quote:Op zondag 14 februari 2010 21:34 schreef freecell het volgende:
Orea, shit zegVeel sterkte!
Mijn ouders waren gistermorgen weer terugHoezee!
De vlos was op tijdTARA belde haar onmiddelijk toen hij thuiskwam rond 11:40 en de situatie inschatte. De vlos hoorde wel aan TARA dat het serieus was en belde in de auto de kraamverzorgster al, dus die was ook op tijd
Vlos was er rond 12:34. Rond 13:00 was het een kleine 6 CM, persen rond 13:30 en om 13:43 wassie er
De bevalling van Leander was slopend, maar dit was wel echt een stortbevalling hoorMèn wat heftig. Meteen weeën om de twee minuten die anderhalve minuut duurden en mijn lijf heeft geen tijd gehad om endorfinen aan te maken. Bij Leander had ik iig tijd om aan de weeën te wennen.
Hartelijk uitgelachen door kraamverpleegster ivm mijn gefluit ipv gepuf (wederom) Ze vonden het wel handig, ze konden aan de hoogte horen in welke fase van de wee ik zat
En wederom: ik zou het zo weer doen
Stats: twee kinderen, beiden geboren op een zondag tijdens de Olympische spelen. En deze op de veraardag van mijn broer, op de verjaardag van de zoon van mijn andere broer en op valentijnsdagDe meest drukbezette datum in de familie zeg maar
Ok, beeldmateriaal...
Papa met Florian:
Florian heeft een grote! broer:
Mama met Florian:
Florian heeft oogjes
En een heel mooi rond gewicht
Filmpje!
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef Co_OL het volgende:
heel ff een reactie van vrouwtje co_ol
allereerst alle nieuwe pappa's en mamma's gefeliciteerd met jullie nieuwe wereld burgers.. lekker genieten van de kleintjes en natuurlijk een hele fijne kraamtijd! leuke foto's!!!
zo langzamerhand wordt mijn /ons geduld ernstig op de proef gesteld... wij willen ons kleintje ook zo graag vast houden.dus ik ben ernstig jaloers... wordt soms moedeloos van alle reacties van kennissen en vrienden fam. waar die kleine toch wel niet blijft
hoe goed bedoeld ook... morgen ziekenhuis bezoek maar even afwachten ... hopelijk kunnen we dan aftellen!
( laat het reageren weer aan mijn liefje over..., su6 allemaal)
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef trui het volgende:
Freecell, Tara & Leander: heel veel geluk gewenst met Florian!wat een prachtig hoopje mens op die weegschaal, zo mooi roze.
en ik zie dat ik nog 2 nieuwe babietjes gemist had:
Sindell, gefeliciteerd met je dochter Laura. wat een mooie foto, het is er niet aan af te zien dat je zo'n zware bevalling gehad hebt. heel veel sterkte met het bijkomen en verwerken ervan.
DJRandall, jullie ook een zoon! gefeliciteerd met Lucas!
eerst octo, dan cool. Vervolgens Sc0rp, daarna asy, ymme, leonieke en happyquote:Op zondag 14 februari 2010 22:26 schreef mijsje het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie er het volgende babietje krijgt en wanneer...
(worst TVP ever...)
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
eerst octo, dan cool. Vervolgens Sc0rp, daarna asy, ymme, leonieke en happy
Ja, maar octo is al begonnen, dus dan moet je vriendin niet wachten op de controle morgenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:36 schreef Co_OL het volgende:
[..]
ik stel voor gewoon het rijtje volgen .. dus eerst cool
precies. niet zo wreed voor je bevallende medemens he! en anders gaan jullie lekker simultaan bevallen! (bovendien: er zijn ook mensen die (zowat) 3 weken over tijd gaan hoor!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar octo is al begonnen, dus dan moet je vriendin niet wachten op de controle morgen
Niet in het minst voor Leonieke zelfquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef freecell het volgende:
Leonieke eerst zou een leuke schok geven
Wat een schatje is Florian! Van harte gefeliciteerd Tara, Freecell en Leanderquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niet in het minst voor Leonieke zelf![]()
Hahahaha, wel de enveloppen voor de kaartjes klaar maar geen vluchtkoffertjequote:Op maandag 15 februari 2010 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Idd
![]()
Ik ben gisterenavond maar begonnen aan het schrijven van de adressen voor de kaartjes omdat ik wat last van pijn had (waren waarschijnlijk gewoon mijn darmen trouwens).
Zegt mijn man tegen mij: waarom ben je daar nu eigenlijk aan begonnen (het was al na 21u)?
Ik: Ja, gewoon krampen enzo, en je weet natuurlijk maar nooit.
Hij: zou je dan niet beter eerst jouw koffer pakken ipv kaartjes schrijven?
Hmz...had hij wel een punt natuurlijk. Dus ik ga vandaag maar wat kleren wassen denk ik
En freecell en Tara: wat een mooi mannetje![]()
Halen als in keizersnede of halen als in opwekken?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Co_OL het volgende:
Jaja hopelijk is het vandaag zo ver![]()
Zo eerst voor een ECG om 11 uur en daarna naar de gyn... Ik hoop stiekem dat hij zegt we gaan het halen
Ja, ik dacht: ik help mijn man wat, want anders moet hij die allemaal schrijvenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Hahahaha, wel de enveloppen voor de kaartjes klaar maar geen vluchtkoffertjeJe bent geweldig!
Maakt me eigenlijk geen reet uitquote:Op maandag 15 februari 2010 09:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Halen als in keizersnede of halen als in opwekken?
Succes. Laten we hopen op een natuurlijke bevalling.quote:
Ok, dat is een mooi lijstje.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij met 37 weken.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:04 schreef leonieke het volgende:
Vanaf wanneer ben je eigenlijk LLM? Want ik heb eigenlijk helemaal het gevoel niet dat ik al LLM ben. Dat is denk ik wel het voordeel van zo lang te blijven werken. De rust begint nu pas voor mij en ik vind het eigenlijk wel nog eventjes fijn zoKomt daarbij dat ik mezelf altijd gezegd heb rekening te houden met 8 maart als bevallingsdatum en dat is echt nog zo ver weg (lijkt het wel)
Is ze al geopereerd (of heb ik dat stukje gemist).quote:Op maandag 15 februari 2010 11:37 schreef tessie het volgende:
Hopelijk zetten die weeen dan snel echt door!
Orea heeft internet aangevraagd, dus als het goed is kan ze zo ook zelf weer wat meer vertellen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En is het nu wel of niet een blindedarm onsteking? Of heb ik weer eens niet goed gelezen?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef Orea het volgende:
nou hoi! internet gaat niet echt lekker maar het werktmri wordt geprikt nu qua pijn is het duidelijk maar geen koorts. Kan wel nog even duren want plekken bij mri zin schaars.
Gelukkig is frummel in orde en troost me door zich af n toe te laten voelen
Gisteren nog even thee gedaan bij octofamilie die ligt een paar kamers hier vandaan. Geen idee hoe het nu is overigens met ze.
pfff tikken schiet niet op zo. Ik stop er weer mee
balen, maar inderdaad, vrijdag is ze er zeker. Probeer vast te houden aan het positieve. en-beetje-flauwe-heb-je-al-duizend-keer-gehoord-waarschijnlijk-opmerking: geniet de komende nachten maar van je nachtrustquote:Op maandag 15 februari 2010 13:40 schreef Co_OL het volgende:
Wij zijn weer terug![]()
as woensdag gaan ze inleiden, eerst beginnen met gel en dan verder zien. vrijdag is ze er zeker
och, hoort erbij hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 13:23 schreef ymme het volgende:
Octo en man.
Ik weet dan wel niet wat beenween zijn. Maar het lijkt me zeer zeker geen pretje. Hopelijk duurt het nu niet meer al te lang. Succes!
Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:02 schreef amaranta het volgende:
Toevallig vertelde een collega laatst dat een vriendin van hem (die geen kinderen kan krijgen) na een operatie op de kraamafdeling was gelegd, beetjezeg maar.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef octopussy het volgende:
Lekker lomp inderdaad! Ik had van Orea begrepen dat het ziekenhuis verder vol was en dat ze daarom op de kraamafdeling lag.
Trouwens, toen ik vrijdagnacht met die vreselijke buikpijn bij de spoedpost naar binnen strompelde vroegen ze of ik kwam om te bevallen. Ik wist even niet wat ik moest zeggen
Het zal wel iets in die trant zijn geweest ja. Het kwam er in ieder geval op neeer dat het erg pijnlijk (geestelijk dus) ws om daar te liggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!
Maar dat is net als jonge vrouwen die door baarmoederkanker hun baarmoeder moeten laten verwijderen door een gyneacoloog ook op zo'n afdeling liggen. En dan krijgen ze zustertjes aan hun bed met "en wat is het, een jongen of een meisje"
het lijkt me toch dat daar heus wel op de afdeling van bekend is dat die vrouwen een bm-verwijdering hebben ondergaanquote:Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!
Maar dat is net als jonge vrouwen die door baarmoederkanker hun baarmoeder moeten laten verwijderen door een gyneacoloog ook op zo'n afdeling liggen. En dan krijgen ze zustertjes aan hun bed met "en wat is het, een jongen of een meisje"
"liever wel" ?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef octopussy het volgende:
Lekker lomp inderdaad! Ik had van Orea begrepen dat het ziekenhuis verder vol was en dat ze daarom op de kraamafdeling lag.
Trouwens, toen ik vrijdagnacht met die vreselijke buikpijn bij de spoedpost naar binnen strompelde vroegen ze of ik kwam om te bevallen. Ik wist even niet wat ik moest zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |