IK zeg altijd je wait it? waar valt dat onderquote:Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik doel meer op mensen die ' je weet zelf ' afkorten.
Zolang ik je moeder bang is het goed met me.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
WOW 7 woorden zonder inhoud als reactie, ik zeg dat het goed komt..............
Maar niet met jou Dude, je bent kansloos
en JE WEET TOCH! mag wel?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik doel meer op mensen die ' je weet zelf ' afkorten.
Ik vind Remlof stiekum wel leuker dan Paulquote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Kijk Paul, dit zijn jouw volgertjes. Wees trots.
Of het zijn de volgers van Remlof... dan snap ik het wel weer.
Heb jij eigenlijk volgertjes?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Kijk Paul, dit zijn jouw volgertjes. Wees trots.
Of het zijn de volgers van Remlof... dan snap ik het wel weer.
ik volg Dirkje op Twitterquote:
Je begint irritant te worden, je haalt nu mijn moeder er bij die al een paar jaar geleden overleden is aan Kanker waar ik je ook al wat opmerkingen over heb horen maken en dan denk je dat je stoer bent.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zolang ik je moeder bang is het goed met me.
Laten we eerst even wachten totdat remlof dat doet. Kijken of het overeenkomt als het niet in zijn straatje past in de nabije toekomst.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wacht nog steeds op Dirkh die uitlegt waar een feedback topic precies voor is.
Wat doe je! Nu zit ik de rest van de avond op dat ding te rammen.quote:
Ga janken huilebalk!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je begint irritant te worden, je haalt nu mijn moeder er bij die al een paar jaar geleden is aan Kanker waar ik je ook al wat opmerkingen over heb horen maken en dan denk je dat je stoer bent.
Je hebt het prima voor elkaar maar mij raak je er niet mee alleen geeft het meer en meer aan hoe triest je bent.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je begint irritant te worden,
....
mij raak je er niet mee
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat doe je! Nu zit ik de rest van de avond op dat ding te rammen.
Oh kut, ik moet nu uit gaan leggen aan een crewlod wat het woordje Feedback betekent?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wacht nog steeds op Dirkh die uitlegt waar een feedback topic precies voor is.
je leest echt niet hequote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga janken huilebalk!
Oehhh iemand vind me triest op het internet, nu is het mijn leven te einde
Ik gok op Havoc,Harrie en Furbyquote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef donthate het volgende:
trouwens ik hoorde 3fokkers over donthate,stevenmac en 2nutz praten en nog een beetje onbelangrijke users omg op straat hoorde ik dat:$ IK wou er eerst een klap verkopen omdat die gasten vonden dat wij dood moesten
eigenlijk moet ik er een topic over aanmaken wou weten wie et waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |