En de rest doet leuk meequote:
Nee hier speelt het ook niet. Schaatsen op de Amsterdamse grachten welquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:15 schreef lezzer het volgende:
Nou woon ik in een streek waar de Elfstedentocht echt nauwelijks speelt, dus bij mij speelt het ook niet zo.
Ik baal ook heel erg van het tijdsverschil. Als het overdag was geweest was veel makkelijk. Ik kan makklijk tv kijken op m'n werk en thuis.
Ohww balen! Kun je het niet opnemen? Of later een herhaling kijken? Ik denk dat ik vnv ga proberen wakker te blijven, zou moeten lukken,quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:08 schreef Qebbel het volgende:
Shit zeg, de schaatstijden van vanavond zijn wel errug bagger! En ik slaap bij mndie om 6.30u opmoet en dus ook slaapt om 21.30. Kan moeilijk daar 's nachts ongestoord gaan kijken. En het is zo spannend 1000m met 4 Nederlanders en Shani!
opnemen... dan hoor of lees je toch van te voren wat de uitslagen zijn.. Kijkt niet leuk...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ohww balen! Kun je het niet opnemen? Of later een herhaling kijken? Ik denk dat ik vnv ga proberen wakker te blijven, zou moeten lukken,komt vanavond naar mij toe dus dan ben ik al sneller geneigd langer op te blijven
Haha, ik heb af en toe ook wel eens de neiging heel vroeg te gaan slapen maar kan dan af en toe ook weer nachten doorhalen of een dag werken op maar 3/4 uur slaapquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:26 schreef Qebbel het volgende:
Mijn lief is nogal een ochtendmens en absoluut géén avondmens. Ik ben sowieso andersom. Altijd geweest. Als we bij elkaar zijn, slaap ik wat vroeger en zij wat later. Als we dat niet zijn, slaapt zij om 21.30 en ik niet voor 23.30+, ofzo. Dat wordt nog wat als we ooit gaan samenwonen.
Ja dan moet je inderdaad goed uitkijken dat je níet het nieuws gaat kijken oid.... dan moet je dus ook niet via de nos site kijken want dan heb je de uitslagen ook alquote:En ik heb inderdaad nagedacht over opnemen, of via de nos site kijken. Maar dan moet ik daarvoor wel zo uitkijken dat ik het niet ergens al te weten kom, wat heel lastig is als nieuwsjunk. En sowieso later kijken. 't Is al gebeurd, dus lang niet zo spannend als live!
Mag ik niet tussen jullie in?
Wie is dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:10 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
die mag gerust eens langskomen
Wij van de sportbarbaren..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben zeker een sportbarbaar als ik niet snap dat je tot halverwege de nacht opblijft om dat te kunnen kijken..
Ja, heerlijk.quote:Leuk hoor, hier en daar wat meepikken en ook nog wel 's ochtends wat filmpjes zien, maar je kunt in die tijd ook slapen
Misschien wel iddquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Haha, ik heb af en toe ook wel eens de neiging heel vroeg te gaan slapen maar kan dan af en toe ook weer nachten doorhalen of een dag werken op maar 3/4 uur slaap. Misschien verbetert het als jullie gaan samenwonen?
dan zijn de avonden natuurlijk al interessanter voor haar omdat ze niet in d'r uppie is
niets mis meequote:
volgens mij zijn zij de enige die ze maken..... not sure toughquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef Vanyel het volgende:
Kijk wie wakker is!
Dat zijn die niet zo heel goeie dweilmachines toch?
Voor jou een christelijke tijd!quote:
probeer het eens via de website www.hidemyass.comquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:19 schreef wonderer het volgende:
oh!Handig, thanks
Oh, niet zo handig, de stream mag je alleen bekijken als je in Nederland woont *proxy zoekt*
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef sararaats het volgende:
sportvrouwen hebben een lekkere bips
kon ze nu geen strakker broekje aandoen? ow god, ik klink als een echte lesbeau.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jammer dat het voetbalbroekje alles verbergt
en hier mag datquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
kon ze nu geen strakker broekje aandoen? ow god, ik klink als een echte lesbeau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |