Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ze hadden ook niks gevraagd in het vorige topicquote:Op zondag 14 februari 2010 18:20 schreef DaMart het volgende:
Wiki is bijgewerkt. Vorige topic staat er nu ook in!
wat?quote:
Je hebt maar 15 topics moeten wachten hoor... het wordt eerder tijd voor een MPG-topic... de laatste was bijna 40 topics geledenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
eindelijk weer een nieuw topic van DM
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 18:07 uur
01. 076 Giertje
02. 073 suikertaartje
03. 056 DaMart
04. 035 goldfinger1963
05. 030 --Tweety--
06. 021 marcb1974
07. 017 Symphonic
08. 015 indahnesia.com
09. 014 friemelaar
10. 011 Dr_Flash
11. 005 Pheno
12. 003 Marijkezwolle
13. 002 BrandX
die verzaakt de laatste tijd wel vakerquote:Op zondag 14 februari 2010 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt maar 15 topics moeten wachten hoor... het wordt eerder tijd voor een MPG-topic... de laatste was bijna 40 topics geleden.
Die hangen op een groot scherm in gf's peeskamertje.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:27 schreef Giertje het volgende:
waar kan je die statistieken zien dan?
leuk om te weten dattie nu tegen mijn naam op nummer 1 aan zit te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hangen op een groot scherm in gf's peeskamertje.
whehehequote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hangen op een groot scherm in gf's peeskamertje.
staat in de OPquote:Op zondag 14 februari 2010 18:27 schreef Giertje het volgende:
waar kan je die statistieken zien dan?
your welcomequote:
Blauw van de kou of van de pijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef sararaats het volgende:
ik heb een blauwe kont van een val in de sneeuw
Hay vogeltjequote:
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay vogeltje![]()
Ik heb geen ideeVriend is zich aan het uitsloven dus ik hoef lekker niks te doen behalve het straks op te eten
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.
Hij wou me niet eens een liefdevolle pm sturen vandaag:N
Geniet ervan dus!
pijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Blauw van de kou of van de pijn?
Aaahw arme jijquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.
Geniet ervan dus!
Ohw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En kan je nu dan niet eens fatsoenljk zitten?quote:
Haha, das inderdaad niet handig. Maar hij doet zn best, en daar gaat het om!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw arme jij
Ja ik vind het ook liefHet is alleen een beetje jammer dat hij eigenlijk nooit kookt en dat hij het dus voor elkaar krijgt om met welk gerecht dan ook een uur bezig te zijn
Ah, leef jij ook nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, leef jij ook nog?Ik dacht ik kom je even soenuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik liep nochtans heel traag door de sneeuw maar had de vluchtheuvel niet gezienquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ohw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En kan je nu dan niet eens fatsoenljk zitten?
het blijft een kweekvijver hierquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
De KSC heeft er weer een mod bij!.
Versterking op V&A
17 mods komen Fha en mij in bedwang houdenquote:
Het bewijs dat de mods hier tegen me zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Versterking op V&A
Nou zit je in de crew he, nu begint het omhoogneuken pasquote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bewijs dat de mods hier tegen me zijn
Nah, van gamescrew word je geen mod. Niet als het aan die haatdragende mods hier ligtquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zit je in de crew he, nu begint het omhoogneuken pas
Nee hoor, geen behoefte aanquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is je pielemuis al schraal?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, geen behoefte aan
Ik ben al blij als mijn lief ongesteld is, dan heb ik een paar dagen rust
Pheñoquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Versterking op V&A
Quoteverkloterquote:
Fhaquote:
auchquote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef sararaats het volgende:
ik heb een blauwe kont van een val in de sneeuw
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Geniet ervan dus!
smakelijk Fhaquote:
weer een blauwe erbijquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Versterking op V&A
feli kerelquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bewijs dat de mods hier tegen me zijn
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
whehehequote:
Ik zal het onthouden! Volgend jaar zeg ik nog maar 1 dag wat liefs tegen je, en dat is 14 februari 2011, en de rest van het jaar niet, want dan telt het blijkbaar toch nietquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Geniet ervan dus!
En pak het boek 'multiquoten voor spamdummies er eens bij!'.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ook weer klaar met MPGen en nou koffie
pas je op dat je die vluchtheuvel van sara niet tegenkomquote:
Die heuvel van sara ga ik met een wijde boog omheenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas je op dat je die vluchtheuvel van sara niet tegenkom
in deze layout gaat dat nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En pak het boek 'multiquoten voor spamdummies er eens bij!'.
maar wel rustig hequote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heuvel van sara ga ik met een wijde boog omheen
Ik blijf hopenquote:
Ach, zo lief ben je toch ook nog niet tegen me geweest en je weet het he: You can't miss what you've never had.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Volgend jaar zeg ik nog maar 1 dag wat liefs tegen je, en dat is 14 februari 2011, en de rest van het jaar niet, want dan telt het blijkbaar toch niet.
begin je nou eindelijk de vrouwen te begrijpenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Volgend jaar zeg ik nog maar 1 dag wat liefs tegen je, en dat is 14 februari 2011, en de rest van het jaar niet, want dan telt het blijkbaar toch niet.
Halloquote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik blijf hopen![]()
Hallo iedereen
pinguin ookquote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik blijf hopen![]()
Hallo iedereen
Hey GFquote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
begin je nou eindelijk de vrouwen te begrijpen
Ik heb toch al aardig wat lieve woorden gepost in de KSC en per PM gestuurd naar je. Of ben je die nu alweer vergeten?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ach, zo lief ben je toch ook nog niet tegen me geweest en je weet het he: You can't miss what you've never had.
Dus hier heb je mij niet mee hoor!!![]()
![]()
![]()
Mja, het werd eens tijd hequote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ach, zo lief ben je toch ook nog niet tegen me geweest en je weet het he: You can't miss what you've never had.
Dus hier heb je mij niet mee hoor!!![]()
![]()
![]()
Vrouwen begrijpenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik mis nog een band en een vriendin, maar verder gaat alles goed.quote:
Ze waren blijkbaar niet bijzonder genoeg om te herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toch al aardig wat lieve woorden gepost in de KSC en per PM gestuurd naar je. Of ben je die nu alweer vergeten?.
[..]
Mja, het werd eens tijd he.
tweetyquote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey GFEn nee, hij snapt dr niets van geloof ik.
Waarom zou ik dan vandaag wat liefs sturen, als je het toch meteen weer vergeet?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ze waren blijkbaar niet bijzonder genoeg om te herinneren.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen![]()
Dat je het probeertSimpele
aww heel graag GF, ik voel me weer geliefdquote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety
mag ik dan jou valentijn zijn [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen![]()
Dat je het probeertSimpele
Als jij mij vandaag op 14/2 iets leuks had gestuurd, had ik dat voor altijd onthouden!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan vandaag wat liefs sturen, als je het toch meteen weer vergeet?.
Ik heb je iets leuks gestuurdquote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Als jij mij vandaag op 14/2 iets leuks had gestuurd, had ik dat voor altijd onthouden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dit accepteren? VInd het niet echt speciaal namelijkOp naar de sterren en daar voorbij!
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je iets leuks gestuurd.
i know (and so does the rest)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de sterren en daar voorbij!
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
aww heel graag GF, ik voel me weer geliefd
Speltip #1: kies de juiste layout.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in deze layout gaat dat niet![]()
plus dat deze pc dan weer raar gaat doen als ik het toch probeer
Die vluchtheuvel van sararaats heeft iedereen al gezien, maar toch bedankt.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas je op dat je die vluchtheuvel van sara niet tegenkom
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef --Tweety-- het volgende:
Zojuist PM van iemand ontvangen:ik zou het weigerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dit accepteren? VInd het niet echt speciaal namelijk
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
daarom multiquote jij ook zoveelquote:
quote:
Ik spam dan ook geen 3~4 of zelfs meer berichten achter elkaar, het grote verschil.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom multiquote jij ook zoveel
zij zelf nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die vluchtheuvel van sararaats heeft iedereen al gezien, maar toch bedankt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spam dan ook geen 3~4 of zelfs meer berichten achter elkaar, het grote verschil.
En je reageert ook niet op élk berichtquote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spam dan ook geen 3~4 of zelfs meer berichten achter elkaar, het grote verschil.
daarom is hij ook geen modquote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je reageert ook niet op élk bericht.
Als dat de hoofdreden om mod te worden is had je Danny al van zijn A troon gestoten :")quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef --Tweety-- het volgende:
Zojuist PM van iemand ontvangen:Ach, vergeet niet van wie het komt he. Misschien is dit voor hem wel topniveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dit accepteren? VInd het niet echt speciaal namelijk
stupidity has become as common as common sense was before
Ja, daarom vroeg ik het ook even, jullie zitten stukken langer in de KSC dan ik, dus zullen jullie DM wel wat langer kennen!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, vergeet niet van wie het komt he. Misschien is dit voor hem wel topniveau
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat jij mod zou moeten zijn?.
normaal kan hij wel beterquote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het ook even, jullie zitten stukken langer in de KSC dan ik, dus zullen jullie DM wel wat langer kennen!
nope niet echt trek inquote:Op zondag 14 februari 2010 20:39 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wil jij geen mod worden dan?
(zou DM al jaloers zijn?)
Wiequote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het ook even, jullie zitten stukken langer in de KSC dan ik, dus zullen jullie DM wel wat langer kennen!
zou dat echt zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je niet op elk bericht in de KSC reageert, houd je zo een paar uur per dag over!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 20:07 uur
01. 081 Giertje
02. 073 suikertaartje
03. 063 DaMart
04. 047 goldfinger1963
quote:
Aww how cute!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal kan hij wel beter![]()
maar hij zal verlegen worden van je
op plaats 5quote:
Oh die. Ja, die komt hier af en toe langs.quote:
kijk ik maak het weer goed tussen julliequote:
He, de avond is nog jong. De nacht ook in jouw gevalquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bovenaan mijn lijst met favoriete vogels.
ZIe, zelfs jij kan aardig doen!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF: relatiebureau magnifique!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk ik maak het weer goed tussen jullie
"Eerst lijmen, dan naaien".quote:
dat is meestal na middernachtquote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, de avond is nog jong. De nacht ook in jouw gevalnormaal leg je er al 50 in voor 4:00, met gemak
Ik weet niet of DM een gouden vinger heeftquote:
sssssttttttttttquote:
quote:
En toch gaan we altijd naar dezelfde KSC-meets!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of DM een gouden vinger heeftNog nooit gemeet, laat staan in een sauna.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of DM een gouden vinger heeftNog nooit gemeet, laat staan in een sauna.
Pien wel! Die heeft hem zelfs vastgehoudenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef OA het volgende:
DM heeft geen gouden vinger. Ik heb zelfs die gouden vulpen nergens gezien.
Die laatste was wel leuk jaquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaan we altijd naar dezelfde KSC-meets!
je bedoelt de HOAX KSC-meetsquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaan we altijd naar dezelfde KSC-meets!
Ehm, tsjah, geen idee eigenlijk, en ik weet ook niet of ik dat wel wil weten.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
OAquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef OA het volgende:
IEUWquote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien wel! Die heeft hem zelfs vastgehouden.
Zelfs niet na zijn laatste lieve PM?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm, tsjah, geen idee eigenlijk, en ik weet ook niet of ik dat wel wil weten.
Heey OAquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef OA het volgende:
je bedoelt je vulpenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De geluksvogel. Toch?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
hmm, daar moet ik even over nadenken, in de laatste PM deed DM in elk geval een poging tot lief doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs niet na zijn laatste lieve PM?
quote:
quote:
Ontdekkingsreis, klinkt spannend!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:00 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik plan momenteel een ontdekkingsreis, dus alles gaat goed!
als het de vulpen was welquote:
Ik moet oppassen met DM, die valt op vogels.quote:
Op gele vogels om precies te zijn!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet oppassen met DM, die valt op vogels.
quote:
En wat ga je dit keer ontdekken?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:00 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik plan momenteel een ontdekkingsreis, dus alles gaat goed!
die heeft weer een topic gemistquote:
nou je het zegtquote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ohw zo, heeft ie in elk geval wel wat te lezen morgenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft weer een topic gemist
whehehehequote:Op zondag 14 februari 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Of jij een gouden vulpen hebt of niet?
dat zei hij eigenlijk nietquote:Op zondag 14 februari 2010 21:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Op gele vogels om precies te zijn!![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen vreemde vogels, volgens mijquote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
De rest van Scandinavië.quote:
Dat moet ik nog wel een keer doen...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Of jij een gouden vulpen hebt of niet?
dat heeft hij toch welquote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ohw zo, heeft ie in elk geval wel wat te lezen morgen
Daarom.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:06 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen vreemde vogels, volgens mij![]()
[..]
quote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zei hij eigenlijk niet![]()
[..]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 21:07 uur
01. 093 goldfinger1963
02. 081 Giertje
03. 076 DaMart
04. 073 suikertaartje
05. 069 --Tweety--
06. 026 Pheno
07. 026 marcb1974
08. 020 Symphonic
09. 019 Dr_Flash
10. 015 indahnesia.com
11. 014 friemelaar
12. 006 Fha
13. 004 OA
14. 003 sararaats
15. 003 Marijkezwolle
16. 003 Papierversnipperaar
17. 002 BrandX
18. 001 KapiteinLangzaam
alle 2quote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Maakt dat mij nou vreemd of speciaal?
Hmm na al dat gepost nog steeds op nr 5.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt toch gelijk gehad Pheno![]()
[..]
quote:
quote:
Dat krijg je dus als je op elk bericht wil reageren zonder gebruik te maken van multiquotesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in 1 uur tijd 31 posts is GF waardigquote:Op zondag 14 februari 2010 21:09 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm na al dat gepost nog steeds op nr 5.
Volgens mij moet ik echt de GF gaan uithangen om hogerop te komen in de KSC
Duh, wij weten al lang dat je een fok!post obsessie hebt. Nu jij nog.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik het moet uitleggen verklaart het alles alquote:
Ik zal jou voor de toekomst als het ultieme KSC voorbeeld gebruiken dan! In de hoop ooit eens net zo goed als jou te worden!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in 1 uur tijd 31 posts is GF waardig
Doe dat maar niet. Een spamhannes is al genoeg.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zal jou voor de toekomst als het ultieme KSC voorbeeld gebruiken dan! In de hoop ooit eens net zo goed als jou te worden!
Ik heb geloof ik nog nooit een multiquote gedaan. Ik reageer gewoon op wat ik zie! (lees)quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je op elk bericht wil reageren zonder gebruik te maken van multiquotes.
en jouw geheugen is ook niet al te bestquote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je op elk bericht wil reageren zonder gebruik te maken van multiquotes.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in deze layout gaat dat niet![]()
plus dat deze pc dan weer raar gaat doen als ik het toch probeer
Dan zak je wel op mijn favoriete-vogel-lijst hoor. Dan staat Pheno ineens weer bovenaan!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zal jou voor de toekomst als het ultieme KSC voorbeeld gebruiken dan! In de hoop ooit eens net zo goed als jou te worden!
Probleem, dat doet gf ook, maar hij leest te veel. Of hij denkt wat te lezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit een multiquote gedaan. Ik reageer gewoon op wat ik zie! (lees)
(dat was alleen om GF zijn ego te strelen hoor) Ik heb het toch veel te druk met school om alle dagen flink te lopen spammen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Een spamhannes is al genoeg.
Dan kies je een andere lay-out, zoals Pheno al heel wijs suggereerde!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jouw geheugen is ook niet al te best![]()
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik schrok alquote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
(dat was alleen om GF zijn ego te strelen hoor) Ik heb het toch veel te druk met school om alle dagen flink te lopen spammen.
En jij bereidwilligheid om in te dammen is ook kut:quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jouw geheugen is ook niet al te best![]()
[..]
quote:
Zo, ben ik nu weer nr1?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zak je wel op mijn favoriete-vogel-lijst hoor. Dan staat Pheno ineens weer bovenaan!
alsof ik dat nog niet heb geprobeerdquote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kies je een andere lay-out, zoals Pheno al heel wijs suggereerde!
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
(dat was alleen om GF zijn ego te strelen hoor) Ik heb het toch veel te druk met school om alle dagen flink te lopen spammen.
En dat lukt je niet. Toch een beetje belgquote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alsof ik dat nog niet heb geprobeerd
huh?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij bereidwilligheid om in te dammen is ook kut:
[..]
Och, wij weten hoe dat gaat hequote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, wij weten al lang dat je een fok!post obsessie hebt. Nu jij nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
op deze pc nietquote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat lukt je niet. Toch een beetje belg
GF only post!quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, wij weten hoe dat gaat he
er is dus nog hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
whahahaquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
GF only post!
(gf je snapt het niet, ik zei dat alleen maar om hun stil te krijgen)
welke film?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef --Tweety-- het volgende:
Maar jullie zijn wel bijna van mij af,
ik ga zo eens even een film kijken.
Je hebt 4 pcs op het werkquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op deze pc niet![]()
dan wordt hij zo traag als dikke stront en slaat hij om de haverklap vast
Nee flikker, wij willen gewoon dat jij er zo snel mogelijk nog even 77000 in trapt, dan hebben we dat maar weer gehadquote:
Qua posten ben jij nog steeds de nr 1 hoor! Wees maar niet bang, mocht ik ooit over je gaan twijfelen zal ik je dat persoonlijk laten weten in een PMquote:
77000/300=Ah zo'n 257 KSC topics nog. Die vult hij wel even. Wij doen toch voor spek en bonen mee.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee flikker, wij willen gewoon dat jij er zo snel mogelijk nog even 77000 in trapt, dan hebben we dat maar weer gehad
maar daar zit ik nou nietquote:
Je moet hem wel een beetje de ruimte geven natuurlijk hequote:Op zondag 14 februari 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
77000/300=Ah zo'n 257 KSC topics nog. Die vult hij wel even. Wij doen toch voor spek en bonen mee.
Ik heb alleen Helsinki gezien, maar dat komt omdat het een toffe en goedkope doorstart is naar Japanquote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof! Ik moet ook nog eens beginnen met Scandinavie ontdekken!
Neem er 1 van mee en zet die oude knarpc daar neerquote:
yupquote:
ben druk bezigquote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee flikker, wij willen gewoon dat jij er zo snel mogelijk nog even 77000 in trapt, dan hebben we dat maar weer gehad
over een paar maanden komt er een heel nieuw netwerk daar en dan kan 1 van die pc's naar bovenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem er 1 van mee en zet die oude knarpc daar neer
We gaan eerst naar Finland en daarna naar Noorwegen. Andersom kan Finland alleen maar tegenvallenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof! Ik moet ook nog eens beginnen met Scandinavie ontdekken!
kijk ze en weltrusten tweetyquote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, ik heb mijn best gedaan maar GF is voor vandaag unbeatable, en ik heb geen zin meer.
Mn handen hebben rust nodig, en volgens mij jullie ook.
Ik ga lekker film kijken en daarna naar bed!
Fijne avond nog iedereen
En alvast weltrusten![]()
![]()
Dankjequote:Op zondag 14 februari 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk ze en weltrusten tweety
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dankje![]()
O en DM de ruzie is wel over he?
Roger Moorequote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup
ken ze alle twee![]()
best wel leuke films de serie heb ik ook gezien
hadden jullie ruziequote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dankje![]()
O en DM de ruzie is wel over he?
Ga dan gewoon alleen naar Noorwegen, als je je mening al klaar hebtquote:Op zondag 14 februari 2010 21:27 schreef OA het volgende:
[..]
We gaan eerst naar Finland en daarna naar Noorwegen. Andersom kan Finland alleen maar tegenvallen
En dat voor het samenwonen!quote:
Wat ik zag van Helsinki zag er leuk uit. Als ik dan toch weer naar Japan ga met het vliegtuig (al wil ik eerst toch eens met trein /boot gaan) dan denk ik toch wel een paar dagen daar blijfquote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan gewoon alleen naar Noorwegen, als je je mening al klaar hebt
dat wordt een leuk huishoudenquote:
DM steeds paraderend met zijn gouden vulpen, tweety in een kooitje. Nou.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt een leuk huishouden
giertjequote:
heey hoe issiet hier?quote:
ben er nog nooit geweest lijkt me wel vetquote:
Wat ik zag wel jaquote:
*proestquote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
DM steeds paraderend met zijn gouden vulpen, tweety in een kooitje. Nou.
goed en met jou ?quote:
Nu niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk eens kijken waar ik de dvd heb gelaten van The Persuaders
kijk ze flashquote:
Ik ook. En daarna naar bed.quote:
Nee, ik ben wel benieuwd naar Finland. Misschien worden we wel aangenaam verrast.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan gewoon alleen naar Noorwegen, als je je mening al klaar hebt
heeft nog geen nutquote:
tot morgen pinguinquote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. En daarna naar bed.
Spam ze, voor alle obsessieve postneuroten
goed hoor et was een lekkere rustige dagquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. En daarna naar bed.
Spam ze, voor alle obsessieve postneuroten
Nee joh, die liggen gewoon al lang te slapenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
de verzakers doen net of ze een leven hebben
oja die zijn allemaal al op leeftijdquote:Op zondag 14 februari 2010 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, die liggen gewoon al lang te slapen
ongetwijfeldquote:
Wat voor leeftijd ook, het valt ze niet goedquote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oja die zijn allemaal al op leeftijd
ultra spammerdquote:
klopt ze zijn al vroeg oudquote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor leeftijd ook, het valt ze niet goed
jij stond laatst toch op de eerste plaatsquote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ultra spammerd![]()
daar kan ik niet tegen op
die ene keerquote:Op zondag 14 februari 2010 22:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij stond laatst toch op de eerste plaats
dat krijg je in de KSC al snelquote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
die ene keer
maar goed voor een week ik heb meer gepost dan het hele vorig jaar bij elkaar
whehehe dat blijkt ik wil voor et einde van et jaar de 10000 hebben bereiktquote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijg je in de KSC al snel
haaaayquote:
doet de H het niet van je toetsenbordquote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat blijkt ik wil voor et einde van et jaar de 10000 hebben bereikt
jawel maar dan wil ik te snel in een keer typenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doet de H het niet van je toetsenbord
wel, want whehehe en hebbenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doet de H het niet van je toetsenbord
mja ik kort soms nog wel eens hier en daar wat afquote:
en ST is er nou ookquote:Op zondag 14 februari 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
whahaha gaan we et doen deze volspammen we zijn toch al zover
daarom en die wilt vast wel een handje helpenquote:
als ze geen spelletjes met marc aan het doen isquote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
daarom en die wilt vast wel een handje helpen
dan lassen ze maar een pauze inquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze geen spelletjes met marc aan het doen is
Jaaaa, dan gaat het hard hoor..want ik en spammenquote:
dan is dit topic zo volquote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, dan gaat het hard hoor..want ik en spammen
jij bent een kloon van mijquote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, dan gaat het hard hoor..want ik en spammen
omdat we er bijna zijnquote:
dan mist wok 2 topic in de reeksquote:
wat ben jij lekker positief ingesteld schatquote:Op zondag 14 februari 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat we er bijna zijn
alleen hoop ik niet op de laatste post want ik haat topics openen
en dat natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mist wok 2 topic in de reeks
dan moet je opletten op het moment dat we voorbij post 295 komenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat we er bijna zijn
Dit moet ik niet vragen he...quote:Op zondag 14 februari 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mist wok 2 topic in de reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
soms wel jaquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat ben jij lekker positief ingesteld schat
Ja, zo bedoelde ik het ookquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit moet ik niet vragen he...
maar..Wel.o.k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tssk.quote:
whehehequote:
zo heet wok hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tssk.
Dan zeg ik toch niets meer
tot zoquote:Op zondag 14 februari 2010 23:06 schreef Giertje het volgende:
ik kom wel terug als et nieuwe topic der is
tozo
GF heeft daar geen problemen mee hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat we er bijna zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |