Klopt, is twee woordenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Mooi hoor.
misschien qua beeld nog mooier zonder spatie, maar dan dekt het vast de lading niet meer
ziet er goed uit knulquote:
Mooie coverquote:
Jouw tijd komt nog welquote:Op maandag 15 februari 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Godsamme wonderer ik ben stiekem (nou ja niet echt heel stiekem) toch wel groen van jaloezie dat het je lukt enzo. Met dat boeken schrijven en laten uitgeven! Ik gun het je hoor
. Ik ben er alleen jaloers op.
super cover!quote:
Nog een maandquote:Op maandag 15 februari 2010 19:50 schreef sararaats het volgende:
@wonderer: als je boek uitkomt, ga ik het zeker lezen.
stiltemoment is foetsie
mooie dag... lentequote:Op maandag 15 februari 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog een maand21 maart komt ie uit.
Ja, is grappig, want Cadans kwam 21 september uitquote:
Helemaal echtquote:
yep, die ken ik. ik ben er zelfs klant hahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helemaal echtEn nee je mag niet knijpen
Overigens moet jij als Antwerpse boekhandel 't Verschil wel kennen... toch?
mag ik wel knijpen?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helemaal echtEn nee je mag niet knijpen
Overigens moet jij als Antwerpse boekhandel 't Verschil wel kennen... toch?
Daar word ik uitgegevenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
yep, die ken ik. ik ben er zelfs klant hahaha
Ligt eraan waarquote:
nou niet op plekken die jij lekker zou vinden als een vent dat zou doenquote:
Oh, doe dan mijn (siliconen) ballen maarquote:Op maandag 15 februari 2010 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou niet op plekken die jij lekker zou vinden als een vent dat zou doen
tuurlijk heb ik interesse, ik ben een echte boekenwurmquote:Op maandag 15 februari 2010 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar word ik uitgegevenCadans ligt daar ook, als je interesse hebt
hahahahahahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, doe dan mijn (siliconen) ballen maar
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, doe dan mijn (siliconen) ballen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |