Deze gaan ze inkoppen..quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is niet te hopen dat die komt.
Ik bedoelde jouw nageslacht randdebiel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is niet te hopen dat die komt.
Helaas, ook het bier is al enige tijd minder, had je kunnen weten. Dus nee, niet dronken.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Ik laat Dirkh even uitrazen volgens mij is die gewoon dronken, hij heeft wel vaker van die aanvallen gehad op fok dat hij even z'n eitje kwijt moet. Ik ben met mijn papa en mama xfactor kijken.
* Paul aait Dirkh over zijn bol
Was de bedoeling.quote:
Feedback is voor commentaar op de crew. Voor feedback naar een mede-user gebruik je maar pm. Of nu dit topic.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helaas, ook het bier is al enige tijd minder, had je kunnen weten. Dus nee, niet dronken.
Maar het klopt, ik zie jouw posts dagelijks. Dat heb je als je zo nu en dan eens op het forum komt. Normaal probeer ik het te negeren, totdat jij begint te mekkeren in FB. Dan geef ik als user feedback aan mijn medeuser.
Remlof, de grootste josti die er rondloopt, bemoeit zich er dan automatisch mee (zitten jullie nog steeds bij elkaar op msn en op elkaars schoot? )
Mja, dan typt Remmie wat, en dat is iets wat ie beter niet kan doen. Als hij zich op twee dingen moet concentreren, zoals typen en ademen, dan ademt ie niet zo goed meer, en krijgen zijn hersenen (lees twee loshangende doperwten) geen zuurstof meer en krijg je dit soort meuk.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helaas, ook het bier is al enige tijd minder, had je kunnen weten. Dus nee, niet dronken.
Maar het klopt, ik zie jouw posts dagelijks. Dat heb je als je zo nu en dan eens op het forum komt. Normaal probeer ik het te negeren, totdat jij begint te mekkeren in FB. Dan geef ik als user feedback aan mijn medeuser.
Remlof, de grootste josti die er rondloopt, bemoeit zich er dan automatisch mee (zitten jullie nog steeds bij elkaar op msn en op elkaars schoot? )
Mja, dan typt Remmie wat, en dat is iets wat ie beter niet kan doen. Als hij zich op twee dingen moet concentreren, zoals typen en ademen, dan ademt ie niet zo goed meer, en krijgen zijn hersenen (lees twee loshangende doperwten) geen zuurstof meer en krijg je dit soort meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Ja daar hoop ik niet op, achterlijkequote:Op zondag 14 februari 2010 22:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouw nageslacht randdebiel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ken 'm al lang genoeg om het irrelevante er uit te filterenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Rem !!
kijk eens wat Dirk allemaal zegt![]()
![]()
Ja maar dat mag allemaal want DirkH is een alcoholist en er moet rekening gehouden worden met zijn sterk verminderde toerekeninsvatbaarheidquote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Rem !!
kijk eens wat Dirk allemaal zegt![]()
![]()
Kies mij!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef donthate het volgende:
oke ff serieus he de eerste die nu nog iemand basht komt maar ff donthate zijn dick berijden dan waarderen jullie het leven weer
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken 'm al lang genoeg om het irrelevante er uit te filteren
Je weet dat de 'bashers' in dit topic mannelijk zijn he?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef donthate het volgende:
oke ff serieus he de eerste die nu nog iemand basht komt maar ff donthate zijn dick berijden dan waarderen jullie het leven weer
Ben bang dat je dan zelfs stront gaat waarderen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef donthate het volgende:
Ach z'n pik is toch al bruin!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet dat de 'bashers' in dit topic mannelijk zijn he?
De rest van de mensheid zit ook niet te wachten op een herhaling van een mislukte evolutie.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar hoop ik niet op, achterlijke
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet dat de 'bashers' in dit topic mannelijk zijn he?
op mn werk zitten past echte negers ::{wquote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef donthate het volgende:
Kom maar op met die Perm Ban dan.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mezelf?? Dat ik een idioot ben weet ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |