quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef lezzer het volgende:
oh, is het 21 maart?![]()
Dan moet ik met m'n luie kont op het strand van Bali liggen.
Hoe ellendig.
Je kan toch wel even op en neerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef lezzer het volgende:
oh, is het 21 maart?![]()
Dan moet ik met m'n luie kont op het strand van Bali liggen.
Hoe ellendig.
Yay!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand noemde mijn schrijfsels op mijn weblog vandaag magistraal![]()
. Made my day.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fobo.
Maar Wonderer weet hoe ik er uit zie
Jullie verwachten wel veel van mijn geheugen, zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wonderer weet ook nog eens hoe ik er uit zie.Maar ik kan zelf dus niet anoniem lesbeaus spotten.
![]()
thalys en internationale trein stoppen er gewoon hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:47 schreef sararaats het volgende:
ik kan niet zomaar naar Rotterdam komen. ik woon in België
Ach, als je een "en wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef wonderer het volgende:
Jullie verwachten wel veel van mijn geheugen, zeg
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand noemde mijn schrijfsels op mijn weblog vandaag magistraal![]()
. Made my day.
Oh, dan had het wel gekund dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Jullie verwachten wel veel van mijn geheugen, zeg
Ik had jou toch bij die Whiskymeet gezien? Da's eeuwen terugquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, als je een "en wie ben jij dan?" vraagt zal ik het wel weer zeggen hoor.
Thalys rijdt momenteel toch niet door dat treinongeluk in België?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
thalys en internationale trein stoppen er gewoon hoor
Als jij langs zou komen zonder dat ik wist dat je zou komen, zou ik waarschijnlijk hooguit iets hebben van "hm, die ken ik ergens van..." Maar geen idee waarvan, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dan had het wel gekund dus.
Ware het niet dat ik dan op Bali ben.
't is toch ook pas volgende maand?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thalys rijdt momenteel toch niet door dat treinongeluk in België?
tss slechte belgen grap...dat ze 5 wkn doen om een spoor vrij te makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thalys rijdt momenteel toch niet door dat treinongeluk in België?
Het is al een poosje terug ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had jou toch bij die Whiskymeet gezien? Da's eeuwen terugEn ik ben sowieso al slecht in gezichten.
Leeft dat topic eigenlijk nog? En Doffy?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is al een poosje terug ja.Njah, ik stel me wel opnieuw voor dan.
Ja, dat was ook gezelligquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet ook niet of ik Lezzer nog zou herkennen. En dat terwijl we toch een avond uitgeweest zijn toen met een groepje
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |