Oud nieuws. Maar als je het wil weten, nee, en geen idee. Wat voor auto reed jij ook alweer?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Drink je eigenlijk nog 3 kratten per week? En hoest met de Multipla?
Een Clio, maar das heul niet zo spannend denk ikquote:Op zondag 14 februari 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oud nieuws. Maar als je het wil weten, nee, en geen idee. Wat voor auto reed jij ook alweer?
Eet mijn stront natte nicht.quote:
En terecht, voor negers hogere straffen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef donthate het volgende:
[..]
IK kreeg een perm ban voor het woordje *kut nsber* is uiteindelijk wel terug gedraaid na een week maar als ik dit zou doen zou ik 6dubbele permban krijgen zonder kans op vervroegde vrijlating
IK heb 2bmws en ben een neger wil je me aanraken nu>quote:Op zondag 14 februari 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oud nieuws. Maar als je het wil weten, nee, en geen idee. Wat voor auto reed jij ook alweer?
Internet racistquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En terecht, voor negers hogere straffen.
let op je woordenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Niveau daalt weer drastisch. Gaan Paul en Dirkh nog interessante dingen opmerken of wordt dit het nieuwe zondagavond topic.
Internet negerquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dat er mensen zijn die nog in het Multipla verhaal geloven.
Dat moet je aan TS vragen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Niveau daalt weer drastisch. Gaan Paul en Dirkh nog interessante dingen opmerken of wordt dit het nieuwe zondagavond kanker topic.
Wanneer OP niet interessant is maken de users deels het topic.quote:
Iddquote:Op zondag 14 februari 2010 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dat er mensen zijn die nog in het Multipla verhaal geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |