quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent weer lekker aan het losgaan he klapmongool. Kan jij niet ff lepra aan je vingerkootjes krijgen? Gewoon dat ze er af lazeren.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Scheer je weg kereltje! Je bent geen ONZ mod meer!
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan me geen reet schelen. Ik kom jou nog steeds overal tegen met je kutposts.
Het is dat ik het als crewlid niet kan maken, maar wat hoop ik dat je vanavond nog onder een trein komt, mag ook een vliegtuig zijn die op zoek is naar een landingsbaan.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga op het weblog spelen kleuter, jij bent hier degene met het niveau van een josti met je ordinaire en simpele manier van praten hoor. Ik heb nog nooit mensen dood gewenst hier op fok
Hier verder jongens en niet in het feedbacktopicquote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Och hemeltje, ben je nu gekwetst? Is een doodsverwensing zo iets nieuws voor je? Jij verkloot zoveel, dat je een iets dikkere huid zal moeten kweken. Met psoriasis, dat wel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier verder jongens en niet in het feedbacktopic
Eens.quote:
crewbashing?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
INTERNET FITTIE!!!!
DIRKH IS EEN HOMO!!
Denk dat dat in het niet valt bij de bescheiden en subtiele doodverwensingen jegens Paul.quote:
Die 2 een nachtje in een hotelkamer geven en alle frustratie er uit laten neuken?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En in een feedbacktopic deleten we het, dus wat is nu handiger?
Paul voegt Dirkh toe op MSN en wij merken er niks meer van.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En in een feedbacktopic deleten we het, dus wat is nu handiger?
Crew staat boven doodverwensingen jegens "paulquote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk dat dat in het niet valt bij de bescheiden en subtiele doodverwensingen jegens Paul.
Wie heeft het langer uitgehouden als ONZ-mod?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe incompetent kan je zijn? Eh.. nou neem een Remlof en geef hem een paar rechten.
En alles hier van missen?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Paul voegt Dirkh toe op MSN en wij merken er niks meer van.
Ja maar hij een doodsverwensing geuit naar Paul.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij een doodsverwensing geuit naar Paul.
Dat mag ook niet.
Ik denk dat we allemaal wel een uitzondering mogen maken bij Paul, of Remlof.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet.
dat valt in het niet bij zo'n misdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet.
Nounou. Na drie opmerkingen richting elkaar is het leuke er wel vanaf en wanneer Dirkh niet weet wat hij moet zeggen gaat hij even tien minuten afkoelen.quote:
Ik vind dat dat voor iedereen legitiem moet zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef murp het volgende:
[..]
Crew staat boven doodverwensingen jegens "paul"
Jij. Is dit een quiz?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie heeft het langer uitgehouden als ONZ-mod?
En bij jou dan ook!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel een uitzondering mogen maken bij Paul, of Remlof.
doodverwensing naar Paul toe?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat voor iedereen legitiem moet zijn
Jaloers dat remlof wel een baas is en jij een middelmatige nja laten we eerlijk zijn je zit bijna op het niveau paultjequote:
Vast wel, want DirkH is crew natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Wedden dat je hier dan een ban voor krijgt
IK kreeg een perm ban voor het woordje *kut nsber* is uiteindelijk wel terug gedraaid na een week maar als ik dit zou doen zou ik 6dubbele permban krijgen zonder kans op vervroegde vrijlatingquote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vast wel, want DirkH is crew natuurlijk.
Dus het is crewbashing en een doodsverwensing.
Ohhhh
Oud nieuws. Maar als je het wil weten, nee, en geen idee. Wat voor auto reed jij ook alweer?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Drink je eigenlijk nog 3 kratten per week? En hoest met de Multipla?
Een Clio, maar das heul niet zo spannend denk ikquote:Op zondag 14 februari 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oud nieuws. Maar als je het wil weten, nee, en geen idee. Wat voor auto reed jij ook alweer?
Eet mijn stront natte nicht.quote:
En terecht, voor negers hogere straffen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef donthate het volgende:
[..]
IK kreeg een perm ban voor het woordje *kut nsber* is uiteindelijk wel terug gedraaid na een week maar als ik dit zou doen zou ik 6dubbele permban krijgen zonder kans op vervroegde vrijlating
IK heb 2bmws en ben een neger wil je me aanraken nu>quote:Op zondag 14 februari 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oud nieuws. Maar als je het wil weten, nee, en geen idee. Wat voor auto reed jij ook alweer?
Internet racistquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En terecht, voor negers hogere straffen.
let op je woordenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Niveau daalt weer drastisch. Gaan Paul en Dirkh nog interessante dingen opmerken of wordt dit het nieuwe zondagavond topic.
Internet negerquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dat er mensen zijn die nog in het Multipla verhaal geloven.
Dat moet je aan TS vragen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Niveau daalt weer drastisch. Gaan Paul en Dirkh nog interessante dingen opmerken of wordt dit het nieuwe zondagavond kanker topic.
Wanneer OP niet interessant is maken de users deels het topic.quote:
Iddquote:Op zondag 14 februari 2010 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dat er mensen zijn die nog in het Multipla verhaal geloven.
Ik denk dat donthate je nu als 'baas' mag bestempelen. Gefeliciteerd.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat donthate je nu als 'baas' mag bestempelen. Gefeliciteerd.
Zo snel is die nog geen baasquote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat donthate je nu als 'baas' mag bestempelen. Gefeliciteerd.
Ik voel een gedicht vol dood en verderf borrelen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef Paul het volgende:
Ik krijg net het seintje dat dit het moment is om het toneel te betreden
Hoi fans
Hey jij kwam met je scheldtirade ONZ FB binnen. Ik geef je hierbij een apart topic zodat het feedbacktopic een feedbacktopic kan blijven.quote:
loserquote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Zo snel is die nog geen baas
Remlof heeft als enige samen met ToT en ludo Mijn bazen goedkeuring van de crew
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
ja, vol op je gezicht iddquote:Op zondag 14 februari 2010 22:06 schreef donthate het volgende:
[..]
tog wil je deze spange niggah aanraken
Alleen zijn dag?quote:
Lepra en klapmongool. En dat tegen Paul...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey jij kwam met je scheldtirade ONZ FB binnen. Ik geef je hierbij een apart topic zodat het feedbacktopic een feedbacktopic kan blijven.
De tante van mijn moeder is overleden aan klapmongool. Een beetje respect graag.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lepra en klapmongool. En dat tegen Paul...![]()
Ik voelde FOK! al schudden op zijn grondvesten.
Eens. Alleen graag Paul iets eerder, dan kan ik op zijn graf pissen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef smegmanus het volgende:
Ze mogen van mij beide een langzame dood sterven
Mag je daarna naast hem liggenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eens. Alleen graag Paul iets eerder, dan kan ik op zijn graf pissen.
Nee want wanneer het tegen Paul is dan kan het allemaal maarquote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lepra en klapmongool. En dat tegen Paul...![]()
Ik voelde FOK! al schudden op zijn grondvesten.
He, mijn vader is overleden aan mijn moeder. Gedraag je een beetje, ik lees hier ook mee hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
De tante van mijn moeder is overleden aan klapmongool. Een beetje respect graag.
Ben je een soort profeet als je kan lopen op internet?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee want wanneer het tegen Paul is dan kan het allemaal maar![]()
Echt waar, ik ben nog nooit zo'n grote achterbakse debiel als jou tegen gekomen op internet, en dat zegt wat want er lopen wat mongolen rond.
Ik wel jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben je een soort profeet als je kan lopen op internet?
Dude, tranquilo. Dirkh is Dirkh, lees je in. Dirk roept wat, Paul roept wat, dat gaat al jaren zoquote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee want wanneer het tegen Paul is dan kan het allemaal maar![]()
Echt waar, ik ben nog nooit zo'n grote achterbakse debiel als jou tegen gekomen op internet, en dat zegt wat want er lopen wat mongolen rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |