Unban dan maar de helft van de KLB-SCquote:Op zondag 14 februari 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel een uitzondering mogen maken bij Paul, of Remlof.
promises, promises.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
nu is het mijn leven te einde
Gooi em dicht dan verkapte ik wil onzin mod wordenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
Iets zegt me dat dit topic ondertussen niet echt meer over DirkH versus Paul gaat!
Go and suck some more penis faggot!quote:
als je dat toch doet, leg dan meteen ff uit waar een discussie forum ooit om begonnen is.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh kut, ik moet nu uit gaan leggen aan een crewlod wat het woordje Feedback betekent?
dan had ik helemaal die klap uit moeten delenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gok op Havoc,Harrie en Furby
Dat zal wel mooi zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Gooi em dicht dan verkapte ik wil onzin mod worden
Lees even terugquote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Laten we eerst even wachten totdat remlof dat doet. Kijken of het overeenkomt als het niet in zijn straatje past in de nabije toekomst.
WOW briljantquote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Go and suck some more penis faggot!
Enig he meid!quote:
quote:
Niet nodig, die uitleg is morgen toch niet meer valide. Dus ik was eerder benieuwd of je binnen 24 uur je mening al zou herzien. Lekkere Wouter Bos van me.quote:
Ik zoek nog een tekenaar, voor velen zeggen plaatjes meer dan woorden. Oh wacht, vergeefse moeite.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je dat toch doet, leg dan meteen ff uit waar een discussie forum ooit om begonnen is.
Een user in BNW had ooit een nieuw FB-topic aangemaakt met in de OP:quote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh kut, ik moet nu uit gaan leggen aan een crewlod wat het woordje Feedback betekent?
quote:...moet je hier uiteraard kritiek uiten op de mods, de regels en de topics...
Laat die Politieke homo zonder handen er nu buiten die kost alleen geldquote:Op zondag 14 februari 2010 22:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Niet nodig, die uitleg is morgen toch niet meer valide. Dus ik was eerder benieuwd of je binnen 24 uur je mening al zou herzien. Lekkere Wouter Bos van me.
Meh, Remlof is de TS, en hij is een FA, en FA's pwnen moddies!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef donthate het volgende:
ik stem dat ToT em als een baas dicht gooit
sorry die tekening die ga ik niet maken, ik wil de discussie wel aan gaan maar dan wel met mensen die lezen en niet alleen blatenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zoek nog een tekenaar, voor velen zeggen plaatjes meer dan woorden. Oh wacht, vergeefse moeite.
Nu is het een verzuurde alcholist die Paul haat.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Dirkh was wel een supermod op onzin
Hij rook mijn topics al voordat ze open waren.
Daarom is et ook baas als je et doetquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, Remlof is de TS, en hij is een FA, en FA's pwnen moddies!
Dat was vroeger zo, tegenwoordig openen ze kansloze topics en gaan dan uithuilen bij Dannyquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, Remlof is de TS, en hij is een FA, en FA's pwnen moddies!
Mijn stem heeft ie ook!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef donthate het volgende:
ik stem dat ToT em als een baas dicht gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |