Normaal verschillen Stevenmac's mening en die van mij aardig veel van elkaar.quote:
Jezus 2.0quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben je een soort profeet als je kan lopen op internet?
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben je een soort profeet als je kan lopen op internet?
Heb Paul nog nooit zien typen dat iemand wel dood mag gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, tranquilo. Dirkh is Dirkh, lees je in. Dirk roept wat, Paul roept wat, dat gaat al jaren zo
Okay, en nu je eigen post even lezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee want wanneer het tegen Paul is dan kan het allemaal maar![]()
Echt waar, ik ben nog nooit zo'n grote achterbakse debiel als jou tegen gekomen op internet, en dat zegt wat want er lopen wat mongolen rond.
ofquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vergeet je smile kankermongool
Had je verder nog wat te melden?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Zeg gewoon dat ze haar kankerbek moet houden
Je moet je echt eens gaan inlezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb Paul nog nooit zien typen dat iemand wel dood mag gaan.
Wat ben je toch een goeierik!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Ik laat Dirkh even uitrazen volgens mij is die gewoon dronken, hij heeft wel vaker van die aanvallen gehad op fok dat hij even z'n eitje kwijt moet. Ik ben met mijn papa en mama xfactor kijken.
* Paul aait Dirkh over zijn bol
Ik heb het toch niet over mezelf?? Dat ik een idioot ben weet ik.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, en nu je eigen post even lezen.
En als je daar mee klaar bent:
[..]
of
[..]
Had je verder nog wat te melden?Of wil je nog een paar voorbeelden?
Godver je bent wel écht een josti ook héquote:Op zondag 14 februari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Ik laat Dirkh even uitrazen volgens mij is die gewoon dronken, hij heeft wel vaker van die aanvallen gehad op fok dat hij even z'n eitje kwijt moet. Ik ben met mijn papa en mama xfactor kijken.
* Paul aait Dirkh over zijn bol
Wat denk jij als ik je vragen mag?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je het mij vraagt vinden ze elkaar stiekem leuk.
Even voor het nageslacht.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat ik een idioot ben weet ik.
Dat denk ik ook. Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je het mij vraagt vinden ze elkaar stiekem leuk.
IK BEN ook een idioot daar kan ik op fok ook zo goed mn ei kwijt medegenoten hierquote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mezelf?? Dat ik een idioot ben weet ik.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver je bent wel écht een josti ook hé![]()
Lieve Harriequote:dat is 3 keer stoer achter elkaar...............
Hiermee ben je afgeschreven, dat gecombineerd met mandy13@hotmail.com en het is me duidelijk.
Je kickt er op om mensen te verraden, zelf vergrijp je je aan minderjarige kinderen om te kunnen blijven ontkennen dat je eigenlijk een homo bent die er niet voor uit durft te komen.
Waar blijft die TREIN !!!!!!
Is niet te hopen dat die komt.quote:
Je hebt hier gereageerd je hoort er nog steeds niet bijquote:Op zondag 14 februari 2010 22:16 schreef freak1 het volgende:
oeh, ik hoor er niet bij als ik hier niet reageer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Lieve Harrie
Ik vind het moedig dat je zo voor je eigen gevoelens durft uit te komen ondanks dat ze in de maatschappij van tegenwoordig niet geaccepteerd worden.
Toch wil ik je verzoeken om je perverse fantasieen niet bot te vieren op andere mensen. Ik raad je aan om eens serieuzer na te gaan denken in het leven als monnik. Ver van alle verleidingen die basisscholen en kinderspeelzaaltjes met zich mee kunnen brengen.
Oh en je krijgt geen glaasje ranja meer van mij.
Je wordt te druk van al dat suiker.
Ja Harrie was zo vriendelijk om mij dit allemaal te vertellenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Lieve Harrie
Ik vind het moedig dat je zo voor je eigen gevoelens durft uit te komen ondanks dat ze in de maatschappij van tegenwoordig niet geaccepteerd worden.
Toch wil ik je verzoeken om je perverse fantasieen niet bot te vieren op andere mensen. Ik raad je aan om eens serieuzer na te gaan denken in het leven als monnik. Ver van alle verleidingen die basisscholen en kinderspeelzaaltjes met zich mee kunnen brengen.
Oh en je krijgt geen glaasje ranja meer van mij.
Je wordt te druk van al dat suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |