Doe ik wel over 20 posts of zo!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Daarom is et ook baas als je et doet
jammer, weer een puber die jaloers is op mensen die legaal mogen drinkenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu is het een verzuurde alcholist die Paul haat.
Hij had echt potentie !quote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu is het een verzuurde alcholist die Paul haat.
Ja kut man, was ik maar al zo oud.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
jammer, weer een puber die jaloers is op mensen die legaal mogen drinken
Daar waar ik zeg dat het niet bedoeld is om met andere users in discussie te gaan als ware het een slowchat.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar waar je meldt dat feedback alleen voor de crew is, dat is jouw uitleg?
Zal ik hem anders op slot doenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, Remlof is de TS, en hij is een FA, en FA's pwnen moddies!
Hij kan niet drinken want dan sterft zijn enige hersencel.... oh wacht...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
jammer, weer een puber die jaloers is op mensen die legaal mogen drinken
Toffe site is dat hè. Ik kan me er echt uren mee vermaken.quote:
Ik zou terug naar school gaan en de drank nog even vergetenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kut man, was ik maar al zo oud.
Oh so sad, moet je je vriendje weer ten hulp schieten?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hij kan niet drinken want dan sterft zijn enige hersencel.... oh wacht...
Stevenmac26, biertje?
Oh je bedoelt, dat wat de fa's zelf doen als een discussie ze in feedback niet aanstaat en de boel volbaggeren en dan onder de naam van slowchat er een slot op flikkeren.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar waar ik zeg dat het niet bedoeld is om met andere users in discussie te gaan als ware het een slowchat.
Schoolquote:Op zondag 14 februari 2010 22:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zou terug naar school gaan en de drank nog even vergeten
Ja maar sgool is nix voor mij megoolquote:Op zondag 14 februari 2010 22:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zou terug naar school gaan en de drank nog even vergeten
-3 Zielig dat je geen vrienden hebtquote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh so sad, moet je je vriendje weer ten hulp schieten?
Maar geef maar hoor.
.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Oh je bedoelt, dat wat de fa's zelf doen als een discussie ze in feedback niet aanstaat en de boel volbaggeren en dan onder de naam van slowchat er een slot op flikkeren.
Nee hoor, Harrie is prima in staat om zelf met je af te rekenen. Heeft hij mij niet voor nodig. Ik verveel me alleen en jij bent een pisvlek. Zodoende.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh so sad, moet je je vriendje weer ten hulp schieten?
Slowchat? Dat was in jouw ogen slowchat? Tyfus, jij als uberslowchatter zou toch moeten weten wat slowchatten is, en ik verzeker je, dit was geen slowchat. Maar he, ik heb jou toch al amper kunnen betrappen op een consistent antwoord.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar waar ik zeg dat het niet bedoeld is om met andere users in discussie te gaan als ware het een slowchat.
Waar is onzin anders goed voor ?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef Bob-B het volgende:
god wat een gezeik weer en dat in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |