid, of een kwestie van acceptatie (of een stukje van beiden)?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:25 schreef lezzer het volgende:
Eens.
Maar als ik nou eens één ding in mijn leven op moet noemen wat mij heel erg veel rust gaf, was het mijn coming out en de verankering van mijn lesbisch zijn in mezelf.
Ofwel, "nu is de onzekerheid afgelopen, ik ben lesbisch en punt uit".
Je kunt ook accepteren dat je het niet weet en uitgaan van je gevoel. Maar zoals je later schrijft is dat ook iets wat pas komt als je wat ouder wordt. Toen ik 20 was, beleefde ik het ook allemaal heel anders. Allicht had dat niet alleen met de leeftijd te maken, maar het zal wel een grote rol hebben gespeeld.quote:Dat duurde bij mij 7 jaar (mijn hele pubertijd), en bij sommige mensen duurt het nog veel langer.
Er zijn zo nog wel meer dingen geweest hoor, maar dat was toch wel echt een mijlpaal.
En ik heb daar dus nooit meer aan getwijfeld.
Maar als dat wel zo is, lijkt me dat aardig onrustig. Je moet die hele ontdekkingstocht nog een keer doen.
Dat en nog 80 andere dingen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was dat een kwestie van onzekerheid, of een kwestie van acceptatie (of een stukje van beiden)?
Ja, maar dat snap je dus niet als puber.quote:Je kunt ook accepteren dat je het niet weet en uitgaan van je gevoel.
Je hecht dan ook veel meer waarde aan wat anderen denken en waar anderen staan inderdaad..quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat en nog 80 andere dingen.
[..]
Ja, maar dat snap je dus niet als puber.
Iedereen om je heen weet het allemaal zeker. Of dat lijkt zo. En jij loopt te tobben.
Dat gevoel
Tijd om je te melden bij onze dansles dus!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef NoktetMort het volgende:
Oeh, flirtation, wil ik ook echt een keer heen. Ik kan alleen niet echt dansen
En ik vind het eigenlijk ook wel eng![]()
dat dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef NoktetMort het volgende:
Je hoef niet te dansen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef NoktetMort het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |