quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent weer lekker aan het losgaan he klapmongool. Kan jij niet ff lepra aan je vingerkootjes krijgen? Gewoon dat ze er af lazeren.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Scheer je weg kereltje! Je bent geen ONZ mod meer!
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan me geen reet schelen. Ik kom jou nog steeds overal tegen met je kutposts.
Het is dat ik het als crewlid niet kan maken, maar wat hoop ik dat je vanavond nog onder een trein komt, mag ook een vliegtuig zijn die op zoek is naar een landingsbaan.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga op het weblog spelen kleuter, jij bent hier degene met het niveau van een josti met je ordinaire en simpele manier van praten hoor. Ik heb nog nooit mensen dood gewenst hier op fok
Hier verder jongens en niet in het feedbacktopicquote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Och hemeltje, ben je nu gekwetst? Is een doodsverwensing zo iets nieuws voor je? Jij verkloot zoveel, dat je een iets dikkere huid zal moeten kweken. Met psoriasis, dat wel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier verder jongens en niet in het feedbacktopic
Eens.quote:
crewbashing?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
INTERNET FITTIE!!!!
DIRKH IS EEN HOMO!!
Denk dat dat in het niet valt bij de bescheiden en subtiele doodverwensingen jegens Paul.quote:
Die 2 een nachtje in een hotelkamer geven en alle frustratie er uit laten neuken?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En in een feedbacktopic deleten we het, dus wat is nu handiger?
Paul voegt Dirkh toe op MSN en wij merken er niks meer van.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En in een feedbacktopic deleten we het, dus wat is nu handiger?
Crew staat boven doodverwensingen jegens "paulquote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk dat dat in het niet valt bij de bescheiden en subtiele doodverwensingen jegens Paul.
Wie heeft het langer uitgehouden als ONZ-mod?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe incompetent kan je zijn? Eh.. nou neem een Remlof en geef hem een paar rechten.
En alles hier van missen?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Paul voegt Dirkh toe op MSN en wij merken er niks meer van.
Ja maar hij een doodsverwensing geuit naar Paul.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij een doodsverwensing geuit naar Paul.
Dat mag ook niet.
Ik denk dat we allemaal wel een uitzondering mogen maken bij Paul, of Remlof.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet.
dat valt in het niet bij zo'n misdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet.
Nounou. Na drie opmerkingen richting elkaar is het leuke er wel vanaf en wanneer Dirkh niet weet wat hij moet zeggen gaat hij even tien minuten afkoelen.quote:
Ik vind dat dat voor iedereen legitiem moet zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef murp het volgende:
[..]
Crew staat boven doodverwensingen jegens "paul"
Jij. Is dit een quiz?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie heeft het langer uitgehouden als ONZ-mod?
En bij jou dan ook!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel een uitzondering mogen maken bij Paul, of Remlof.
doodverwensing naar Paul toe?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat voor iedereen legitiem moet zijn
Jaloers dat remlof wel een baas is en jij een middelmatige nja laten we eerlijk zijn je zit bijna op het niveau paultjequote:
Vast wel, want DirkH is crew natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Wedden dat je hier dan een ban voor krijgt
IK kreeg een perm ban voor het woordje *kut nsber* is uiteindelijk wel terug gedraaid na een week maar als ik dit zou doen zou ik 6dubbele permban krijgen zonder kans op vervroegde vrijlatingquote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vast wel, want DirkH is crew natuurlijk.
Dus het is crewbashing en een doodsverwensing.
Ohhhh
Oud nieuws. Maar als je het wil weten, nee, en geen idee. Wat voor auto reed jij ook alweer?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Drink je eigenlijk nog 3 kratten per week? En hoest met de Multipla?
Een Clio, maar das heul niet zo spannend denk ikquote:Op zondag 14 februari 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oud nieuws. Maar als je het wil weten, nee, en geen idee. Wat voor auto reed jij ook alweer?
Eet mijn stront natte nicht.quote:
En terecht, voor negers hogere straffen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef donthate het volgende:
[..]
IK kreeg een perm ban voor het woordje *kut nsber* is uiteindelijk wel terug gedraaid na een week maar als ik dit zou doen zou ik 6dubbele permban krijgen zonder kans op vervroegde vrijlating
IK heb 2bmws en ben een neger wil je me aanraken nu>quote:Op zondag 14 februari 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oud nieuws. Maar als je het wil weten, nee, en geen idee. Wat voor auto reed jij ook alweer?
Internet racistquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En terecht, voor negers hogere straffen.
let op je woordenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Niveau daalt weer drastisch. Gaan Paul en Dirkh nog interessante dingen opmerken of wordt dit het nieuwe zondagavond topic.
Internet negerquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dat er mensen zijn die nog in het Multipla verhaal geloven.
Dat moet je aan TS vragen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Niveau daalt weer drastisch. Gaan Paul en Dirkh nog interessante dingen opmerken of wordt dit het nieuwe zondagavond kanker topic.
Wanneer OP niet interessant is maken de users deels het topic.quote:
Iddquote:Op zondag 14 februari 2010 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dat er mensen zijn die nog in het Multipla verhaal geloven.
Ik denk dat donthate je nu als 'baas' mag bestempelen. Gefeliciteerd.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat donthate je nu als 'baas' mag bestempelen. Gefeliciteerd.
Zo snel is die nog geen baasquote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat donthate je nu als 'baas' mag bestempelen. Gefeliciteerd.
Ik voel een gedicht vol dood en verderf borrelen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef Paul het volgende:
Ik krijg net het seintje dat dit het moment is om het toneel te betreden
Hoi fans
Hey jij kwam met je scheldtirade ONZ FB binnen. Ik geef je hierbij een apart topic zodat het feedbacktopic een feedbacktopic kan blijven.quote:
loserquote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Zo snel is die nog geen baas
Remlof heeft als enige samen met ToT en ludo Mijn bazen goedkeuring van de crew
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
ja, vol op je gezicht iddquote:Op zondag 14 februari 2010 22:06 schreef donthate het volgende:
[..]
tog wil je deze spange niggah aanraken
Alleen zijn dag?quote:
Lepra en klapmongool. En dat tegen Paul...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey jij kwam met je scheldtirade ONZ FB binnen. Ik geef je hierbij een apart topic zodat het feedbacktopic een feedbacktopic kan blijven.
De tante van mijn moeder is overleden aan klapmongool. Een beetje respect graag.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lepra en klapmongool. En dat tegen Paul...![]()
Ik voelde FOK! al schudden op zijn grondvesten.
Eens. Alleen graag Paul iets eerder, dan kan ik op zijn graf pissen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef smegmanus het volgende:
Ze mogen van mij beide een langzame dood sterven
Mag je daarna naast hem liggenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eens. Alleen graag Paul iets eerder, dan kan ik op zijn graf pissen.
Nee want wanneer het tegen Paul is dan kan het allemaal maarquote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lepra en klapmongool. En dat tegen Paul...![]()
Ik voelde FOK! al schudden op zijn grondvesten.
He, mijn vader is overleden aan mijn moeder. Gedraag je een beetje, ik lees hier ook mee hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
De tante van mijn moeder is overleden aan klapmongool. Een beetje respect graag.
Ben je een soort profeet als je kan lopen op internet?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee want wanneer het tegen Paul is dan kan het allemaal maar![]()
Echt waar, ik ben nog nooit zo'n grote achterbakse debiel als jou tegen gekomen op internet, en dat zegt wat want er lopen wat mongolen rond.
Ik wel jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben je een soort profeet als je kan lopen op internet?
Dude, tranquilo. Dirkh is Dirkh, lees je in. Dirk roept wat, Paul roept wat, dat gaat al jaren zoquote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt waar, ik ben nog nooit zo'n grote achterbakse debiel als jou tegen gekomen op internet, en dat zegt wat want er lopen wat mongolen rond.
Normaal verschillen Stevenmac's mening en die van mij aardig veel van elkaar.quote:
Jezus 2.0quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb Paul nog nooit zien typen dat iemand wel dood mag gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, tranquilo. Dirkh is Dirkh, lees je in. Dirk roept wat, Paul roept wat, dat gaat al jaren zo
Okay, en nu je eigen post even lezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ofquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vergeet je smile kankermongool
Had je verder nog wat te melden?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Zeg gewoon dat ze haar kankerbek moet houden
Je moet je echt eens gaan inlezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb Paul nog nooit zien typen dat iemand wel dood mag gaan.
Wat ben je toch een goeierik!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Ik laat Dirkh even uitrazen volgens mij is die gewoon dronken, hij heeft wel vaker van die aanvallen gehad op fok dat hij even z'n eitje kwijt moet. Ik ben met mijn papa en mama xfactor kijken.
* Paul aait Dirkh over zijn bol
Ik heb het toch niet over mezelf?? Dat ik een idioot ben weet ik.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, en nu je eigen post even lezen.
En als je daar mee klaar bent:
[..]
of
[..]
Had je verder nog wat te melden?Of wil je nog een paar voorbeelden?
Godver je bent wel écht een josti ook héquote:Op zondag 14 februari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Ik laat Dirkh even uitrazen volgens mij is die gewoon dronken, hij heeft wel vaker van die aanvallen gehad op fok dat hij even z'n eitje kwijt moet. Ik ben met mijn papa en mama xfactor kijken.
Wat denk jij als ik je vragen mag?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je het mij vraagt vinden ze elkaar stiekem leuk.
Even voor het nageslacht.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat ik een idioot ben weet ik.
Dat denk ik ook. Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je het mij vraagt vinden ze elkaar stiekem leuk.
IK BEN ook een idioot daar kan ik op fok ook zo goed mn ei kwijt medegenoten hierquote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mezelf?? Dat ik een idioot ben weet ik.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver je bent wel écht een josti ook hé![]()
Lieve Harriequote:dat is 3 keer stoer achter elkaar...............
Hiermee ben je afgeschreven, dat gecombineerd met mandy13@hotmail.com en het is me duidelijk.
Je kickt er op om mensen te verraden, zelf vergrijp je je aan minderjarige kinderen om te kunnen blijven ontkennen dat je eigenlijk een homo bent die er niet voor uit durft te komen.
Waar blijft die TREIN !!!!!!
Is niet te hopen dat die komt.quote:
Je hebt hier gereageerd je hoort er nog steeds niet bijquote:Op zondag 14 februari 2010 22:16 schreef freak1 het volgende:
oeh, ik hoor er niet bij als ik hier niet reageer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Lieve Harrie
Ik vind het moedig dat je zo voor je eigen gevoelens durft uit te komen ondanks dat ze in de maatschappij van tegenwoordig niet geaccepteerd worden.
Toch wil ik je verzoeken om je perverse fantasieen niet bot te vieren op andere mensen. Ik raad je aan om eens serieuzer na te gaan denken in het leven als monnik. Ver van alle verleidingen die basisscholen en kinderspeelzaaltjes met zich mee kunnen brengen.
Oh en je krijgt geen glaasje ranja meer van mij.
Je wordt te druk van al dat suiker.
Ja Harrie was zo vriendelijk om mij dit allemaal te vertellenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Lieve Harrie
Ik vind het moedig dat je zo voor je eigen gevoelens durft uit te komen ondanks dat ze in de maatschappij van tegenwoordig niet geaccepteerd worden.
Toch wil ik je verzoeken om je perverse fantasieen niet bot te vieren op andere mensen. Ik raad je aan om eens serieuzer na te gaan denken in het leven als monnik. Ver van alle verleidingen die basisscholen en kinderspeelzaaltjes met zich mee kunnen brengen.
Deze gaan ze inkoppen..quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is niet te hopen dat die komt.
Ik bedoelde jouw nageslacht randdebiel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is niet te hopen dat die komt.
Helaas, ook het bier is al enige tijd minder, had je kunnen weten. Dus nee, niet dronken.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Was de bedoeling.quote:
Feedback is voor commentaar op de crew. Voor feedback naar een mede-user gebruik je maar pm. Of nu dit topic.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helaas, ook het bier is al enige tijd minder, had je kunnen weten. Dus nee, niet dronken.
Maar het klopt, ik zie jouw posts dagelijks. Dat heb je als je zo nu en dan eens op het forum komt. Normaal probeer ik het te negeren, totdat jij begint te mekkeren in FB. Dan geef ik als user feedback aan mijn medeuser.
Remlof, de grootste josti die er rondloopt, bemoeit zich er dan automatisch mee (zitten jullie nog steeds bij elkaar op msn en op elkaars schoot? )
Mja, dan typt Remmie wat, en dat is iets wat ie beter niet kan doen. Als hij zich op twee dingen moet concentreren, zoals typen en ademen, dan ademt ie niet zo goed meer, en krijgen zijn hersenen (lees twee loshangende doperwten) geen zuurstof meer en krijg je dit soort meuk.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helaas, ook het bier is al enige tijd minder, had je kunnen weten. Dus nee, niet dronken.
Maar het klopt, ik zie jouw posts dagelijks. Dat heb je als je zo nu en dan eens op het forum komt. Normaal probeer ik het te negeren, totdat jij begint te mekkeren in FB. Dan geef ik als user feedback aan mijn medeuser.
Remlof, de grootste josti die er rondloopt, bemoeit zich er dan automatisch mee (zitten jullie nog steeds bij elkaar op msn en op elkaars schoot? )
Mja, dan typt Remmie wat, en dat is iets wat ie beter niet kan doen. Als hij zich op twee dingen moet concentreren, zoals typen en ademen, dan ademt ie niet zo goed meer, en krijgen zijn hersenen (lees twee loshangende doperwten) geen zuurstof meer en krijg je dit soort meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien
Ja daar hoop ik niet op, achterlijkequote:Op zondag 14 februari 2010 22:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouw nageslacht randdebiel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ken 'm al lang genoeg om het irrelevante er uit te filterenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Rem !!
kijk eens wat Dirk allemaal zegt![]()
![]()
Ja maar dat mag allemaal want DirkH is een alcoholist en er moet rekening gehouden worden met zijn sterk verminderde toerekeninsvatbaarheidquote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Rem !!
kijk eens wat Dirk allemaal zegt![]()
![]()
Kies mij!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef donthate het volgende:
oke ff serieus he de eerste die nu nog iemand basht komt maar ff donthate zijn dick berijden dan waarderen jullie het leven weer
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken 'm al lang genoeg om het irrelevante er uit te filteren
Je weet dat de 'bashers' in dit topic mannelijk zijn he?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef donthate het volgende:
oke ff serieus he de eerste die nu nog iemand basht komt maar ff donthate zijn dick berijden dan waarderen jullie het leven weer
Ben bang dat je dan zelfs stront gaat waarderen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef donthate het volgende:
Ach z'n pik is toch al bruin!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet dat de 'bashers' in dit topic mannelijk zijn he?
De rest van de mensheid zit ook niet te wachten op een herhaling van een mislukte evolutie.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar hoop ik niet op, achterlijke
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet dat de 'bashers' in dit topic mannelijk zijn he?
op mn werk zitten past echte negers ::{wquote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef donthate het volgende:
Kom maar op met die Perm Ban dan.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mezelf?? Dat ik een idioot ben weet ik.
Bleef er daarna nog iets over?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken 'm al lang genoeg om het irrelevante er uit te filteren
Goed zo!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
De rest van de mensheid zit ook niet te wachten op een herhaling van een mislukte evolutie.
Feedback is voor commentaar op de crew. Hmm, gelegenheidregeltje wat er ingeslopen is?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Feedback is voor commentaar op de crew. Voor feedback naar een mede-user gebruik je maar pm. Of nu dit topic.
Mooi zo, zijn we het daar over eens.quote:
Goed zo!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mooi zo, zijn we het daar over eens.
Ga dan nu maar fijn naar een bosrijke omgeving in zuid-amerika zodat de daar aanwezig kanibalen tenminste nog íets positiefs van je kunnen maken.
IK heb jou gekozen wanneer kom je danquote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne valentijnsdag allemaal.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Bob-B het volgende:
Alle crewleden zijn homo!1!111EINSZ!!11!1!
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Bob-B het volgende:
*wilt zo graag crew lid word* Geeft twizu een beurt Maak me blauw danquote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Bob-B het volgende:
Lieve kneus,quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Lieve Harrie
In dit topic mag het dus gewoon hequote:
Och, mag van mij ook een groene connexxion bus zijn. Misschien heeft buzzer morgen nog een gaatje.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef Harrie het volgende:
Die van de NS zijn geel, ik zou hem frontaal nemen, anaal heeft je gymleraar al gedaan
Mallerd!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Bob-B het volgende:
waar staat dat crewbashing mag?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dit topic mag het dus gewoon he
jij bent echt dom hè.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dit topic mag het dus gewoon he
Onder het zinnetje waar ook staat dat je een homo bent!quote:
Goed zo!quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef donthate het volgende:
[..]
*wilt zo graag crew lid word* Geeft twizu een beurt Maak me blauw dan![]()
Gefeliciteerd ik ben een lazy nigga die zijn vmbo nooit afgemaakt heeft wil je me zuigenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb in dit topic meer vmbo argumenten en/of scheldwoorden gezien dan in mijn tijd dat ik op klaagbaak zit.
Wat erg
GEEL zeg ik pijpsletquote:Op zondag 14 februari 2010 22:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Och, mag van mij ook een groene connexxion bus zijn. Misschien heeft buzzer morgen nog een gaatje.
Jij bent direct terug de hood in gegaan om te pimpen natuurlijk !quote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ik ben een lazy nigga die zijn vmbo nooit afgemaakt heeft wil je me zuigen
Nee hoor, was ook in jouw tijd al zo. Feedback is voor feedback op de moderatie, geen slowchat om tegen andere users tekeer te gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Feedback is voor commentaar op de crew. Hmm, gelegenheidregeltje wat er ingeslopen is?
Ik lach je even uit.
Flikker op newbie, havoc zit hier al jaren en tegen hem mag je dan niks zeggen want hij is zo stoer dat ie er al jaren is.quote:
owke......quote:
...en over tampons tegen LEKKEN!!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Leuk topic heb je trouwens gemaakt over handtassen en lakschoenen in het crewforum!
No mattie 2jaar in jilla thuig leven geleefd is hard maar je wait it ik heb sgijt ! En jij danquote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Jij bent direct terug de hood in gegaan om te pimpen natuurlijk !
IK ken die user niet eensquote:Op zondag 14 februari 2010 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker op newbie, havoc zit hier al jaren en tegen hem mag je dan niks zeggen want hij is zo stoer dat ie er al jaren is.
Vuile Neo MeeLul Nazi Wannabee.quote:
Ik ga er ook even voor zitten.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat probeer je met dit alles eigenlijk te zeggen stevenmac26?
Ik pimp die smas al vanaf mijn 5e jwzl, toen moest ik naar een internaad. Net weer vrij om die chickies te hosselen jwzlquote:Op zondag 14 februari 2010 22:33 schreef donthate het volgende:
[..]
No mattie 2jaar in jilla thuig leven geleefd is hard maar je wait it ik heb sgijt ! En jij dannu hosselde ik on de blok
Ik vraag me ook af van onder welke steen hij gekropen is maar goedquote:
Nee jij bent slimquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vuile Neo MeeLul Nazi Wannabee.
Slijmen en likken terwijl je iemand er aan wilt hangen in Feedback maar het niet werd wat je er van verwacht.
Het is gewoon triest dat ze mensen als jiij gewoon vrij laten posten op een forum, ik zou mijn tuin nog niet door je laten vegen omdat je daar te stom voor bent.
Voor ik het weet probeer je mijn konijn te versieren en de schade die dat met zich mee brengt is met een Ban niet goed te maken.
Ik zeg NEKSCHOT![]()
Ik zeg helemaal niks?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat probeer je met dit alles eigenlijk te zeggen stevenmac26?
Mijn tijd? Flikker toch op man.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, was ook in jouw tijd al zo. Feedback is voor feedback op de moderatie, geen slowchat om tegen andere users tekeer te gaan.
Internaat aight mattie dat is echt harde straatleven Ja man ik was in jilla elke dag mensen verkracht worden Nu weer hosselende wachtende elke dag op De Po je wait et man hosselde in de bijlmer hier maar die ratten vangen ons nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ik pimp die smas al vanaf mijn 5e jwzl, toen moest ik naar een internaad. Net weer vrij om die chickies te hosselen jwzl
Newbie ????????????????????quote:Op zondag 14 februari 2010 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker op newbie, havoc zit hier al jaren en tegen hem mag je dan niks zeggen want hij is zo stoer dat ie er al jaren is.
Shit, het is dat dit niet in zijn geheel past als sig maar wat een poezie man.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vuile Neo MeeLul Nazi Wannabee.
Slijmen en likken terwijl je iemand er aan wilt hangen in Feedback maar het niet werd wat je er van verwacht.
Het is gewoon triest dat ze mensen als jiij gewoon vrij laten posten op een forum, ik zou mijn tuin nog niet door je laten vegen omdat je daar te stom voor bent.
Voor ik het weet probeer je mijn konijn te versieren en de schade die dat met zich mee brengt is met een Ban niet goed te maken.
Ik zeg NEKSCHOT![]()
Huh?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee jij bent slimik neuk je vrouw terwijl je met de tuin bezig ben en derna zoent ze jou nadat ze eerst me warme zaad gehad heeft
Niet doen joh. redeneren met Remlof is trachten steviemac26 te laten rekenen.quote:
Het was dan ook sarcastisch achterlijke kutmongoolquote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Newbie ????????????????????
Jij zegt Newbie ?????????????????????
Jij denkt een punt te maken met Newbie ?????????????????????![]()
![]()
Je hebt een UserId van ruim boven de 200k en verstandelijke vermogens die niet boven de 30 komen en je zegt Newbie
Kan iemand die gast op de rails leggen, daar helpen zelfs geen medicijnen meer tegen
Mensen die sarcasme niet snappenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch achterlijke kutmongool
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef ToT het volgende:
Twizu, hoer eens een eind op met dat plaatje man!
Hihi, ToT is aseksueel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef ToT het volgende:
Twizu, hoer eens een eind op met dat plaatje man!
zelfs in het internaad hosselde ik die sma's aight. Jilla is natuurlijk niet erg dope, allemaal door die kutoverheid. Blijven rennen voor die ratten he, op een dag heb je genoeg pipa's en homies om ze allemaal trugg te pakken!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Internaat aight mattie dat is echt harde straatleven Ja man ik was in jilla elke dag mensen verkracht worden Nu weer hosselende wachtende elke dag op De Po je wait et man hosselde in de bijlmer hier maar die ratten vangen ons niet
Ja en dan zeggen ze dat ik dom ben.quote:
userId hoger dan 280.000quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee jij bent slimik neuk je vrouw terwijl je met de tuin bezig ben en derna zoent ze jou nadat ze eerst me warme zaad gehad heeft
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
[..]
No mattiequote:Op zondag 14 februari 2010 22:39 schreef tennisracket het volgende:
[..]
zelfs in het internaad hosselde ik die sma's aight. Jilla is natuurlijk niet erg dope, allemaal door die kutoverheid. Blijven rennen voor die ratten he, op een dag heb je genoeg pipa's en homies om ze allemaal terugg te pakken!![]()
![]()
6 eien
Ga zelf dan ook weg.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen alle zelfverklaarde gangstertjes ook even optyfen?
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
userId hoger dan 280.000
Hmmmmmm nee daar word ik niet warm of koud van.
Je mocht willen dat je mijn vrouw en keer kon nemen, van mij mag je, als ik maar mag kijken natuurlijk. Ben alleen bang dat ze als jij klaar bent zoveel te kort komt dat ik wederom aan het werk moet. IK van haar weer in de tuin moet werkken
Westside hood niggah for lifequote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
WOW 7 woorden zonder inhoud als reactie, ik zeg dat het goed komt..............quote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch achterlijke kutmongool
Oké.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik doel meer op mensen die ' je weet zelf ' afkorten.quote:
Je moet een detail niet met een waarheid proberen te vergelijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen ze dat ik dom ben.
Wat een debielen
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik doel meer op mensen die ' je weet zelf ' afkorten.
IK zeg altijd je wait it? waar valt dat onderquote:Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zolang ik je moeder bang is het goed met me.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
WOW 7 woorden zonder inhoud als reactie, ik zeg dat het goed komt..............
Maar niet met jou Dude, je bent kansloos
en JE WEET TOCH! mag wel?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind Remlof stiekum wel leuker dan Paulquote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Kijk Paul, dit zijn jouw volgertjes. Wees trots.
Of het zijn de volgers van Remlof... dan snap ik het wel weer.
Heb jij eigenlijk volgertjes?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Kijk Paul, dit zijn jouw volgertjes. Wees trots.
Of het zijn de volgers van Remlof... dan snap ik het wel weer.
ik volg Dirkje op Twitterquote:
Je begint irritant te worden, je haalt nu mijn moeder er bij die al een paar jaar geleden overleden is aan Kanker waar ik je ook al wat opmerkingen over heb horen maken en dan denk je dat je stoer bent.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zolang ik je moeder bang is het goed met me.
Laten we eerst even wachten totdat remlof dat doet. Kijken of het overeenkomt als het niet in zijn straatje past in de nabije toekomst.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wacht nog steeds op Dirkh die uitlegt waar een feedback topic precies voor is.
Wat doe je! Nu zit ik de rest van de avond op dat ding te rammen.quote:
Ga janken huilebalk!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je begint irritant te worden, je haalt nu mijn moeder er bij die al een paar jaar geleden is aan Kanker waar ik je ook al wat opmerkingen over heb horen maken en dan denk je dat je stoer bent.
Je hebt het prima voor elkaar maar mij raak je er niet mee alleen geeft het meer en meer aan hoe triest je bent.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je begint irritant te worden,
....
mij raak je er niet mee
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat doe je! Nu zit ik de rest van de avond op dat ding te rammen.
Oh kut, ik moet nu uit gaan leggen aan een crewlod wat het woordje Feedback betekent?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wacht nog steeds op Dirkh die uitlegt waar een feedback topic precies voor is.
je leest echt niet hequote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga janken huilebalk!
Oehhh iemand vind me triest op het internet, nu is het mijn leven te einde
Ik gok op Havoc,Harrie en Furbyquote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef donthate het volgende:
trouwens ik hoorde 3fokkers over donthate,stevenmac en 2nutz praten en nog een beetje onbelangrijke users omg op straat hoorde ik dat:$ IK wou er eerst een klap verkopen omdat die gasten vonden dat wij dood moesten
eigenlijk moet ik er een topic over aanmaken wou weten wie et waren
Unban dan maar de helft van de KLB-SCquote:Op zondag 14 februari 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel een uitzondering mogen maken bij Paul, of Remlof.
promises, promises.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
nu is het mijn leven te einde
Gooi em dicht dan verkapte ik wil onzin mod wordenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
Iets zegt me dat dit topic ondertussen niet echt meer over DirkH versus Paul gaat!
Go and suck some more penis faggot!quote:
als je dat toch doet, leg dan meteen ff uit waar een discussie forum ooit om begonnen is.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh kut, ik moet nu uit gaan leggen aan een crewlod wat het woordje Feedback betekent?
dan had ik helemaal die klap uit moeten delenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gok op Havoc,Harrie en Furby
Dat zal wel mooi zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Gooi em dicht dan verkapte ik wil onzin mod worden
Lees even terugquote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Laten we eerst even wachten totdat remlof dat doet. Kijken of het overeenkomt als het niet in zijn straatje past in de nabije toekomst.
WOW briljantquote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Go and suck some more penis faggot!
Enig he meid!quote:
quote:
Niet nodig, die uitleg is morgen toch niet meer valide. Dus ik was eerder benieuwd of je binnen 24 uur je mening al zou herzien. Lekkere Wouter Bos van me.quote:
Ik zoek nog een tekenaar, voor velen zeggen plaatjes meer dan woorden. Oh wacht, vergeefse moeite.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je dat toch doet, leg dan meteen ff uit waar een discussie forum ooit om begonnen is.
Een user in BNW had ooit een nieuw FB-topic aangemaakt met in de OP:quote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh kut, ik moet nu uit gaan leggen aan een crewlod wat het woordje Feedback betekent?
quote:...moet je hier uiteraard kritiek uiten op de mods, de regels en de topics...
Laat die Politieke homo zonder handen er nu buiten die kost alleen geldquote:Op zondag 14 februari 2010 22:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Niet nodig, die uitleg is morgen toch niet meer valide. Dus ik was eerder benieuwd of je binnen 24 uur je mening al zou herzien. Lekkere Wouter Bos van me.
Meh, Remlof is de TS, en hij is een FA, en FA's pwnen moddies!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef donthate het volgende:
ik stem dat ToT em als een baas dicht gooit
sorry die tekening die ga ik niet maken, ik wil de discussie wel aan gaan maar dan wel met mensen die lezen en niet alleen blatenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zoek nog een tekenaar, voor velen zeggen plaatjes meer dan woorden. Oh wacht, vergeefse moeite.
Nu is het een verzuurde alcholist die Paul haat.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Dirkh was wel een supermod op onzin
Hij rook mijn topics al voordat ze open waren.
Daarom is et ook baas als je et doetquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, Remlof is de TS, en hij is een FA, en FA's pwnen moddies!
Dat was vroeger zo, tegenwoordig openen ze kansloze topics en gaan dan uithuilen bij Dannyquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn stem heeft ie ook!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef donthate het volgende:
ik stem dat ToT em als een baas dicht gooit
Doe ik wel over 20 posts of zo!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Daarom is et ook baas als je et doet
jammer, weer een puber die jaloers is op mensen die legaal mogen drinkenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu is het een verzuurde alcholist die Paul haat.
Hij had echt potentie !quote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu is het een verzuurde alcholist die Paul haat.
Ja kut man, was ik maar al zo oud.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
jammer, weer een puber die jaloers is op mensen die legaal mogen drinken
Daar waar ik zeg dat het niet bedoeld is om met andere users in discussie te gaan als ware het een slowchat.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar waar je meldt dat feedback alleen voor de crew is, dat is jouw uitleg?
Zal ik hem anders op slot doenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan niet drinken want dan sterft zijn enige hersencel.... oh wacht...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
jammer, weer een puber die jaloers is op mensen die legaal mogen drinken
Toffe site is dat hè. Ik kan me er echt uren mee vermaken.quote:
Ik zou terug naar school gaan en de drank nog even vergetenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kut man, was ik maar al zo oud.
Oh so sad, moet je je vriendje weer ten hulp schieten?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hij kan niet drinken want dan sterft zijn enige hersencel.... oh wacht...
Stevenmac26, biertje?
Oh je bedoelt, dat wat de fa's zelf doen als een discussie ze in feedback niet aanstaat en de boel volbaggeren en dan onder de naam van slowchat er een slot op flikkeren.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar waar ik zeg dat het niet bedoeld is om met andere users in discussie te gaan als ware het een slowchat.
Schoolquote:Op zondag 14 februari 2010 22:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zou terug naar school gaan en de drank nog even vergeten
Ja maar sgool is nix voor mij megoolquote:Op zondag 14 februari 2010 22:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zou terug naar school gaan en de drank nog even vergeten
-3 Zielig dat je geen vrienden hebtquote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh so sad, moet je je vriendje weer ten hulp schieten?
Maar geef maar hoor.
.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Oh je bedoelt, dat wat de fa's zelf doen als een discussie ze in feedback niet aanstaat en de boel volbaggeren en dan onder de naam van slowchat er een slot op flikkeren.
Nee hoor, Harrie is prima in staat om zelf met je af te rekenen. Heeft hij mij niet voor nodig. Ik verveel me alleen en jij bent een pisvlek. Zodoende.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh so sad, moet je je vriendje weer ten hulp schieten?
Slowchat? Dat was in jouw ogen slowchat? Tyfus, jij als uberslowchatter zou toch moeten weten wat slowchatten is, en ik verzeker je, dit was geen slowchat. Maar he, ik heb jou toch al amper kunnen betrappen op een consistent antwoord.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar waar ik zeg dat het niet bedoeld is om met andere users in discussie te gaan als ware het een slowchat.
Waar is onzin anders goed voor ?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef Bob-B het volgende:
god wat een gezeik weer en dat in ONZ
Daarna naar KLB. Dit topic had zo veel potentie maar het is uiteindelijk alleen maar bagger gewordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |