Dat kan ook wel schelen, of je beeldscherm op de goede hoogte staat.. Ach, ik ben ook half blind. Het went.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:33 schreef lezzer het volgende:
Zo, ik heb m'n schermen omhoog gezet. Volgens mij is dat beter.
Ik word ook met de dag kippiger lijkt wel
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:49 schreef Brittie het volgende:
[..]
Awwtijd voor een (lees)bril? of heb je die al?
Goeiemorgen allemaal!Wou dat de dag alweer voorbij was, heb echt zo slecht geslapen...
volgens het nieuws heb je weinig gemistquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:48 schreef Qebbel het volgende:
Ik wilde de Olympische Spelen kijken. Heb misschien 5 rondes schaatsen gezien en toen ben ik toch echt in een diepe slaap gevallen. Werd vanmorgen om 7u wakker met de tv nog aan.
Ik zag het ja! Hilarisch!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
Ik heb voor mezelf zo'n beetje afgesproken dat als het voor 0.00u begint ik wel kijk en anders niet.
Dus, ik heb het niet gezien. het blijkt echt een drama geweest te zijn.
Dit gezien?
http://www.marktplaats.nl(...)%26df%3D1%26xref%3D1
geweldigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
Ik heb voor mezelf zo'n beetje afgesproken dat als het voor 0.00u begint ik wel kijk en anders niet.
Dus, ik heb het niet gezien. het blijkt echt een drama geweest te zijn.
Dit gezien?
http://www.marktplaats.nl(...)%26df%3D1%26xref%3D1
een dikke pil....?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
amai, Confessions of a shopaholic is nen dikke pee ze (het boek)
Stockfoto's. Professionele foto's door anderen gemaakt die je mag gebruiken voor je publicaties. Al dan niet tegen betaling.quote:
Rotterdam, 14:00quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar is de presentatie en hoe laat?
yep. ik heb de film pas gekocht maar wacht tot ik het boek uitgelezen heb. binnen 40 jaar misschien, ben een trage lezer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een dikke pil....?
Ik heb hem niet gelezen... titel stond me al niet aan
En krijgen we dan champagne bij het kijken naar je boek of hoe stel ik me zo'n presentatie voor?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:02 schreef wonderer het volgende:
Rotterdam, 14:00
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef wonderer het volgende:
Ik werd wakker van een beest op het dakIk weet niet wat het was, maar het klonk minstens als een beer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |