Ja, in dinges... in Eindhoven. Met sitethief en JamesBrownie enzo. Of heb je het over iets anders? Was een etentje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, was jij daar ook bij? Omg, ik kan me daar niets van herinneren
. Wel de talloze andere keren dat ik je heb gezien. Ooit in Utrecht (toen had je nog lang haar
), je boekpresentatie in Nijmegen, het diner bij TMM... ga zo maar door
.
Of het topic nog leeft weet ik niet, het is toen op een gegeven moment naar UVT gegooid en toen ben ik er zo ongeveer mee opgehouden met het te volgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
Leeft dat topic eigenlijk nog? En Doffy?Was wel gezellig toen, met Walter
Oh, definitieve plannen? ^^quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik hoop dan in berlijn te zijn bij duitsmeisjeen anders is het een werkdag
Jammer dat ie dood isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was inderdaad erg gezellig met Walter. Ik heb ook nog steeds zijn boek.
Hehe, well, waarschijnlijk hebben we een gigantisch groot (afstudeer)feest hier thuis de avond ervoor... dus die zondag wordt eerst slapen en dan opruimenquote:
Oh dat was iets anders, waar ik niet bij wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, in dinges... in Eindhoven. Met sitethief en JamesBrownie enzo. Of heb je het over iets anders? Was een etentje.
Twisted_nogiets. Nee. Eigenlijk nietquote:Hoor je nog wel eens wat van dinges die er in Utrecht ook bij was trouwens? (mijn geheugen is even naadje vandaag)
als ik vrij krijg van werk wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh, definitieve plannen? ^^
Jammer zeg van 21 maart wonderer, dan heb k al iets
Dat etentje was jij toch ook bij?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat was iets anders, waar ik niet bij was. Mijn lesbeaumeet was met NanKing en Lezzer (en mrs Lezzer) en Stroekie en volgens mij nog iemand... maar dat weet ik niet meer.
[..]
Twisted_nogiets. Nee. Eigenlijk niet. Ik heb toen nog wel eens iets met haar gedronken, maar dat is nu al anderhalf jaar of langer geleden denk ik.
Da's een en dezelfde persoon, maar er was gedoe met wachtwoorden en accountproblemen ofzoietsquote:
Absoluut..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef wonderer het volgende:
Wat plannen jullie ver vooruit
Maar goed, dan maar voor het derde boek komen, he?
[..]
Jammer dat ie dood isVeel te vroeg.
Hm, interessante man. Ben benieuwd of dat boek ('Judas') goed isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef lezzer het volgende:
http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=1309
Moet ik eerlijk zijn? Neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, interessante man. Ben benieuwd of dat boek ('Judas') goed is.
Ja hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Vanyel het volgende:
wonderer gaat ons vast nog wel eens tippen over de boekpresentatie, toch?
Zo ergens rond de 12e oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |