quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent weer lekker aan het losgaan he klapmongool. Kan jij niet ff lepra aan je vingerkootjes krijgen? Gewoon dat ze er af lazeren.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Scheer je weg kereltje! Je bent geen ONZ mod meer!
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan me geen reet schelen. Ik kom jou nog steeds overal tegen met je kutposts.
Het is dat ik het als crewlid niet kan maken, maar wat hoop ik dat je vanavond nog onder een trein komt, mag ook een vliegtuig zijn die op zoek is naar een landingsbaan.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga op het weblog spelen kleuter, jij bent hier degene met het niveau van een josti met je ordinaire en simpele manier van praten hoor. Ik heb nog nooit mensen dood gewenst hier op fok
Hier verder jongens en niet in het feedbacktopicquote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Och hemeltje, ben je nu gekwetst? Is een doodsverwensing zo iets nieuws voor je? Jij verkloot zoveel, dat je een iets dikkere huid zal moeten kweken. Met psoriasis, dat wel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier verder jongens en niet in het feedbacktopic
Eens.quote:
crewbashing?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
INTERNET FITTIE!!!!
DIRKH IS EEN HOMO!!
Denk dat dat in het niet valt bij de bescheiden en subtiele doodverwensingen jegens Paul.quote:
Die 2 een nachtje in een hotelkamer geven en alle frustratie er uit laten neuken?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En in een feedbacktopic deleten we het, dus wat is nu handiger?
Paul voegt Dirkh toe op MSN en wij merken er niks meer van.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En in een feedbacktopic deleten we het, dus wat is nu handiger?
Crew staat boven doodverwensingen jegens "paulquote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk dat dat in het niet valt bij de bescheiden en subtiele doodverwensingen jegens Paul.
Wie heeft het langer uitgehouden als ONZ-mod?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe incompetent kan je zijn? Eh.. nou neem een Remlof en geef hem een paar rechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |