en hier mag datquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
kon ze nu geen strakker broekje aandoen? ow god, ik klink als een echte lesbeau.
De reden waarom... ja als ik dat eens wist. Dat zou heeeel veel duidelijk maken denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef wonderer het volgende:
Je bent gewoon openminded, of zoIk denk niet dat je over het zoenen zelf moet vallen, maar de reden waarom.
Nee, dat is precies wat ik zou aanradenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
De reden waarom... ja als ik dat eens wist. Dat zou heeeel veel duidelijk maken denk ik.
Ik heb t idee dat ik t allemaal maar eens rustig moet laten bezinken en beetje afstand van t allemaal nemen, of zie ik dat verkeerd?
Ken ik jou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Loekipoeki het volgende:
Morgen maar eens met een goeie vriend van me praten. Die is heel wijs en heeft goeie objectieve inzichten...
Simpel. 2 is meer dan 1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik heb gezoend.... door 2 vrouwen werd ik gezoend... en door 1 jongen. (niet tegenlijk)
Das nu mijn id-crisis....
*ook weten wil*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
hoe surfen jullie mobiel op fok? Ik heb nu dus mijn kekke nieuwe foon, maar ik ben er nog niet uit hoor.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Simpel. 2 is meer dan 1.
Geen dank.
Ik zou het wel simpel houden, is voor iedereen het makkelijkst.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
hahahhahahah, was t in mijn hoofd maar zo simpel.
De mensen die mijn verwarring veroorzaken laat ik er buiten hahaha zou niet fair zijn, want tis mijn rare hoofd en mijn verwarring.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou het wel simpel houden, is voor iedereen het makkelijkst.
ik moest de andere kant op kantelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bedoelt gewoon door het scherm te kantelen?
ik ging gewoon naar fok.nl en had nergens problemen meequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
hoe surfen jullie mobiel op fok? Ik heb nu dus mijn kekke nieuwe foon, maar ik ben er nog niet uit hoor.
@loekipoeki, was je niet gewoon zat en geil?
kantelen kan bij de Omnia 3 kanten op... dus denk dat ik ook zou moeten wennen als een andere dat ineens niet kan.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga ook altijd gewoon naar forum.fok.nl.
Of eigenlijk krijg ik zodra ik de f intoets het adres van my AT en dat bevoel ik dan even met mijn wijsvinger.
Kantelen werkt inderdaadn maar 1 kant op
Zegt me niks. Nou ja, ik ken de naam en dat het een hype isquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik moest de andere kant op kantelen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik moest de andere kant op kantelen
Da's voor mij vaak reden om mijn hardwareconfiguratie nog eens kritisch onder de loep te nemenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
3 minuten om een file te openen in photoshop is vervelend.
omdat wat je niet hebben mag leuker is???quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh, en een kleine klacht, waarom zijn er alleen meisjes in mij geinteresseerd als ik al bezet ben? Waar waren zij een jaar geleden?
Maar wie je bent wordt toch niet bepaald door of je op mannen of vrouwen valt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik ben niet goed met label-loos... niet voor mezelf... anderen accepteer ik zoals ze zijn, maar ik kan t niet bij mezelf... ik wil duidelijk hebben voor mezelf wie ik ben.
Gedeeltelijk toch wel lijkt me. Je persoonlijkheid is volgens mij opgebouwd uit heel veel dingen, en één daarvan is je sexuele voorkeur.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wie je bent wordt toch niet bepaald door of je op mannen of vrouwen valt?
Daar heb je wel gelijk in.. Het is er een onderdeel van (net zoals de vraag of je liever een zwartharige of een blonde partner hebt). Maar of labelen zo handig is vraag ik me af, ook seksuele voorkeuren kunnen je hele leven veranderen, evolueren of ontdekt worden..quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:46 schreef lezzer het volgende:
Gedeeltelijk toch wel lijkt me. Je persoonlijkheid is volgens mij opgebouwd uit heel veel dingen, en één daarvan is je sexuele voorkeur.
maar mensen houden van iets wat tastbaar is vandaar dat er toch bij veel mensen de drang is voor labelen. dat schept duidelijkheid in chaos en labels kan je altijd veranderenquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. Het is er een onderdeel van (net zoals de vraag of je liever een zwartharige of een blonde partner hebt). Maar of labelen zo handig is vraag ik me af, ook seksuele voorkeuren kunnen je hele leven veranderen, evolueren of ontdekt worden..
Da's natuurlijk ook wel weer zo.. Eens een label zit je er niet aan vast.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar mensen houden van iets wat tastbaar is vandaar dat er toch bij veel mensen de drang is voor labelen. dat schept duidelijkheid in chaos en labels kan je altijd veranderen
Hehe nice! Ik heb het begin gezien en viel toen in slaap op de bank, ben uiteindelijk om kwart voor 2 maar naar bed verkastquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:46 schreef Qebbel het volgende:
Toch schaatsen kijken!Heb gekookt voor m'n lief (zelfgemaakte orrichietti (pasta), filmpje gekeken en haar naar bed gebracht en toen weer terug naar Amsterdam gereden met de auto.
Nu aan de espresso en klaar voor de spanning en sensatie!
Vrijdag is trouwens Flirtation. Iemand erheen?
Eens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. Het is er een onderdeel van (net zoals de vraag of je liever een zwartharige of een blonde partner hebt). Maar of labelen zo handig is vraag ik me af, ook seksuele voorkeuren kunnen je hele leven veranderen, evolueren of ontdekt worden..
Was dat een kwestie van onzekerheid, of een kwestie van acceptatie (of een stukje van beiden)?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:25 schreef lezzer het volgende:
Eens.
Maar als ik nou eens één ding in mijn leven op moet noemen wat mij heel erg veel rust gaf, was het mijn coming out en de verankering van mijn lesbisch zijn in mezelf.
Ofwel, "nu is de onzekerheid afgelopen, ik ben lesbisch en punt uit".
Je kunt ook accepteren dat je het niet weet en uitgaan van je gevoel. Maar zoals je later schrijft is dat ook iets wat pas komt als je wat ouder wordt. Toen ik 20 was, beleefde ik het ook allemaal heel anders. Allicht had dat niet alleen met de leeftijd te maken, maar het zal wel een grote rol hebben gespeeld.quote:Dat duurde bij mij 7 jaar (mijn hele pubertijd), en bij sommige mensen duurt het nog veel langer.
Er zijn zo nog wel meer dingen geweest hoor, maar dat was toch wel echt een mijlpaal.
En ik heb daar dus nooit meer aan getwijfeld.
Maar als dat wel zo is, lijkt me dat aardig onrustig. Je moet die hele ontdekkingstocht nog een keer doen.
Dat en nog 80 andere dingen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was dat een kwestie van onzekerheid, of een kwestie van acceptatie (of een stukje van beiden)?
Ja, maar dat snap je dus niet als puber.quote:Je kunt ook accepteren dat je het niet weet en uitgaan van je gevoel.
Je hecht dan ook veel meer waarde aan wat anderen denken en waar anderen staan inderdaad..quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat en nog 80 andere dingen.
[..]
Ja, maar dat snap je dus niet als puber.
Iedereen om je heen weet het allemaal zeker. Of dat lijkt zo. En jij loopt te tobben.
Dat gevoel
Tijd om je te melden bij onze dansles dus!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef NoktetMort het volgende:
Oeh, flirtation, wil ik ook echt een keer heen. Ik kan alleen niet echt dansen
En ik vind het eigenlijk ook wel eng![]()
dat dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef NoktetMort het volgende:
Je hoef niet te dansen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef NoktetMort het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |