Die schijterigheid ken ik wel ja. Daar moet je je echt overheen zetten en je wapenen. En hopen dat je iemand treft die je verhaal beoordeelt en niet stiekem de schrijver.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind schrijven ook heerlijk. Doe het ook al sinds praktisch m'n geboorte. Maar ben best schijterig wat betreft lezers en zulks. Too bad maybe. Maar supergaaf van je boek! Ik ga het wel kopen!
Oh, das misschien wel een goed idee ja! Ik ben ook bezig met het opzetten van een blog en in maart begin ik aan een cursus schrijven. Leek me weleens leuk en interessant. Daarbij moet ik dan verplicht wekelijks een stuk inleveren en laten lezen door anderen, dus wat dat betreft ook leerzaam.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die schijterigheid ken ik wel ja. Daar moet je je echt overheen zetten en je wapenen. En hopen dat je iemand treft die je verhaal beoordeelt en niet stiekem de schrijver.
Maar uiteindelijk is het wel een "reward" als je het durft en de reacties zijn positief![]()
Je kunt bijvoorbeeld beginnen door kleine stukjes op schrijf-forums te zetten. Dan krijg je in ieder geval commentaar van mensen die er iets van snappen (meestal).
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben nog koekjes aan't bakken. Morgenochtend verse bij de koffie!
Zelf aangeschaft. Hier is er niet echt beleid voor (klein bedrijf). Ik ben het zat om in een koud kantoor te werken. Nu is het doorgaans niet zo extreem als gisteren, maar aan het begin van de week is het wel altijd koud. Maar dat hoeft nu dus niet meer.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:57 schreef lezzer het volgende:
Heb je 'm zelf aangeschaft?
-bij ons op kantoor zijn die dingen verboden-
Waarom heb je je bureau lager gezet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:21 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb gisteren mijn bureau lager gezet, en nu zit ik dus aan m'n kabouterbureau.. Ik moet echt heel erg wennen. Volgens mij is dit ook niet goed....
Waar is de presentatie en hoe laat?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:15 schreef wonderer het volgende:
Bestellen kan vast: http://www.michameinderts.nl/bestelformulier.php
Heb je hem de 23ste in huis (denk ik...?). Tenzij je hem de 21ste komt ophalen natuurlijk, iedereen is welkom bij de presentatie
Omdat ik dacht dat ik te hoog zat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom heb je je bureau lager gezet?
Ja, vooral van als de vloer erg koud is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat ik te hoog zat.
Dus ik heb nu eerst mijn bureaustoel gedaan, met de voeten plat op de grond. Nou dat zit echt veel lekkerder, ik zat altijd met m'n benen op de poten van de stoel, je kent dat wel.
Haha het hele ergonomische verhaal.quote:Nou, dan de armleuningen instellen, hoek van 90 gr in je armen en dan op die hoogte.
Dan, het blad even hoog zetten als de armleuningen.
Maar, dat was dus echt 7cm of meer om laag....
Nee, ik heb het nu in mijn nek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:32 schreef Alicey het volgende:
Haha het hele ergonomische verhaal.Heeft het trouwens geholpen? Zit je nu - hoewel een beetje raar misschien - wel lekkerder?
Kortom, gewoon neerzetten zoals je het lekker vindt zitten dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nu in mijn nek.
Aaarrgghh.
Euh ja, dat ben ik dus aan het uitzoeken...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kortom, gewoon neerzetten zoals je het lekker vindt zitten dus.
Awwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:33 schreef lezzer het volgende:
Ik word ook met de dag kippiger lijkt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |