De reden waarom... ja als ik dat eens wist. Dat zou heeeel veel duidelijk maken denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef wonderer het volgende:
Je bent gewoon openminded, of zoIk denk niet dat je over het zoenen zelf moet vallen, maar de reden waarom.
Nee, dat is precies wat ik zou aanradenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
De reden waarom... ja als ik dat eens wist. Dat zou heeeel veel duidelijk maken denk ik.
Ik heb t idee dat ik t allemaal maar eens rustig moet laten bezinken en beetje afstand van t allemaal nemen, of zie ik dat verkeerd?
Ken ik jou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Loekipoeki het volgende:
Morgen maar eens met een goeie vriend van me praten. Die is heel wijs en heeft goeie objectieve inzichten...
Simpel. 2 is meer dan 1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik heb gezoend.... door 2 vrouwen werd ik gezoend... en door 1 jongen. (niet tegenlijk)
Das nu mijn id-crisis....
*ook weten wil*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
hoe surfen jullie mobiel op fok? Ik heb nu dus mijn kekke nieuwe foon, maar ik ben er nog niet uit hoor.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Simpel. 2 is meer dan 1.
Geen dank.
Ik zou het wel simpel houden, is voor iedereen het makkelijkst.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
hahahhahahah, was t in mijn hoofd maar zo simpel.
De mensen die mijn verwarring veroorzaken laat ik er buiten hahaha zou niet fair zijn, want tis mijn rare hoofd en mijn verwarring.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou het wel simpel houden, is voor iedereen het makkelijkst.
ik moest de andere kant op kantelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bedoelt gewoon door het scherm te kantelen?
ik ging gewoon naar fok.nl en had nergens problemen meequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
hoe surfen jullie mobiel op fok? Ik heb nu dus mijn kekke nieuwe foon, maar ik ben er nog niet uit hoor.
@loekipoeki, was je niet gewoon zat en geil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |